Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Shuri-Te: Chippad, Vaccinerad, Och leveransklar till helgen! Btw, Det var visst ingen tjej... Hon är en HAN! Fortsättning...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Båda två är världens blötdjur, men den ena nöjer sig med att plaska under kranen. Den andra odågan dyker gång på gång i vattenskålen...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: Vica
·
Övr. Katt Som rubriken lyder.. Har ni nå bra tips på leksaker eller nått som får katterna sysselsatta när man inte är hemma? Dessa är för...
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: Mirre
·
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt nu har jag kull igen :) 7st kattungar fick vi, och vilket gäng det blev :)) S*Big Silver's Cold hard hart S*Big Silver's Miracle...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: Missel
·
Övr. Katt Vår ena katt äter inget (som vi provat hittills) rått kött. So fort det är tillagat äter han det dock. Han är inte kräsen och äter mer...
Svar
9
· Visningar
2 238
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Hejsan Sitter och funderar på hur man "gör" en katt till stallkatt? Att köpa en kattunge och lämna den ensam i stallet känns hemskt...
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Den här utsikten har jag då och då när jag sitter vid datorn: Otroligt nog lyckades den ta sig tillbaka upp på räcket...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: timeoutofmind
·
Övr. Katt Vi har nu köpt en raskatt. En chinchilla perser :) Vad ska jag välja för försäkring. Vad är bäst när man har en perser ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Jag har en honkatt på 4 år och hon är verkligen social till andra katter men så fort hon försöker närma sig en katt så fräser de åt...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Det börjar så smått bli dax för min lilla honkatt, 6 mån nu och ska snart kastreras, att få bli "utekatt". (alltså, gå in och ut som hon...
Svar
16
· Visningar
10 208
Senast: Digbil
·
Övr. Katt 5e juni 2006 föddes hon på en bondgård, sen dess har hon fått gå ute som hon vill under dygnets ljusa timmar. 30e december 2009...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: Winni
·
Övr. Katt Hur kan jag göra för att ett av mina små monster ska låta bli mina krukväxter? Har små plantor som marodören har fått dille på att...
2
Svar
25
· Visningar
8 489
Övr. Katt Hur blir jag av med vildkatterna? Eller åtminstone deras kissande? Vi har två som har "bosatt" sig på vår gård. Dom går in i stallet via...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Swat
·
A
Övr. Katt Jag har ägt min ena katt sen 2 1/2 år och den andra kom för lite mindre än 2 år sedan. Båda var kattungar när jag köpte dom. De har...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som vet om myrdosorna är ofarliga för katter? Jag har fått in lite myror och fick ett par myrdosor av vaktmästaren...
Svar
0
· Visningar
2 052
Senast: soffa
·
Övr. Katt Hitta bara gamla trådar så tänkte starta en ny. Tänkte man kunde lägga in bilder på sin katts klösträd. Jag väntar hem ett jättestort...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 197
Senast: soffa
·
Övr. Katt Här har det sedan nån vecka flyttat in en underbar liten honkatt på gården. Blyg till en början förstås och helt tydligt på smällen...
2
Svar
20
· Visningar
2 445
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Sitter här och får lite smått panik. Det verkar som om min katt är dräktig. Jag skulle vara jätteglad för det om det inte vore för att...
Svar
16
· Visningar
2 231
Senast: BrownieDeLight
·
K
Övr. Katt Läste någonstans att man har strikt ägaransvar för sin katt. Antar då att detta är samma som gäller för hund. Det fick mej att fundera...
Svar
1
· Visningar
1 389
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp