Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ännu än rasvalstråd! ;) Min mamma har tagit bort sin hund och vill börja kika efter en ny. Hon är alert och älskar att promenera en... 2
Svar
24
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 94602
·
P
Övr. Hund Jag har en undran, nu bor ju inte alla ni där jag bor men jag tror att detta är ett ganska vanligt fenomen, även om jag absolut inte kan... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 724
Övr. Hund Någon mer än jag som har världens kräsnaste hund vad gäller godis? Finns det någon överdrivet god hundgodis? Något som till och med min... 2
Svar
26
· Visningar
1 630
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Som rubriken säger, hur hjälper man en hund som mår dåligt? Tar hand om en liten tik (3 år, 4-vägskorsning, pudel-shnauzer-shitzu+... 2
Svar
26
· Visningar
2 199
Övr. Hund Min kombinerade chaufför/alltiallo släkting plockade upp mig i Märsta efter mitt läkarbesök i dag, på vägen hade han plockat upp Leon o...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu på hösten när vi är ute och jagar (Apporterar fågel i och vid vatten) är det lite väl kallt för hundarna att stå blöta i väntan på... 2
Svar
23
· Visningar
4 284
Senast: Askur
·
Hundhälsa Hej! Nu behöver jag lite hjälp att tänka av er kunniga hundmänniskor! Jag har en bichon havanaisvalp på 5 månader som jag oroar mig... 2
Svar
30
· Visningar
8 971
Övr. Hund Lite udda tråd kanske, men föräldrarna tog bort sin hund förut och sade då att de inte skulle skaffa någon ny. Men nu funderar de ändå...
Svar
4
· Visningar
2 083
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Går det? Inget har hänt med hundarna utan jag började bara fundera. Säg att nånting allvarligt skulle hända under en helg, modell...
Svar
15
· Visningar
1 709
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Min unga tik 10 mån är matglad.. minst sagt. Och stoppar allt hon ser i munnen. Eftersom hon vet att detta inte uppskattas av matte... 2
Svar
36
· Visningar
6 157
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Hej, Nu kommer jag med nya hundrasfrågor. Vi är ju inne på att skaffa hund (fortfarande trevande), och var på MyDog mässan i helgen... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 380
Hundavel & Ras Hade behövt lite hjälp åt en vän som funderar på blivande jakthund och har fastnat för wachtel. Har för mig att det finns några härinne... 2
Svar
35
· Visningar
5 405
Senast: Bismark
·
Hundavel & Ras Jag drömmer lite om att skaffa en kompis till vår toyterrier flicka. Har någon erfarenhet av italiensk vinthund eller whippet? Skulle...
Svar
3
· Visningar
717
·
Hundhälsa Nu har det hänt två gånger den här veckan och det är ju inte det roligaste sättet att vakna upp på så jag tycker att det är dags att be...
Svar
10
· Visningar
7 680
Övr. Hund I sommar ska jag och Aysu resa till Finland och jag sitter därför och försöker få koll nu på vad som krävs för att vi ska få göra det... 2
Svar
22
· Visningar
2 215
·
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en... 2
Svar
21
· Visningar
2 164
Senast: OUL
·
Övr. Hund Vilka är de bästa böcker och filmerna när det kommer till kunskap och träning av hund? Fram med era bästa tips! :)
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hej! Lite bakgrunds info. Jag har en tibetansk terrier på 2.5år, hon är en omplaceringshund och kom till mig för 2 månader sedan. Hon...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund På Karlavagnen ikväll: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3117&grupp=19054
Svar
0
· Visningar
396
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hejsan Min lapska vallhundshane börjar bli lite till åren och jag har kika runt lite på andra raser. Det jag erbjuder min hund är att... 2
Svar
28
· Visningar
3 802
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka