Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mila är en omplaceringshuns på ca 3 år som inte visste vad är leksaker. Det tog för henne ca 10 månader för att börja dra när Sherry...
2
Svar
32
· Visningar
5 323
Senast: rahl
·
Övr. Hund En uppfödare som jag har spanat på länge väntar valpar efter en intressant tik i vår. Jag vill såklart anmäla intresse för en valp, men...
Svar
8
· Visningar
10 934
Senast: Miao
·
Övr. Hund .. Är det någon som vet något om fodret Lone Star lamm & ris? Fick rådet att testa det på min hund av den som jobbade i djuraffären. Har...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: simba_112
·
Övr. Hund http://www.bbc.co.uk/news/education-21411249 Hundar är mer benägna att stjäla mat i mörka rum. Mer om smarta hundar...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är så rasande arg. Vi hyr en stor hästgård med flera bostadshus, och gården är till salu. Vi är spekulanter och vill köpa, men det...
2
Svar
27
· Visningar
4 722
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Någon annan som har eller känner till en hund som vägrar äta Taste of the wild? Jag har nu provat två olika sorter (den med lamm och...
Svar
13
· Visningar
1 497
Hundhälsa Intressant forskning: http://www.perjensen.se/Etologi/Fran_forskningsfronten/Poster/2013/2/5_Hundar_med_ADHD.html
2
Svar
30
· Visningar
3 672
Senast: Jadzia
·
Mh
Övr. Hund Jag gick M1 och M2-utbildningen i helgen och då sa vår instruktör att numera får inte hundar som har trea, fyra eller femma på skotten...
2
Svar
20
· Visningar
2 660
Övr. Hund Jag och grabbarna ska till Västkusten onsdag-fredag, och eftersom jag kommer vara helt ensam och övergiven av mina arbetande föräldrar...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Ni som har tikar, använder ni tikskydd vid löp? Om ja, är det under hela löpet eller bara under delar av det? Upplever ni att hunden får...
2
Svar
33
· Visningar
9 582
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Är lite nyfiken bara... Hade det gått att para en dvärgpinscher med en mops ? Finns det någon sådan blandning..?
2
Svar
24
· Visningar
4 883
Senast: Domino_s
·
Hundavel & Ras Japp, ännu en rasvalstråd -några som orkar engagera sig? :laugh: Just nu har jag en RR tik på 3,5år. Hon aktiveras förutom med den...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 422
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Ni som har små hundar, ca 5 kg, hur mycket färskfoder ger ni per dag? Och vad för sort ger ni?:)
2
Svar
37
· Visningar
7 581
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Vad är det första tecken ni sett på hundar som börjat få sämre syn?
2
Svar
32
· Visningar
11 886
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Det är lite kaos och katastrof här, för att uttrycka det milt. Jag har ju innan varit synnerligen priveligerad med hundvakt, så vovve...
2
Svar
21
· Visningar
4 965
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa var hos vet. imorse med min dam och tömde analsäckarna. Det var i princip vara var som tömdes så hon är självklart satt på medicin och...
Svar
0
· Visningar
736
Hundhälsa Är det fler än jag som har en rottis (eller annan ras för den delen) som överhuvudtaget inte fäller? Inte ens när jag duschat honom...
Svar
4
· Visningar
1 482
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Det är drygt två månader sedan Dafne löpte och idag upptäckte jag att bulvan var röd och irriterad, samt att hon har klara flytningar...
Svar
18
· Visningar
15 513
Hundhälsa Min hunds andedräkt luktar ruttet.. Hur får man bort lukten? Har nyligen tagit tandsten hos veterinären, men hon har lite kvar längst...
2
Svar
20
· Visningar
7 682
Hundavel & Ras Ni som föder upp hundar (eller andra djur), hur gör ni för att få in intresseanmälningar? Valphänvisning av rasklubben såklart men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 569
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp