Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För ca 2 veckor sedan blev jag biten av en hund (på ena knogen, om det gör någon skillnad) Såret har inte börjat läka ens och nu...
Svar
10
· Visningar
4 151
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Var i hundmatbutiken idag och fick till min fårvåning se en säck med typ müsli? Hundmat alltså. Vem ger sånt och varför? Ger man...
Svar
5
· Visningar
906
F
Hundhälsa Hej! Jag befinner mig just nu i USA under ca ett år. Då jag inte jobbar så tänkte jag skaffa mej en ny valp. Men jag tvekar nu dår...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: Wild Rein
·
Hundhälsa Jag tror min hund skulla må bra av att slappna av i sina muskler. Han kanske mår toppen men med tanke på den stressad individ han varit...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Lona
·
Övr. Hund Satt och diskuterade med en vän häromdagen, så mycket man diskuterar kring hundar, handlar om aggressivitet och problem! Men tex...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Elvis är nu (idag) ett år. När jag köpte honom i höstas (omplacering) märkte jag att han ibland misslyckades inne när han hade legat och...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: Swat
·
Övr. Hund Ja, hur räknar man egentligen poängen? Min hund fick en viss poäng inskrivet i sitt protokoll. När resultatet sen kom in på HundData...
Svar
1
· Visningar
987
·
Övr. Hund om man säger varsågod när hunden när hunden får äta, kan man då använda det ordet vid andra tillfällen oxå? tex när man ska gå ut genom...
Svar
2
· Visningar
811
·
Hundhälsa Sitter här plötsligt med en KNÄhund :p:love: och funderar på vad en kastrering egentligen kan ändra på, och hur fort?? Kastrerade...
Svar
15
· Visningar
5 020
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Hade varit kul med en tråd med bara bilder på era hundar när de står uppställda. Har ni ingen, så gå ut och ta en! :D Behöver inte... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
19 858
Senast: Josefiine
·
B
Hundhälsa Ja, då var det dags igen! Har precis tingat en sobelkille som kommer hem om 2 veckor och jag har lite frågor och hoppas jag kan hitta...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: muppia
·
Hundavel & Ras Hej alla! Jag har sedan barnsben fått höra att border collies måste få utlopp för sina vallningsinstinkter och om man ska skaffa en... 2
Svar
24
· Visningar
4 932
Hundavel & Ras ja det har jag blivit i rasen Berger des pyre´neés a´face rase:love: Det är inte så att det är aktuellt för mig att skaffa hund och jag...
Svar
17
· Visningar
1 811
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras kennelnamn alltså... har skickat in ett antal olika namn, som jag noggrant kollat mot fci's databas, inget av dem fanns i likadan form...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Fanzia
·
Hundavel & Ras Vi har lite smått börjat fundera på att köpa en hund till. Vi letar hus utanför stan och tror inte att vår Nuffe-hane kommer att få... 2
Svar
33
· Visningar
2 847
·
Hundavel & Ras Efter många funderingar fram o tillbaka på vad nästa hund ska vara för ras, tänkte börja leta uppfödare så smått, ställer jag återigen...
Svar
19
· Visningar
3 412
·
Övr. Hund Egentligen ingen hundfråga, men hittade inget bra ställe till min fråga. Lokalklubben som jag tillhör har haft problem. Ett knippe...
Svar
18
· Visningar
1 623
Övr. Hund Vågar mig med modet att lägga in en film på träningen med Diezel. En Rottweiler han e på 2 år och 3 månader. ett energi knippe som...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Anettejt
·
Övr. Hund Vad tycker ni är bäst? Att lämna hunden ensam hemma eller att ha med den i bilen? (Förutsatt att det är en vuxen hund som är van vid...
Svar
19
· Visningar
4 591
Övr. Hund Min springer spaniel tik är brun-vit. Hennes ben som egentligen ska vara vita har en gulaktig ton. Jag har badat henne ett par gånger...
Svar
6
· Visningar
3 150
Senast: Winni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår