Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Behöver råd! Igår reste jag och min 1 årstik tåg, en resa som tar några timmar. Detta var min hunds första tågresa och hon blev stressad...
Svar
5
· Visningar
19 641
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Har precis blivit med liten valp. Det stora schäfern jag har måste ju fortfarande ut och gå så jag har lite problem ;) nån sån har nått...
Svar
8
· Visningar
2 779
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sen jag flyttade in till stan har min dvärgpinscher Ellie blivit väldigt lydig och har henne lös väldigt mycket. I parker, vid stranden...
Svar
7
· Visningar
1 143
·
Övr. Hund Hur fungerar det om det om det skett en tjuvparning? Är det två sprutor dom skall ha? Några biverkningar? Skall ringa veterinären...
Svar
16
· Visningar
1 980
Hundhälsa Hej! Hoppas ni står ut med en till tråd om Bruce. Har ingen hundkunnig i min närhet så ni är guld värda för mig :o 1. Bruce är nu...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Köpte en korv i djuraffären igår för det var extra pris. 10 kr styck. Vom korv på 500 g. Hundarna älskar de. Har blandat i de i deras...
Svar
12
· Visningar
5 440
Övr. Hund du använder när du pratar med din/a hund/ar? :) 2 3
Svar
44
· Visningar
2 948
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har en kombi och har rejäla krocktestade dörrar bak. Jag har två hundar varav den ena blir väldigt stressad av att åka bil. Det...
Svar
5
· Visningar
2 519
Senast: Taxilock
·
Övr. Hund Behöver inspiration till Operation: "utegym i hundgården". Har ni några förslag på hinder som går att bygga med stockar/kubbar/stammar i...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har bokat in Jääkäri på en utställning hahaha Vad tror ni blir han utkastad och förnedrad utan sin 2.a 2
Svar
25
· Visningar
5 778
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Vet inte vart tråden skulle ligga, är ju egentligen inte en hundfråga men det handlar ju ändå om hundar. Mod får gärna flytta den rätt... 2 3
Svar
55
· Visningar
8 904
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Vet inte om det finns någon tråd om detta. Men är intresserad av att höra om det finns några här. :)
Svar
8
· Visningar
1 491
Hundhälsa Antal deciliter och/eller gram, vatten i eller inte? Min gamla hane är rätt så matfixerad och blir lätt tjock, så han äter ett foder... 2
Svar
29
· Visningar
2 343
·
Övr. Hund Jag har en tik boende hos mig som är tävlad i rallylydnad och kan en massa. Jag själv kan inget om rally och har aldrig tävlat, så jag...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Om du skulle beskriva din hund - (eller hundras) - med ett enda ord, vilket ord skulle du då välja? För mig är det enkelt. GLAD... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 114
Senast: Sel
·
Övr. Hund Kl 20:15 svänger jag in på Ica Maxi i Örebro för att proviantera lite. I skåpbilen ligger tre trötta hundar och sover. Kl 20:30 kommer... 2
Svar
21
· Visningar
2 577
B
Övr. Hund Kan någon hjälpa mig? Vilka lagar gäller för detta? Alltså kortfattat: För 1.5 år sedan lät jag en fodervärd ta hand om min hund på... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
29 352
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Bör jag bli orolig? Tror inte att han tuggade sönder den. Det var en relativt liten snigel men skalen kan ju vara vassa om han tuggade...
Svar
17
· Visningar
5 448
Övr. Hund Mina andra hundar har jag direkt vetat vad den ska heta, eller kommit på en namn direkt när jag träffat den....men denna tjej. Jag vet... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 990
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara fråga om jag är helt tom i bollen som reagerade som jag gjorde idag. Vi letar efter en till hund, och fick kontakt...
Svar
17
· Visningar
1 509

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka