Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en tjuv här hemma... Nikita har medan jag var borta snott 4 runda såna där polarbröd och en bulle som låg på bordet. Just nu är hon...
Svar
18
· Visningar
27 890
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min älskade islänning växer så det knakar, nu är han en vacker unghund:love: Mer...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Hannapirat
·
Hundhälsa Är det vanligt att hundar bli extra kliiga i pälsen när dom fäller? Min lilla JR har kliat sig ovanligt myckt den senaste veckan och jag...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Eve
·
L
Hundhälsa Vad är för och nackdelar? vad kostar det? 2
Svar
28
· Visningar
5 107
Senast: Kakis
·
Övr. Hund I helgen var vi i Rättvik och debuterade. Det gick hemskt bra och vi vann första klassen, agilitytvåan, och blev uppflyttade till trean...
Svar
14
· Visningar
1 099
N
Hundhälsa Jag är nästan helt säker på att min sheltie Zimba har epilepsi :(. Han blir 8 år gammal i april och ända sedan han var ca 2 har han haft...
Svar
14
· Visningar
1 761
Senast: notok
·
Övr. Hund Hur mycket av valpens attityd och beteende, kan man översätta på hur den vuxna hunden blir? Är alla valpar nyfikna, framåt, lekfulla...
Svar
6
· Visningar
1 763
Senast: Lizah
·
E
Övr. Hund Vet inte om det redan finns en sån här tråd, då får moderator ta bort den! Satt och surfade runt här och blev plötsligt nyfiken på...
Svar
14
· Visningar
1 584
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Finns det några med Sibirien Husky, alaskan husky eller alaskan malamute vovvar här??? Just nu har vi ingen men i torsdags fick vi ta... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 123
Senast: rutans
·
V
Hundhälsa Ville visar tecken på att ha lite förändrat kisseribeteende, han verkar nästan få "klämma" ur sig pinket och strålen är jättesmal...
Svar
9
· Visningar
6 127
Senast: Lenis
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Pali
·
Övr. Hund Så här ska en Sivas Kangal se ut
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Pali
·
Övr. Hund Jag var på övervåningen tio minuter.. Hörde att hundarna höll på med något, men kunde inte riktigt förstå vad. När jag kom ner möttes...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Jag har en 2,5årig Golden/Rottweilerblandning som jag tog över för inte så länge sedan. Han är lydig när jag har honom lös, när jag... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 838
Senast: Disen
·
Övr. Hund Ni har tiden framför er. Det kommer en dag i morgon också. Och i morgon. Och i morgon... En extra hälsning till Cillamuffins. Det där...
Svar
11
· Visningar
927
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hej, Jag ställer denna fråga för min syster; Vad är en OK betalning för en dagmatte/husse till en Dvärgpinscher? Detta rör sig...
Svar
5
· Visningar
1 291
A
Hundavel & Ras Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes... 2
Svar
31
· Visningar
13 772
Senast: annibanni
·
Hundhälsa Vår valp, 7 månader ridgeback, är väldigt matglad. Hon får RC maxi junior två gånger/dag, totalt 10 dl. Vi tränar även ganska mycket... 2
Svar
20
· Visningar
2 457
M
Övr. Hund Min hund som blir sju år i sommar har sedan i höstas börjat drömma betydligt mer. Eller hon kanske inte drömmer mer, men det märks mer...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Visst är det kring ettårsdagen som hunden ska vaccineras? (dvs, sist han vaccinerades var vid 3 mån typ). Kände mig säker men...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka