Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte byta över mina hundar från torrfoder till färskfoder och vill gärna höra vad ni ger era och vilka erfarenheter ni har av det. Jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 571
Senast: Jenny_R
·
Hundhälsa Nu har jag efter 2 års växlande hopp och förtvivlan kommit till en punkt där jag känner att gränsen snart är nådd. Vi har behandlat...
Svar
18
· Visningar
3 117
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Har fått hem ett smakprov på det fodret nu och tro det eller ej, det gick ner utan problem:laugh: till och med torra kulor tuggade hon i...
Svar
6
· Visningar
6 307
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sitter här och är otroligt sugen på att fara och åka skidor. Men 6månaders staffen är här. Vanligtvis drar stora hunden mig, och då går...
Svar
17
· Visningar
1 614
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag var nyss ute med min 9-månaders tik, där ute möter vi en som är ute med sin cockerpoo hane och hon vill tvungen att de ska leka...
2
Svar
24
· Visningar
4 390
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag ger i dagsläget standard torrfoder vilket jag hittills är väldigt nöjd med, men går nu i funderingar att byta till färskfoder då det...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
26 024
Senast: JG
·
Hundhälsa Jag blir så frustrerad, hunden blir lite halt efter vila när han gått långa lite tuffare promenader, han haltar i ett par steg för att...
Svar
15
· Visningar
5 257
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Min hund läcker och han går nu på behandling mot UVI och vi ska gå vidare med undersökningen då han även läckt innan trots sin unga...
Svar
3
· Visningar
1 322
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Finns den rasen? Hittade en annons på blocket på denna ras, även kallad mini-aussie? Jag trodde det bara var australian shepard...
Svar
13
· Visningar
4 050
Senast: Miao
·
Övr. Hund Mest nyfiken på att jämföra lite hur det skiljer sig mellan olika delar av landet, mellan stad & landsbygd osv. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Det kan hända att en liknande fråga varit upp tidigare men jag startar en ny tråd nu iallafall. Det förs en diskussion på ett...
2
Svar
29
· Visningar
5 078
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av det? Var hos veterinären med Zingo idag för att kolla upp hans rinnande ögon och kliande öron...
Svar
2
· Visningar
1 635
Senast: Meibla
·
Övr. Hund ..och det här stället är väl förmodligen det absolut dummaste stället man kan be om sådana här råd på :devil: Nej, men till saken...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 849
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Jag ser då och då att folk skriver att hundarnas foder har blivit billigare sen de bytte till färskfoder. Det jag undrar är vilket...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 445
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Det gäller alltså en dräktig tik som beräknas valpa inom 7 dagar. Hon har behandlats på djursjukhus mot kalkbrist, symtomen var...
Svar
3
· Visningar
5 710
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en lite kinkig vän som ska ha en hanvalp (schäfer) ur en i-kull, hon är emot namn typ Izor då det är för tufft, vill...
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa För 2 veckor sedan opererades min hund för entropion på bägge ögonen. Är det någon mer som har gjort en sådan operation och kan dela med...
Svar
0
· Visningar
983
Senast: sarapara
·
Hundavel & Ras ...imorgon, vad skulle det bli för ras då :-)?
6 7 8
Svar
156
· Visningar
12 878
Senast: Ethna
·
Hundavel & Ras Någon som är bra på att hitta på namn?! Jag och min syster ska starta en kennel ihop men det svåra är att hitta ett passande...
2
Svar
21
· Visningar
3 337
Hundhälsa Min lille dobermann på 20 mån har under dagen varit lite låg. Är glad, men inte så översvallande som vanligt. Han skakar lite lätt, inte...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp