Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har sett dessa pluppar som man kan fästa på kattens klor dyka upp lite var stans och för en tid sedan såg jag en uppfödare som...
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har en katthona på tre år, steriliserad. Hon brukar alltid komma in varje kväll nu vid fint väder sent men annars ca 20.00. Hur som...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Babe
·
Övr. Katt Jag har en egensinnig katt som hellre svälter ihjäl än äter blötfoder, och bland torrfoder finns det två märken som duger åt herrn... 2
Svar
23
· Visningar
7 823
Senast: Acses
·
Övr. Katt Dagens lunchsamtal berörde bla utekatter i bostadsområden och hurvida katterna använder barnens sandlådor. En åsikt som framfördes...
Svar
5
· Visningar
3 850
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt Här kommer några bilder på mitt senaste tillskott i familjen. Hon föddes här hemma den 21/4 och hon kommer stanna. Hon heter Feliformia...
Svar
18
· Visningar
2 011
Senast: Malin L
·
F
Övr. Katt Jag har två kattungar som vi haft i några veckor nu. Dom har hela tiden varit väldigt duktiga med att gå på lådan, och är det även nu...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: sugar-candy-sweets
·
Övr. Katt I februari flyttade jag och sambon till hus. Huset ligger i ett lugnt område så katterna fick bli utekatter, vilket den unga katten...
Svar
7
· Visningar
1 655
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt har ni några förslag??? Mamman heter Pytteliten om det kan intressera, men det måste absolut inte likna det... Jag har tänkt på...
Svar
17
· Visningar
2 811
Senast: Micks
·
H
Övr. Katt Min "nya" katt är mellan 6 och 9 år gammal, helt vanlig bondkatt. Ute kanske 1 eller 2 nätter i veckan samt 2-4 timmar om dagen 4 dagar...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: holmaracing
·
Övr. Katt Det är så att i Oktober -09 så räddade jag en 3 veckor gammal katt (Pip) från stallet. Mamman (Lilla grå) som oxå bodde i stallet kunde...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: SandraM
·
Övr. Katt Jag har haft två katter i 6 år, de är syskon, en hon- och en hankatt. De brukar inte hänga ihop så mycket, ibland kivas de och ibland...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Tekla är fem år gammal i år, och är en hederlig bondkatt. Går in och ut som hon vill. Går både på lådan inne, och gör ifrån sig ute -...
Svar
19
· Visningar
10 161
Senast: Kattmatten
·
Övr. Katt En katt har flyttat in hos mig men jag vill inte ha den. Är allergisk och ingen kattmänniska. Den har en tatuering i örat så jag...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: megin
·
Övr. Katt Ja, det verkar i alla fall så.. Makens kusin fick grisnita på väg hem från jobbet, då denna lilla tjej låg mitt på vägen :eek... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 260
Senast: AnnBur
·
L
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon som tränar sin katt med klicker? Funkar det att lära en katt lite enklare tricks? Är det svårare om den...
Svar
3
· Visningar
1 160
A
Övr. Katt Hej! Finns det någon här som kan berätta mer om "skeppskatter" för mig? dvs katter med fler tår än vanligt. Själv har jag en 9 månaders... 2
Svar
23
· Visningar
17 814
Senast: SofiaH
·
J
Övr. Katt Jag har 4 katter varav en av dom har en kull med kattungar på 4 dygn. En av mina vuxna katter är i stort behov av att behöva...
Svar
4
· Visningar
3 480
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det verkligen så dyrt och svårt att bygga en kattgård? Vi har nu bott i vårat hus i ett år och kissarna vill bara ut mer och mer... 2
Svar
21
· Visningar
16 313
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Har fått lite huvudbry då min 2 åriga kisse (en hona) Kissade inne i helgen... Hon har gjort det innan med, med då under löp med nu är...
Svar
8
· Visningar
1 245
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Igår fann vi ett gäng kattungar i ett grishus vi har på gården. Vi har ingen egen katt och vi vet inte vems det var. 4 härliga... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 070
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10