Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ja, som rubriken lyder: vem anordnar mh-tester? dvs: vilka mer kan jag tjata på om att få min griffon testad :) bor ju i norrbotten, så...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: falukorw
·
G
Övr. Hund Puppycam, för alla oss som inte kan se oss mätta på valpar. :love: http://puppycam.back2mono.de/ Just nu ligger dom och sover (om det...
Svar
18
· Visningar
1 558
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Inte så vetenskapligt kanske, men nog så kul :P Man får väl ta det med en nypa salt! VÄDUREN 21 mars-20 april = impulsiv... 2
Svar
34
· Visningar
3 083
Senast: Atalantha
·
Hundhälsa Jag har tidigare nämnt att jag under mina kurser på SLU fått höra att man jobbat på att ta fram ett verktyg i still med...
Svar
4
· Visningar
910
Hundavel & Ras Jag hade bestämt mig för en helt annan ras men har börjat titta lite på lapsk igen (var inne på dem inför mitt förra hundköp)... 2
Svar
29
· Visningar
4 054
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Är i valpköpartankar och har lite funderingar. Råd och erfarenheter mottages tacksamt! :) Om jag ska köpa valp i år så blir det till...
Svar
7
· Visningar
2 567
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vi har en liten kolsvart cockerpoo på 8 månader. Han verkar ha foderallergi och har varit/är kliig av och till, ansikte, framben...
Svar
10
· Visningar
6 597
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vår hund ÄLSKAR att mörda gosedjur. Problemet är bara att hon biter sönder dem så fort.. Och när man har pillat ut stoppningen är de...
Svar
14
· Visningar
4 200
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Jag ska iväg och kika på en schäfer på onsdag, jag är verkligen inte den som köper djur och sen tröttnar efter en tid. Har faktiskt...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: linzan
·
Hundavel & Ras Nu har vi börjat ge oss ut i den djupa djungeln av alla raser och det är ju verkligen helt ofantligt hopplöst! Någon som har tips...
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Hur hittar man info om vad som ersätts av försäkringsbolaget m.m.? Har letat på hemsidan och testat att googla men jag hittar inget...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: Indiv
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har tre hundar, alla blandraser. En hanhund på cirka fyra år, hans barn som båda är cirka 9-10 månader(de har olika mammor...
Svar
14
· Visningar
2 796
Senast: Caen
·
Övr. Hund Mina två yngre hundar tål inte varandra längre. Tror det ligger revirtänk bakom, men vet inte riktigt. Den yngre vaktar nog mig, ska...
Svar
19
· Visningar
2 790
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Hej alla. Har en Basenjitik som börjar bli lite dålig i pälsen. På hennes vita partier så börjar hon bli lite tunn och rosa. Inget...
Svar
12
· Visningar
5 426
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund För 10 år sedan såg jag en bild på en hund i en hundrasbok som jag tyckte var otroligt vacker. Så vacker att jag något år senare, när... 2
Svar
21
· Visningar
2 185
Senast: Lona
·
Övr. Hund Har en Malle som är 7 i år. Han kommer från halvtaskiga linjer & är en rätt vek hund. Han har aldrig varit lätt att ha runt folk men... 2 3
Svar
53
· Visningar
13 178
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Våran tik på 1 år har börjat bete sig lite underligt och jag skulle behöva lite råd om vad ni tror? Hon löpte strax innan jul och... 2
Svar
22
· Visningar
2 751
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Jag har blivit helt förälskad i den stora hunden i Alv**on reklamen. Ni vet den där det regnar en massa och en stor hund är "regnskydd"...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Luxus
·
C
Hundhälsa jag har en snart 8 månaders valp som har varit rumsren i flera månader. Nu har han börjat att kissa inne igen trots att vi nyss varit...
Svar
7
· Visningar
1 310
Övr. Hund Hej! Jag har en cockerspaniel på snart fem år som fortfarande inte vill vara helt själv. Lite bakgrundinformation: När han var 0-3...
Svar
3
· Visningar
1 852
Senast: MaddeBus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka