Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur kan jag göra för att ett av mina små monster ska låta bli mina krukväxter? Har små plantor som marodören har fått dille på att...
2
Svar
25
· Visningar
8 516
Övr. Katt Hur blir jag av med vildkatterna? Eller åtminstone deras kissande? Vi har två som har "bosatt" sig på vår gård. Dom går in i stallet via...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Swat
·
A
Övr. Katt Jag har ägt min ena katt sen 2 1/2 år och den andra kom för lite mindre än 2 år sedan. Båda var kattungar när jag köpte dom. De har...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som vet om myrdosorna är ofarliga för katter? Jag har fått in lite myror och fick ett par myrdosor av vaktmästaren...
Svar
0
· Visningar
2 057
Senast: soffa
·
Övr. Katt Hitta bara gamla trådar så tänkte starta en ny. Tänkte man kunde lägga in bilder på sin katts klösträd. Jag väntar hem ett jättestort...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 209
Senast: soffa
·
Övr. Katt Här har det sedan nån vecka flyttat in en underbar liten honkatt på gården. Blyg till en början förstås och helt tydligt på smällen...
2
Svar
20
· Visningar
2 451
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Sitter här och får lite smått panik. Det verkar som om min katt är dräktig. Jag skulle vara jätteglad för det om det inte vore för att...
Svar
16
· Visningar
2 244
Senast: BrownieDeLight
·
K
Övr. Katt Läste någonstans att man har strikt ägaransvar för sin katt. Antar då att detta är samma som gäller för hund. Det fick mej att fundera...
Svar
1
· Visningar
1 389
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag visste inte att det var möjligt med 2 olika pappor till samma kull? Annons "Hej min katt Maja ska snart få sin tredje...
Svar
12
· Visningar
2 999
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Vi har blivit erbjudna en katt av en kompis som inte kan ta hand om den längre. Eftersom vi tänkt att skaffa katt och då gärna vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 252
Övr. Katt nu senast när jag var inne på djursjukhuset så såg jag att en del hade kattburar i tyg, de såg mysiga och sköna ut. Har problem med att...
Svar
6
· Visningar
4 689
Senast: Aquakatt
·
Övr. Katt innan du öppnar tråden, så ska jag varna för äckelbilder....... :D så.... min hankatt spydde på mattan och med spyan kom det en...
2
Svar
21
· Visningar
5 929
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Vilken ras skulle det vara? Jag har två stycken bondflickor och deras skillnader blir större och större både i personlighet och i...
Svar
8
· Visningar
1 019
Övr. Katt Så...då fick min sambo sina farhågor bekräftade! Efter en del övertalning lyckades jag får hjälp med att såga sönder vår fina, nya...
Svar
1
· Visningar
1 829
Senast: Swat
·
M
Övr. Katt Då jag funderar på att ta mig an en katt kände jag att jag måste kolla upp saker som kan vara viktiga i framtiden. Då jag söker ett jobb...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Meteorologen
·
Övr. Katt Katter kan ni räkna till på bilden? Den här + en till ska flytta med dottern när hon flyttar i höst :love: Dessa små...
Svar
13
· Visningar
1 531
Senast: piggeliin
·
Övr. Katt Jag ska flytta hemifrån den 1 juni, och har haft katt sen jag var 5 år. Alltså känns det inte alls kul att helt plötsligt bli utan...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: Sleepan
·
Övr. Katt Minnet sviker lite ;) Har en kull kattungar och funderar på när/vilken ålder dom skall vaccineras? Har för mig att det skall vara tre...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Sol
·
Övr. Katt I huset finns 3 katter. 7-åriga Tekla, 7-åriga Yaki och 11-åriga Sessan. Tekla är bondkatt och Y & S är siameser. Tekla kom först, ett...
Svar
16
· Visningar
1 786
Senast: Malin L
·
Övr. Katt min mammas fina kull! söta va?:D :love:
Svar
14
· Visningar
1 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp