Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver lite tips och idéer. Jag jobbar med att bygga en ny hemsida till vår lokala brukshundsklubb, jag har kommit ganska långt men det...
Svar
9
· Visningar
988
Hundhälsa Har en rottis på 3 1/2 år. Misstänkt ett tag att hon är besvärad, av har ont. Men aldrig påvisat hälta eller annat. Men har alltid...
Svar
14
· Visningar
2 784
Hundavel & Ras Hej! Ja, vad tror ni om en korsning mellan dom raserna? Kan det bli nåt bra eller vad har ni för tankar om det? //Krattan
2
Svar
29
· Visningar
4 442
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Har tre hundar, två av dem klarar sig utmärkt själva utan problem. Men min pudel gör det inte. Min sambo och jag jobbar aldrig...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har kollat igenom olika färskfodertrådar men hittar ingen som passar in på just min situation så testar att starta en ny. Hoppas inte...
2
Svar
29
· Visningar
13 558
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Jag har blivit ombedd att forsoka trana Miss Mandy att kanna igen lukten av 'sewage' (avloppsvatten i alla former) for att kunna hitta...
Svar
3
· Visningar
1 114
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Ja, känner att jag behöver skriva av mig lite - så detta kan bli långt och surrigt. För två veckor sedan fick min 12-åriga...
2
Svar
21
· Visningar
3 096
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund http://www.barometern.se/nyheter/emmaboda/hund-dodad-efter-attack(3667759).gm...
Svar
5
· Visningar
1 121
Övr. Hund Ivan är visserligen kastrerad sedan ett halvår, men var lika glad i att prova nya saker att äta redan innan det. Han äter det allra...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 733
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Inspirerad av Ursula W i ”Hundsport” skulle jag vilja höra hur en dag skulle se ut om din hund fick bestämma. Chivas skulle se ut...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 988
Senast: Sikta
·
Övr. Hund De som läste min tråd för någon vecka sedan, där jag beklagade mig lite om valpkursen jag går, så behöver jag nu lite tips. Jag har...
Svar
2
· Visningar
3 513
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Sådana där hundburar i stål, t ex som Dogman har, och som är tänkta (antar jag?) att ha på utställningar och sådär (alltså ingen bilbur)...
2
Svar
30
· Visningar
3 994
Övr. Hund Inspirerad av en tränarvän på facebook som lade in "3 snabba frågor" i sin feed, så gör jag nu en tråd med just, snabba frågor om er och...
2
Svar
29
· Visningar
3 058
Hundavel & Ras Ramlade över en fotosida på de hundar som blev Bäst-i-Rasen (Best of Breed) på Westminsters hundutställning. Mig veterligen är den högt...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
28 477
Senast: sillysinta
·
Hundhälsa Jag har insett att jag inte alls har koll på hur "fel" på exteriören påverkar hållbarhet och funktion på en hund, inte ens vad som...
Svar
0
· Visningar
1 084
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa I helgen kom det ut en varning på FB om att en person slängt ut glykolförgiftad mat på området där jag brukar gå med hundarna. Området...
Svar
18
· Visningar
4 212
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Jag nyss ett mail om någon som ger bort 3 vavvor, som är 14 veckor och ska ha papper. Vad är detta för något? Förstår ju att det är...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon som har/är bra på Pumi som skulle kunna säga lite hur de är? Jag har läst på jätte mycket om dem, men...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hur hårda är ni med barn och hundar? Får barnen leka med hundarna hur som helst även om hunden är världens snällaste? Får barn sitta...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 261
Senast: Johanna_B
·
Övr. Hund Ibland kan man fundera på varför inte fler blir bitna. http://www.youtube.com/watch?v=yaxCYgqh2ao&feature=youtube_gdata_player
2
Svar
39
· Visningar
4 113
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp