Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilka här kör freestyle? Jag har funderat på att börja med Ian men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Helst vill jag gå en kurs...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Jenka
·
Övr. Hund En spinoff på Allergitråden. Hur mycket är normalt för en frisk hund att klia sig? Tex ggr per dag?
Svar
11
· Visningar
4 885
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Reggad: Amazing me Tilltalsnamn: Ailu (Ajjlo) Smeknamn: Bazinga, Zing, Ting, Lilleman, odåga :devil:, lilla bus Vad heter era... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 696
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Just nu är schäferhanen här hemma billig.. Han är 3,5år och har alltid varit en ängel med löptikar, har kunnat leka med höglöpande tikar... 2
Svar
25
· Visningar
4 427
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hur normalt är det att en hane är extremt påstridig trots en totalt ointresserad tik.. Tiken i fråga höglöper men är ung och har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: Domino_s
·
Hundavel & Ras För en vecka sedan postade jag en tråd om vår nioåriga dalmatiner som var dålig och kräktes. Tyvärr efter flera veterinärbesök då hon... 2
Svar
28
· Visningar
4 845
Senast: amalia
·
Övr. Hund Det är kanske en dum fråga, men tror ni att man kan börja på en nybörjarkurs i rallylydnad med brutet nyckelben? Min hund och jag är...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: annan1
·
Hundhälsa Hund: 9 år, tik, kastrat, pigg och i god form. Inkontinent sedan ett par år, har eskalerat senaste året. Historik: Vi började med...
Svar
14
· Visningar
2 663
Hundhälsa Hej! Undrar om det är någon här som har erfarenhet av sjukdomen EPI?
Svar
5
· Visningar
3 514
Övr. Hund Hittade ingen liknande tråd så tänkte att jag startar en egen. Kan ni inte lägga upp filmer som ni tagit hemma när ni tränar med... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 813
Senast: rahl
·
Övr. Hund jag har börjat fundera lite på nästa hund, då min nuvarande gammeltant inte riktigt blev rätt hund för mig igentligen (älskar min tjej... 2
Svar
22
· Visningar
3 550
Senast: miamiSwing
·
Hundhälsa Jaha, dagens idiotfraga: svansbrott (storsta sannolikhet, blir resa till vetten) 3-4 veckor gammalt. inte lakt, hunden har ont... 2 3
Svar
42
· Visningar
11 116
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Är det normalt att tikar rider på varandra? Sitter och kollar när småtikarna i hushållet leker och titt som tät stannar de och ska rida...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har åkt på foglossningen från helvetet. Gör svinont så fort jag går, sitter, står, ligger, böjer mig osv.. Med andra ord i princip...
Svar
15
· Visningar
1 584
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Min ena hund har pötsligt slutat äta helt och jag fattar inte varför. Han är normalt väldigt gluppsk, äter upp all mat i ett nafs. Har...
Svar
4
· Visningar
13 421
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Existerar något sådant? Vill ogärna stoppa i hunden massa saker som jag inte är säker på innehållet. Hon är dessutom relativt kräsen...
Svar
10
· Visningar
2 588
·
Övr. Hund Nu menar jag inte så att småbarnsfamiljer inte kan ta hand om hundar utan jag menar utifrån din/dina hund/hundar just nu. Hade de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 973
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det finns säkert någon liknande tråd, men min dator har bestämt sig för att strejka just nu, så jag kan inte kolla upp det. Någon får... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 297
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min lilla Niska är en spansk vattenhund som nyss fyllt tio veckor. Hon är glad, livlig, busig och trött på samma gång. Ungefär så som...
Svar
18
· Visningar
4 735
Senast: Niska
·
Hundhälsa Vad tycker ni man ska göra när klon är lite kluven? Jag har varit med om att klon har brutit sig och vi fick ta bort den och låta en ny...
Svar
1
· Visningar
2 283
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka