Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund kliar sig jämt och ständigt. Han har tjock fin päls och jag hittar inge små krup i pälsen. Vad kan det vara ? Och vad ska...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Eve
·
Övr. Hund http://www.geocities.com/hkbruden/Vic_s.html?1121541727859 Min älskling :love: :love: Fler bilder kommer till veckan både på...
Svar
19
· Visningar
15 203
Senast: Migo
·
Övr. Hund Inom agilityn är det en ledarskapsutbildning, tävlingserfarenhet (?) och 16 år, vad ska du ha gjort för att få påbörja en kurs för att...
Svar
2
· Visningar
1 369
Övr. Hund Vad tycker ni bäst om, hanar eller honor? För och nackdelar? Ni som har hanar, har ni kastrerat? Vad kostar det att kastrera en... 2
Svar
20
· Visningar
2 902
Senast: Genesis
·
L
Övr. Hund Jag har en liten blandrashund på ca 3,5kg... Han har ett stort problem. När det blir ca -8 grader och kallare så kan han inte gå ut och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 216
Senast: rutans
·
Hundhälsa har en hund på 12 år. och för 2 år sen bodde hon hos min mamma i ett år, det året skulle hunden vaccineras, min mamma sa att hon hade...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Jag har just nu en Cavalier King Charles Spaniel, en väldigt trevlig ras men jag är nyfiken och skulle gärna vilja "testa" andra raser... 2
Svar
35
· Visningar
2 588
Senast: Ramona
·
Övr. Hund På fredag hämtar vi hem den här... 2
Svar
24
· Visningar
2 176
Senast: startpompe
·
S
Övr. Hund Om någon säger att "det är mycket hund" om en viss ras eller individ, vad betyder det för er då?
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Idag/igår tisdag fyller mitt lilla monster Sigge ett år. Det har gått fort, samtidigt som det känns som att han har funnits här...
Svar
6
· Visningar
1 394
J
Övr. Hund Jag känner mig som världens sämsta hundägare som inte klarar av min egna hund! Vi köpte han när han var 7 månader, han kastrerades ett...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: lady_vip
·
K
Hundhälsa Sommaren närmar sig (så smått..) och funderingarna på vad vi ska ha för fästingmedel på vovvarna i år har kommit. De gamla hundarna har...
Svar
10
· Visningar
2 705
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Min bonusdotter (10 år) har tagit ett allergitest tidigare mot häst och katt. Hon har aldrig visat några symtom mot pälsdjur, det... 2
Svar
37
· Visningar
3 460
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Jag har tagit över en engelsk springer spaniel tik som är ett år. Jag har haft henne i nästan tre veckor nu. Där hon bodde innan fick...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ni som har hund, hur jobbar ni och hur löser ni det praktiskt? hur mkt är era hundar hemma själva? Om ni har dagmatte, vad betalar ni... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 768
Senast: Fiffi1
·
L
Övr. Hund Ska åka tåg på måndag och behöver ta med mig hunden, ska man betala extra för det eller ingår det i vanlig biljett? Sitter man på... 2
Svar
32
· Visningar
5 413
Senast: _eeky_
·
Övr. Hund (hur jobbar ni ska det ju vara, sorry!) Ja, hur gör ni helt enkelt med hundpromenerare? Har ju nyligen skaffat hund (vuxen) och de 2...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Hejsan, eftersom jag har Alldeles for mkt tid till overs.. (inte egentligen, men vi kan ju latsas) ...sa tankte jag hysta in en trad... 2
Svar
23
· Visningar
3 302
Senast: Bewildered
·
H
Hundhälsa Hej allihopa:). I dag fick jag lite av dom provsvar som vi tagit på Frida, i detta brevet så togs mest foderrelaterade reaktioner... 2
Svar
34
· Visningar
5 593
Senast: Hjalti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår