Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Efter att ha diskuterat saken med en kompis och läst om fenomenet på diverse forum tänker jag att det bästa är att ta upp saken med... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 686
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hittade på sonen stå och mata valpen med sånna här pedigre-pinnar,dom som är platta och långa. Står på förpackningen att man får ge 2 om...
Svar
6
· Visningar
1 344
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Som rubriken lyder... Min unghund på 22 månader, haft något som jag har uppfattat som en svullen körtel mellan käkben och hals. Man...
Svar
15
· Visningar
6 056
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Någon som har någon aning om vad som kan orsaka svart avföring? Min hund bajsade bra normalt på morgonen och sedan nu helt svart? Bör... 2
Svar
37
· Visningar
45 538
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Just nu delas en bild på fb av en hund hittad i Portugal med ett svenskt chip. Inga träffar på chipnummer i varken hunddata, DjurID...
Svar
18
· Visningar
4 016
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag har en 7,5 månader gammal liten blandras tik som är den snällaste hunden jag någonsin ägt!! Hittills har jag bott på landet...
Svar
17
· Visningar
1 236
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag misstanker skarpt att min hund har nagot slags allergi. Jag vill byta till farskfoder. Hur byter jag lattast /sakrast och hur lagger...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej vi funderar på att ta över en dogo argentino med amerikansk bulldog i sig på 9 månader. Tänkte kolla lite om nån har erfarenhet av... 2
Svar
21
· Visningar
5 545
·
Övr. Hund Hur ska jag få ordning på detta problem? Jag har en hanhund (jack russel) som blir aggressiv när min sambo ska gå och lägga sig. Om jag... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 458
Senast: AliceZeta
·
Hundavel & Ras Ni som har flera tikar hemma. Har ni erfarenhet av att de "drar igång varandra" när det är dags för löp? Varför kan det bli så och kan...
Svar
17
· Visningar
3 925
Senast: jerseyko
·
Hundavel & Ras Jag börjar redan nu att klura på en ny ras efter att mina nuvarande hundar inte finns längre om sisådär tio år ;) Har bestämt mig för...
Svar
13
· Visningar
1 522
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag funderar lite på att ta över en på 7 månader. Skulle gärna vilja ha era tankar om fördelar och nackdelar kring att ta en äldre valp...
Svar
16
· Visningar
5 315
Senast: Springer
·
Hundhälsa Max har haft lite lös avföring i förmiddags och nu på kvällen kom det blod i avföringen. Jag ska ringa veterinär också men jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
2 658
·
Övr. Hund Jag har ingen möjlighet att ha Leon nu o eventuellt månader framöver, det var nog först igår (fredag) när jag hämtade honom som jag... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
17 234
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu behöver jag filmtips! Har ett litet roligt uppdrag från hundklubben. I sommar ska vi ha ett samarbete med ortens hembygdsförening och...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag och hundarna bor delvis hos min mamma och delvis hos min pojkvän, där olika regler gäller. Hos min mamma vet hundarna att de får...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej, Jag har en blandrastik (boxer/doberman/amstaff/Grand Danois) som är född 2013-11-15. Hon har under hela sin livstid varit stressad... 2
Svar
23
· Visningar
2 073
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Hej på er Har en fundering kring min brors gamla hund som är runt 11 år. Han har börjat gå runt mycket på nätterna vilket väcker min...
Svar
10
· Visningar
5 663
Senast: Gramse
·
Övr. Hund Ja, vad ska man göra? En bekant insjuknade och kommer inte att bli bättre på en lång tid (sjukhusvistelse, rehabilitering med mera)...
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag har länge varit sugen på ännu en hund. Har nu en döv dvärgpudelkille som inte är speciellt aktiv av sig :( Har nu hittat två... 2
Svar
36
· Visningar
2 229
Senast: Emor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svullet ben
  • Köpa stolpar