Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Söker lite tankar om var vi borde börja leta efter fel. Flatten 9år kräks. Började i lördags kväll, inget konstigt tyckte vi - en stor... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 954
Senast: kol
·
Hundhälsa Min pärla har lyckats skada trampdynan bak ganska ordentligt, såret är inte så djupt - men det är helt skinnflått och är väl nästan...
Svar
2
· Visningar
5 881
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vad är rimligt pris för en kastrerad 2-årig japansk spets, hane? Har stamtavla. 2
Svar
22
· Visningar
5 952
Övr. Hund Naturligtvis ett gäng BCs pga deras intelligens o allsidighet, ett par Huntaways för att sprida skräck o skingra zombiflockarna. Ett... 2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av inkontinens hos tik? Min 7-åriga tik blev inkontinent i våras efter sin magomvridningsoperation (kastrerades tre...
Svar
19
· Visningar
4 996
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Eftersom många här håller på med blodspår, så kommer här en mycket trevlig nyhet. Äntligen slipper man böka med tillstånd från...
Svar
5
· Visningar
2 184
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Var kan jag läsa något vettigt om detta ämne? Är Hundmatsboken bra? Jag har ju viss koll, men när det gäller tabeller och värden är... 2
Svar
27
· Visningar
2 584
Senast: Sol
·
Hundhälsa Jag har en golden retriever på 3 år som hittills mest fått fysträning i form av löprundor tillsammans med mig ibland, nu har vi dock...
Svar
19
· Visningar
2 102
Hundavel & Ras Har fått en del PM om Silken så nu har jag gjort en tråd om det i stället. Varför jag skaffade en Silken windhound Första gången... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 707
Senast: starcastle
·
Hundavel & Ras Någon som har det här? Vansinnigt vackra hundar verkligen. Någon som kan dela med sig lite kunnande och åsikter om rasen?
Svar
10
· Visningar
3 072
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hur tänker ni att processen ser ut från första stegen i en sport till att komma till tävling? Lite oavsett sport. Från det att man fått...
Svar
17
· Visningar
1 009
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Efter att en väns släkting blivit lite upprörd över hur jag uppfostrar min hund tänkte jag kolla hur alla andra här ser på... 2
Svar
29
· Visningar
2 717
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 087
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Har din hund försvarat dig i någon situation som du/och/eller hunden uppfattat som hotfull? 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 588
Senast: Biomon
·
Hundhälsa vi va hos vet förra onsdagen, valpen hade lite blod i ena analsäcken, hon va inte täppt Hon va också lite röd i vulva Vetrinär skrev ut...
Svar
19
· Visningar
3 285
Senast: AliceZeta
·
Övr. Hund Hej! Det är så här att jag har tre hanar, två rottisar och en borde collie. Funkar nästan alltid bra att ha dem ihop. Bc,n är 3år...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej hörrni! Såg på djursjukhuset för några dagar sedan och då var det en veterinär som pratade om att man ska va försiktig med... 2
Svar
21
· Visningar
5 346
Hundhälsa Dreglar vid töväder?! Under två års tid har min hund reagerat ganska kraftigt med att det rinner saliv ur hans mun. Det blir alldeles...
Svar
16
· Visningar
6 091
Senast: Migo
·
Hundhälsa Gammelhunden (fyller 10 år i år) har drabbats av en väldigt konstig hälta. Han rör sig jätterent och fint under promenaden och plötsligt... 2
Svar
30
· Visningar
2 421
Senast: Liran
·
Hundhälsa Min 11 veckor gamla schäfer valp får en Axilur kur nu, som jag gav första dosen vid 17-tiden, och någon timme senare var han helt...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur