Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag vet inte hur många gånger jag lyckats skratta åt denna bild idag: Skåda mammas katt Tussie!
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Jag undrar lite över vad andra tycker om att ta in vildkatter och tämja dom. Nu menar jag inga förvildade tamkatter utan rena... 2
Svar
26
· Visningar
7 004
Senast: tessiem
·
Övr. Katt Jag är inne på att skaffa katt igen och skulle vilja ha lite tips på lämplig ras som kan passa. Dom raser jag är lite inne på är...
Svar
15
· Visningar
2 239
Senast: Bambikill
·
Övr. Katt I fredags upptäcktes en liten kattunge som satt fast i ett rör långt under marken. Med hjälp av privatpersoner, Djurskyddet Umeå...
Svar
16
· Visningar
1 574
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu är det snart dags att flytta, och med ett rum till i lägenheten börjar längtan efter en katt sakta att smyga sig på. Jag vill ha (ska... 2
Svar
20
· Visningar
1 909
Senast: Tscabo
·
Övr. Katt I morse hittade vi vår katt Petter död vid vägkanten, han blev bara 13 månader och 6 dagar... han är älskad och saknad... Det jag...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag känner för att bildbomba lite. Kuwento är en ung hane från min senaste kull. Han är 5 månader och kom tillbaka från sina första...
Svar
10
· Visningar
3 861
Senast: Lilla-S
·
Övr. Katt dags igen!terra terra.........
Svar
4
· Visningar
953
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Katt Har en kastrerad hona på 1.5 år som varit prinsessa i vårt hus med tillhörande stor tomt och skog, hon har sovit inne med varit ute...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Jane_Done
·
Övr. Katt Dom vattnar gräs här utanför med vattenspridare. Den stod så till att den inte sprutade vatten på min uteplats, så tjejerna gick ut och...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Finns en katt här som ser lite speciell ut. Ganska liten, helt vit och knappt några öron alls. Bara små små stumpar. Ser nästan...
Svar
7
· Visningar
2 826
Senast: AKB
·
Övr. Katt Men vad ska hon heta? Igår hämtade jag en 12 veckors norsk skogkatts flicka! Hon var lite blyg i början och låg under soffan men sen... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 004
Senast: Sevlan
·
Övr. Katt Smyger in fran Hund for att visa den lataste katt jag sett.:rofl: The Seagull and Cat
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Popcorn
·
A
Övr. Katt Vi har en kattunge på ca 3 veckor som hittills har bott inomhus ca 2 veckor av sitt liv. Idag vände jag ryggen till i max 5 min och då...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Sol
·
Svar
10
· Visningar
1 147
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Katt har suttit och läst om en del kattägares flyttar med sina katter som gått hur bra som hellst! men inte med mina, jag har bott på det nya...
Svar
6
· Visningar
1 571
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt I morgon ska vi resa till landet. Tre vuxna, två katter och en bebis i en Volvo kombi. Hur fanken placerar man alla? Tidigare har...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Svartfot
·
Övr. Katt de växer de små...och charmar matte mer och mer för var dag :):love: "Blaze" "Runaway" "Rosie"
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Blir det så för era kissar? Min Exotic får dålig/lös mage varje gång utav burkmat. Har testat alla möjliga sorter. Billiga som dyra...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Hej, Tyvärr är det så att min katt är mobbad på vår gata. Vår gata är nog den kattrikaste i Umeå och det finns i alla fall ett 10-tal...
Svar
10
· Visningar
3 388
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka