Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Var i veckan hos veterinären för tandstensborttagning, och läget var värre än vad jag trott:cry: Hon hade extremt mycket tandsten, alla...
Svar
19
· Visningar
6 589
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En Fb-bekant har råkat ut för följande; "Orkar inte ta hela historien men efter att vi varit hos veterinären i fredags då vår Diva fick...
Svar
8
· Visningar
1 960
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja finns det? Har upptäckt att Fiffi är allergisk mot kycklikng och det finns i varenda foder jag kan komma på. Hon reagerar även på nöt.
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag vet att det är vanligt och ofarligt att hundar äter bajs, speciellt hästbajs verkar vara poppis. Min hund ääälskar hästskit...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 721
Hundavel & Ras Har blivit tillfrågad att hjälpa till med en volpino italiano tik på 8 månader, och inser att jag inte kan ett dugg om rasen! :o...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund träning av polishundar, typ usa på tv4fakta just nu, blod på brottsplatsen.
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Disen
·
Hundhälsa En god vän till mig har av en annan corgiägare fått höra att hon absolut inte får ge valpfoder till sin Welsh Corgi Cardigan-valp. Nu är...
2
Svar
38
· Visningar
7 420
Senast: hjarterdam
·
Övr. Hund Nu har vi äntligen fått hem vår begagnade sele! Så lär mig nu allt som min hund och jag behöver veta för att komma igång och börja dra...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 871
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Är det någon som fått tonsillerna bortopererade på sin hund, som kan berätta lite hur det var efteråt? Försvann...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 768
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Spinoff på tråden "Heltidsarbetande människor med hund" och andra trådar där det ibland låter som att "kan man inte erbjuda perfekta...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 466
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Är det någon här som ger ecodogfood? Jag har fått några förpackningar av en bekant som behövde frigöra plats i sin frys. För er som inte...
Svar
8
· Visningar
1 270
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Ni som har kastrerade tikar tillsammans med fertil hane... Upplever ni att hanen visar extremt imtresse för tiken och att hon kan vara...
Svar
5
· Visningar
5 190
Senast: dpmatte
·
S
Hundhälsa Jag har många bekanta som har hund och dom blir alltid glada när jag kommer och hoppar på mig, hur gör jag för att få dom att sluta...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
21 407
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min gamle Lapske har tårna på framtassarna hoppat ur led på till och från i olika situationer under ca 3 års tid, han är idag 9 år. Det...
2
Svar
27
· Visningar
6 367
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva hjälp angående hur vi tränar ingångsposition. Vi kommer inte tävla i lydnad men det ska ändå se fint ut :)...
Svar
16
· Visningar
1 291
Senast: rahl
·
Hundhälsa Hej alla kloka! Som rubriken lyder så har min hund problem med torra trampdynor som spricker. Jag har provat flera olika salvor...
Svar
15
· Visningar
20 200
Senast: Sorelli
·
Hundavel & Ras Jag håller på att kika på en till hund. Och det lutar åt jaktlabben. Men allt jag läser och får fram är att det skiljer sig så otroligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 764
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Vet inte om jag får länka till mitt blogginlägg men oavsett faktumet att hundar självklart inte ska skrämma folk, springa fram och gapa...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 788
Senast: ginnies
·
Hundhälsa En olycka kommer ju sällan ensam sägs det. 16 november fick min snart 8-åriga dobermannhane sitt första (såvitt vi vet iaf)...
Svar
19
· Visningar
4 754
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Min hund bröt en klo (sporren eller "tumklon" som jag säger) i söndags och fick klokapseln borttagen igår. Så pulpan är alltså...
Svar
8
· Visningar
20 751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp