Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om ni fick välja Kennelnamn, helt fritt utan att tänka på vad som redan finns och dessutom till vilken ras ni ville, vad skulle ni välja...
2
Svar
27
· Visningar
3 996
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har ni gjort/tänker göra sådan på er hund? När? Vad brukar dom göra på en sådan kontroll? Vi tänkte göra en på våran hund, som...
Svar
7
· Visningar
1 730
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Tänkte bara tipsa om att man från och med idag fram till söndag kväll kan kika live på mycket av det som händer på Crufts :bump: Det...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: Jenka
·
Hundhälsa I morse så skällde han lite på grannkatten,fick efter det nån slags hosta som om han försöker få upp något,och han hostar tillslut upp...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 906
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vet inte vad jag fått för tankar i huvudet, men en hundaffär har gått i konkurs här där jag bor (typ 100 m bort). Jag har aldrig i hela...
Svar
14
· Visningar
1 886
Senast: Grana
·
Övr. Hund Som rubriken säger; hur skriver man "lydnadsträning" (alltså av den typ som man tränar inför olika lydnadsklasser i brukshundsklubbens...
Svar
4
· Visningar
5 913
Senast: McMarco
·
Hundhälsa Har en liten tuffing hemma. Hon är 10,5 veckor. Så vi har haft henne 2,5 veckor nu. Och jag är så jä*la orolig för maten. Hon är...
2
Svar
26
· Visningar
3 531
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kommer antagligen få ta bort min bästa vän på Torsdag,när jag fick beskedet så hamnade jag i nån slags chock och kan inte tänka på annat...
2
Svar
20
· Visningar
10 081
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min sjumånaders labrador hostar. Han är utan hosta långa stunder, men sedan sätter det igång. Torr, ljudlig hosta och ibland kommer det...
Svar
12
· Visningar
11 754
Senast: Sissa
·
Hundhälsa http://www.dt.se/djurliv/1.5595389-gatuhundarna-valler-in :grin:
2 3
Svar
51
· Visningar
6 211
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Hunden är relativt nyopererad och bör hålla sig på mattan några veckor till. Hon klättrar redan på väggarna och både motion och matintag...
Svar
10
· Visningar
1 758
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Är det någon som ger sin hund gurkmeja? Och har du i så fall märkt någon skillnad? Jag gav hästen det, men hann aldrig se något...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: SandraM
·
Övr. Hund http://www.dn.se/sthlm/langholmen-forslag-for-hundbad
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Min ena tik har fått en blek fläck på nostryffeln i storlek 2mm i diameter. Hon är blåpigmenterad och fläcken är ljust gråblå. Kan det...
Svar
11
· Visningar
10 004
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag ska snart flytta och undrar om det finns några regler för hur stort en hund måste ha i en lägenhet? Hörde någonstans (tror det var...
2
Svar
36
· Visningar
16 488
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag är hundvakt åt en hund i ca fem veckor, när ägaren till hunden kommer hit med sin hund så informerar hon om att hennes hund är på...
2
Svar
24
· Visningar
3 916
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa hur tänker ni angående försäkring? bara liv värde och bekosta vet själv. eller bara vet vård och inte få något om hunden måste avlivas...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 962
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Åkte bort med familjen i helgen och kollade upp noga vilket hundhotell härikring som hade bäst rykte. Det var inte så många att välja på...
2
Svar
27
· Visningar
3 909
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hej, Jag heter Mana och jag har en 8-månaders Staffordshire Bullterrier kille som behöver nya kompisar. Vi är nyinflyttade till...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Manaii
·
Övr. Hund För drygt 10 dagar sedan blev min 10 månaders valp akut dålig och lades in på OP på djursjukhus. Jag blir senare uppringd för att...
Svar
19
· Visningar
2 359
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp