Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik började ruska på huvudet igår kväll och vara störd av något i ena örat. Hörselgången är ren och fin, blekrosa och ingen smuts...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag tänkte att min hund skulle få gå över på färskfoder efter det att hans eliminationsdiet är färdig. Då det inte verkar vara foder han...
2
Svar
29
· Visningar
3 883
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Jag har aldrig flugit med hund så jag har ingen aning om hur det går till :p Kan man resa med hunden från Arlanda, om inte vilken är...
Svar
4
· Visningar
1 634
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag själv t ex är uppväxt med hundhår i smöret och är inte speciellt kinkig om soffan skulle vara lite hårig, medans min sambo kommer...
2
Svar
30
· Visningar
9 038
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Okej, nu blev rubriken alldeles galen. Men jag har iaf en tik på lite över 5 år som vid ca 1½ års ålder började göra utfall och blev...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund ...och behöver nya träningskompisar! Nån som vill ställa upp? :p Kommer bo i Haninge men kan absolut åka en bit, i alla fall ibland...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 065
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har köpt en klövjeväska till hunden och det jag funderar på är hur långt vi kan gå med den på så här i början, har ingenting i den än så...
Svar
6
· Visningar
1 657
Senast: igbest
·
Hundhälsa Nu måste vi gå till botten med våran hunds morrningar. Varannan person säger att det beror på osäkerhet och den andra halvan säger...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 928
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur lång tid brukar det dröja för en riktigt jobbig sträckning att gå över?
Svar
3
· Visningar
8 287
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Något är konstigt. I går på kvällen pep Billy till när vi låg i soffan och myste. Ungefär samma ljud/tut som när jag råkar trampa lite...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Gamle Loke har börjat bli lite väl hård i magen och har det lite trögt med bajjandet. Jag skulle tippa på att det har med hans spondylos...
Svar
15
· Visningar
13 621
Hundhälsa Hur farligt är varm, ev torr, nos? Har hört att om inte nosen är kall är hunden sjuk?
Svar
4
· Visningar
15 236
Övr. Hund Mitt problem: Jag har omedvetet skapat ett MONSTER vid ytterdörren :( Tills för ungefär 1,5 år sedan fick dom springa ut som dom ville...
Svar
17
· Visningar
1 812
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Brit premium meat saugages heter det visst! Någon som har erfarenhet av detta foder? Säljs i en affär nära oss och köpte en korv för...
Svar
8
· Visningar
2 388
Hundhälsa Det började såhär http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=998495 och fortsatte med det här...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 704
Senast: JG
·
Hundhälsa Lilla Ynkisen, som jag har tagit över för drygt en månad sedan? Har inte kolla på tiden ;) Han har väldigt dålig mage. Han får lätt...
Svar
14
· Visningar
1 815
Övr. Hund Tänkte byta över mina hundar från torrfoder till färskfoder och vill gärna höra vad ni ger era och vilka erfarenheter ni har av det. Jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 571
Senast: Jenny_R
·
Hundhälsa Nu har jag efter 2 års växlande hopp och förtvivlan kommit till en punkt där jag känner att gränsen snart är nådd. Vi har behandlat...
Svar
18
· Visningar
3 116
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Har fått hem ett smakprov på det fodret nu och tro det eller ej, det gick ner utan problem:laugh: till och med torra kulor tuggade hon i...
Svar
6
· Visningar
6 307
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sitter här och är otroligt sugen på att fara och åka skidor. Men 6månaders staffen är här. Vanligtvis drar stora hunden mig, och då går...
Svar
17
· Visningar
1 614
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp