Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag åker 76mil för att hämta vår nya familjemedlem på lördag. Vi åker ner redan fredag för att sova en natt och hämta Ailu på lördag...
Svar
16
· Visningar
2 811
Hundhälsa Plex och jag har inte riktigt flyt känner jag, för han har plötsligt fått någon typ av utslag. De sitter vid hasen ungefär, först på...
Svar
1
· Visningar
534
Hundhälsa Nu när tiken börjar bli lite äldre har jag funderat på att gå över på färskfoder på henne och så småningom även på hanen när även han...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
17 295
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Sedan jag började på allvar fundera över hund har jag, främst på olika hundforum, stött på många förkortiningar och smeknamn på olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 131
Senast: Turelur
·
Hundhälsa Min hund har återkommande otiter. Nu senaste gången har veterinären skrivit ut Surolan. På min fråga om jag ska fortsätta med öronrens...
2
Svar
23
· Visningar
7 242
Övr. Hund Var ute och gick med min lille korv i em. Han gör inget större väsen av sig vid hundmöten. När vi rundar en krök så möter vi en tjej med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 492
Övr. Hund Det börjar ju bli en väldans massa hundprylar nu, varje hund har en promenadsele, helsband, dragsele, spårsele, reflexväst, koppel...
Svar
16
· Visningar
1 431
Hundhälsa Hej! Är ny här på Bukefalos, har både häst, hund och katt. Men det jag letar efter är någon som vet något om Myastenia Gravis? Har du...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Zcubbe99
·
Hundavel & Ras Har letat info om mittelspitz, tysk spets men har inte hittat så mycket. Någon här som äger en eller har haft? Hur är dom som...
Svar
2
· Visningar
2 181
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Min tik fick ju som jag tidigare nämnt spondylosdiagnos i förra veckan. Ni med spondyloshundar, hur gör ni för att underlätta...
Svar
15
· Visningar
2 473
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa En av mina hundar (cockerhane på 8 år) har i kanske två dagar varit ovanligt trött och loj. Han brukar alltid vara så himla glad och...
Svar
3
· Visningar
6 592
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Efter helgens mardröm med utslag över i princip hela kroppen och fruktansvärd klåda går det inte att ignorera, jag är allergisk. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 456
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag bor i ett villaområde utanför stan med liten biltrafik, och har en väldigt stor parktomt. Den är tyvärr inte inhägnad, och vanligt...
Svar
18
· Visningar
5 039
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan hitta en lathund för brukslydnad? Jag hittar bara på de vanliga lydnasklasserna. Jag vill veta vad...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Har en ettårig blandis huskey/stövare/flatte som jag tog mig an av medlidande när han var 6 mån. Dra åt skogen vilken krävande hund det...
2
Svar
24
· Visningar
2 642
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Pottypad indoor bathroom. En toalåda för hund, med konstgräs. Enligt beskrivningen är den perfekt för hundägare som bor i lägenhet, är...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
12 733
Övr. Hund Hunden som jag är hundvakt åt ett tag har en konstig grej för sig med sina leksaker. Hon ligger liksom och snuttar på dom, jag har...
Svar
15
· Visningar
7 385
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Eftersom förra tråden rann ut i sanden så gör jag en ny! Nu har det snöat massor och spåret är pistat idag (7/2). Jag föreslår att vi...
2
Svar
39
· Visningar
4 115
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Efter att ha prövat oss igenom nästan alla färskfoder som finns utan framgång gör vi nu ett lite upphåll med det o försöker oss på att...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 488
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Min mors Schäfertik fick nyligen tillbaka resultatet. E lyser klart och tydligt upp dataskärmen och det ser ut att bli liknande resultat...
2
Svar
22
· Visningar
4 831
Senast: Minna86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp