Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag skall beställa tid för att röntga min hunds höfter och nu är det många år sedan vi gjorde det sist (med förra hunden alltså). Efter...
Svar
18
· Visningar
1 697
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Var och hämtade ut ett BoT nät täckte idag och passformen är jag riktigt nöjd med! Hon kan röra sig obehindrat samtidigt som den täcker...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har tänkt lite på att köpa hundsaker online såsom halsband, täcken osv. Men är otroligt orolig för att det ska vara hårt läder, dålig...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hur gör ni för att få era brukshundar riktigt mentalt trött? Är väl inget man gör varje dag kanske. Men nån gång ibland så dom i princip...
Svar
13
· Visningar
1 990
Senast: ch791022
·
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Kildegrei
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Kildegrei
·
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Kildegrei
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Kildegrei
·
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Kildegrei
·
Övr. Hund Har en kompis som har en fransk bulldog som är frusen av sig. Problemet är att dom inte hittar något vettigt täcke, han är för "tjock"...
Svar
6
· Visningar
3 548
Senast: pepp
·
Övr. Hund Nu har Quandos nya familj bestämt sig efter att ha haft honom på prov i en månad - de vill köpa honom. Såklart både jobbigt och skönt...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Ja nu är lagret av hundpapperspärmar/böcker slut här hemma så skulle ha införskaffat några nya, speciellt en för lilla Doris. Kanske...
Svar
6
· Visningar
6 448
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Som en del kanske minns så tingade jag en dansk svensk gårdshundsvalp i våras. Tänkte berätta hur det gått. Det blev ingen hane i...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Snuffsan
·
Hundavel & Ras Har nu sett flertalet valpkullar och omplaceringar där föräldrarna har skk stamtavlor (kollat upp deras nummer och allt verkar stämma...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
13 235
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Huntaway är från början en blandras som innehöll BC, den togs fram genom att korsa vissa modiga hundar som hade lätt till skall, detta...
Svar
12
· Visningar
2 059
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag behöver tips! Ni som är ute och går mycket(!) på vintern när det är kallt, vad har ni på fötterna? Jag kommer troligtvis...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 330
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en Finsk lapphund på snart 4 år, kastrerad. Han är en hund som får normal aktivering, går lite kurser på bruks (vi testar det...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Varfor ser jag sa vansinnigt mycket kuperade valpar i ar? Ar det nagon galen import eller ar det inte olagligt langre? Jag har sett...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 153
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Jag tänkte åka upp till Stockholms hundmässa i december. Funderar över vad jag skulle missa om jag inte kommer dit förrän lunch lördag...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: holymary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp