Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När jag var på länets mästarutställning :) En liten fröken som min gamling tyckte var mkt söt och jag tror hon gillade honom med :D...
Svar
19
· Visningar
1 290
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Åhhh vad jag är GLAD! :) Igår när jag var ute med hundarna så började min 10åriga Chow Chow hane tok-leka med min 6 mån English Toy...
Svar
8
· Visningar
1 265
H
Övr. Hund Nu äre såhär att jag är väldigt hundkär och har alltid velat haft hund och nu på senaste tiden har tankarna och funderingarna blivit...
Svar
2
· Visningar
1 752
Hundhälsa (Svart) riesenschnauzer är ju inte direkt känd för sin exceptionellt goda klokvalitet direkt, och Utter har aldrig haft 'superklor'. De...
Svar
3
· Visningar
4 386
Hundhälsa Har använt dom i tunt material, men går sönder direkt, han får in en del i munnen och tuggar sönder den!:( (använder halti/grimma...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Snobben
·
Hundhälsa Det kan man undra efter detta "mirakel"... Mammas ena hund (whippethane) har alltid vart extremt kräsen och äter man inte så blir man...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Satt precis och gluttade på Frolic påsen här hemma. Här används det endast som belöning/godis. På påsen står det att det är ett helfoder... 2
Svar
21
· Visningar
5 417
Senast: Nelly_Muffin
·
I
Övr. Hund Vi har gäster med två barn i 5 årsåldern som valpen på fem månader är rädd för. Han morrar och skäller och kan inte ta blicken ifrån...
Svar
9
· Visningar
2 309
Senast: isse
·
J
Hundhälsa Är det någon som har gjort detta på sin hund och vet ungefär vad det kan kosta. Jag förstår att det kan skilja sig mellan olika ställen...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Stod det på lappen nere på lokala butiken, valpar som var utmärkta sällskapshundar. Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att läsa och... 2
Svar
32
· Visningar
3 701
Senast: JuniNatt
·
Hundavel & Ras Vart kan man hitta kunskap om denna ras? Jag har kollat på deras hemsida men hittade inte den kunskapen jag letar efter. Jag funderar...
Svar
5
· Visningar
1 193
·
S
Hundavel & Ras Hej, det är så här. Fick ett mail häromdagen av en som vill para hennes tik med min hane. Har ingen erfarenhet av det. Till er som...
Svar
16
· Visningar
1 423
Senast: sandrabjelkelov
·
Övr. Hund Jag håller på att bli tokig här!!! Är hemma hos mamma å pappa en sväng. Dom har en liten söt vovve valp på ca 13 veckor. Men hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Jag ska sälja min hanhund. Jag har kontakt med en kvinna från Dalarna (ca 80 mil från där jag bor). Hon vill köpa hunden men har på... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 958
·
Hundhälsa "Piercing på hundar? En chihuahua med hål i öronen, gulligt eller grymt? Danska djurrättsorganisationen Dyrenes Beskyttelse ser med... 2
Svar
20
· Visningar
2 857
Senast: Lawendel
·
Övr. Hund Jag har en 5-årig tik och en 8-månaders tik som ryker ihop ibland. Oftast är det när den äldre tiken tycker att bara hon ska få bli... 2
Svar
31
· Visningar
10 837
Senast: cämela
·
Övr. Hund Hur lär man hunden skall? Vill gärna ha lite tips!:laugh:
Svar
4
· Visningar
887
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Alla vi hundägare vet ju hur bra hundar hör, jag har undrat en sak i flera år och det är hur dessa superhörselinnehavare frivilligt kan...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: AnnaJL
·
Hundavel & Ras Så, nu får ni bestämma vilken ras jag ska ha när det blir aktuellt med hund igen. Vi är 2 vuxna o 2 småkillar, 5 o 7 år. Barnen är... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 839
Övr. Hund Jag pratade med en vän idag. Hon hade tagit bort sin hund tidigare i höstas. Han hade varit dålig i någon dag så husse åkte med hunden...
Svar
15
· Visningar
1 191
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V