Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Hundhälsa Min hund har betett sig så märkligt vid två tillfällen de senaste dagarna. Både igår mitt på dagen, och idag alldeles nyss vid kl 21 har... 2
Svar
28
· Visningar
3 558
Senast: sukrig
·
Hundhälsa det här är min första tik jag har, och nu känner jag mig lite nojig. hon slutade löpa i slutet av januari och nu har jag sett...
Svar
3
· Visningar
4 005
Senast: sukrig
·
Övr. Hund Startar min tredje tråd här inom loppet av en vecka nu, men det blir ju så många frågor som kommer upp när man funderar på valpköp. ;)...
Svar
11
· Visningar
3 987
Senast: Melli
·
B
Övr. Hund Vad ska jag göra? :angel: http://www.youtube.com/watch?v=WA2buMtiZRk :D ;) Haha. 2
Svar
20
· Visningar
4 502
Senast: Breakdown
·
Övr. Hund Kan man ha samma ord till flera olika kommandon? Tex att "stanna" betyder både ligg/sitt kvar och att hunden ska stanna när den springer...
Svar
19
· Visningar
1 430
Senast: Chili
·
P
Övr. Hund Har börjat lite smått med skvallerträning eftersom det verkar väldigt smart! Alltså när hunden stannar upp en halv sekund och kollar på...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Aha, så det är det här som menas med vallhund!:idea: Ursäkta min dåliga humor:rofl: (om det mot förmodan inte syns så...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Jenka
·
Hundhälsa För 15 dagar sen var jag hos en kompis med min hund. Det visade sig när jag kommit hem igen att den hunden hade kennelhosta. Jag har... 2
Svar
28
· Visningar
4 905
Senast: sagalisa
·
Hundhälsa Jag har en omplaceringshund på 1,5 år. I sitt förra hem åt han Doggy professional extra skonsam lamm & ris (i tidigare hem ?). Har haft...
Svar
17
· Visningar
1 959
Senast: kol
·
I
Hundhälsa Någon som hört talas om, eller testat? Min lilla vovve har svamptecken under tassarna. Hon kliar inte, men jag vill ändå behandla...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Swat
·
Hundhälsa Kom att tänka på det där med försäkringsbolagens rasgrupper. Någon som har en lista som visar vilka raser som ingår i vilka grupper? Har...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Saknar verkligen att att hund och har börjat så smått kolla lite annonser... Men jösses vad mycket hundar det finns som söker hem...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Bison
·
Övr. Hund Som vanligt, när man inte vet var man ska leta så vänder man sig till Buke! :D Jag har tänkt skaffa en cykelkorg så småningom så jag kan...
Svar
12
· Visningar
5 791
Senast: sagalisa
·
Övr. Hund Hejsan nu har jag ordnat mig med en hund så nu hade jag tänkt mig att bli en av buke hund maffian:D hoppas det smakar ;) Min nya tik...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Juzzzen
·
Övr. Hund Det börjar dra ihop sig, snart blir jag faster :laugh: Men det ställer såklart vissa krav på hunden. Hur har ni gjort för att...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Är det någon som erfarenhet av att en tik plötsligt börjar löpa bara en gång om året (våren)? Loka är fem år (imorgon) och jag har...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Hemkommen från djursjukhuset med bruten tass (dec 09) Julafton firar vi i bandage Om nu har rehaben börjat! Tur man har...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: tesora
·
L
Övr. Hund Jag har funderat på att skaffa mig en greyhound (alt en whippet) då vi hade det som barn. Men jag har alltid få höra att man inte kan... 2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: Melli
·
S
Hundhälsa Kastrerade min hane igår och hämtade honom klockan tre. Då var han groggy och pipig vilket är helt normalt. Väl hemma pep han ett tag...
Svar
6
· Visningar
7 119
Senast: Roxer
·
Hundavel & Ras Jo, jag går i valptankar, planerar och tänker, letar och tänker en gång till. Ringer samtal och funderar en helt ny runda och så håller...
Svar
15
· Visningar
1 332
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka