Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Z
Katthälsa Vi har just fâtt hem en katt som är 5 mânader ca. Vi bor i villa sâ han kan gâ ut när han vill. Saken är den att när han gâr ut, sâ det...
Svar
1
· Visningar
6 405
Senast: Elaine
·
Katthälsa Hej! Jag undrar vad normalvikten på en hankatt ska ligga på. Båda mina katter väger 6,5 kg :eek: kan man tycka. Saken är den att... 2
Svar
20
· Visningar
21 636
Senast: Shark
·
S
Övr. Katt Hej, jag har på kort notis (några timmar) sagt att jag kan passa en kattunge. Honhar varit i skolan då ägaren ville visa upp henne... 2
Svar
31
· Visningar
15 865
·
Övr. Katt vi får inte tag i en enda veterinär, och behöver lite hjälp med akutvården hon har inte en enda skråma. förmodligen har hon sprungit... 2
Svar
25
· Visningar
3 664
Senast: Fibusen
·
Övr. Katt Ja, planen är då att jag ska börja gå ut med katten i koppel när det blir varmare ute. Vi tränar för fullt på att våga gå ut ur...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Så ÄNTLIGEN fick jag mej en egen kull bebbar igen.... Gissa om jag har längta efter denna kull :love: Så i tisdags eftermiddag... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 805
Övr. Katt Tänk vad en liten myra kan vara så intressant! Är man bara 5 månader är ALLT intressant! url=http://www.pixbox.se/pic32873136][/url]
Svar
2
· Visningar
1 078
Övr. Katt Jag är lite sugen på att skaffa en till katt. Har två hankatter(bröder) på ca 3,5 år.Dom är ute nästan hela dagarna annars är dom inne...
Svar
1
· Visningar
605
·
Övr. Katt Jag har precis får hem en ny vuxen katt och funderar lite på hur jag bäst ska göra för att få honom att känna sig så hemma och trygg så...
Svar
3
· Visningar
3 841
Övr. Katt Har fyra vuxna (5 år) kastrerade hanar som kommer bra överens, dock har en av dem sedan cirka 1,5 år tillbaka, börjat fräsa åt de andra...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jaha då får jag väl presentera min nya prins som jag förhoppningsvis får hem om några veckor. Längtar som bara den. Jag har letat...
Svar
12
· Visningar
1 660
·
Övr. Katt Kom på en liten fråga som jag inte hittar nåt svar på.. Hur gör man om man ska resa med en katt mellan Sverige och Finland? Vilka...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: mollyphlox
·
Katthälsa En kompis till mig som nyligen köpte en (ovaccinerad) kattunge som reagerade på vaccinet när han vaccinerade katten. I och med...
Svar
1
· Visningar
1 968
Senast: Celija
·
Övr. Katt Nån som ska dit? Lillan är anmäld båda dagarna. Hon är över 10 månader då och ska börja plocka cert :eek::love: Mitt skrutt
Svar
17
· Visningar
1 537
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har kollat runt på olika torrfoders ingredienser och näringsinnehåll och ställde upp dem för en jämförelse. Vilken skulle ni säga var... 2
Svar
24
· Visningar
4 618
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag är just nu mitt upp i att toaträna mina katter, och ser bara fördelar med det, men finns det några nackdelar som jag inte tänkt på...
Svar
0
· Visningar
1 162
Senast: Celija
·
Övr. Katt Hej! Jag har en fantastisk katt vars vän gick bort för några månader sen. Hon har sen dess verkat rastlös och nästan blivit lite...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Centaur
·
Katthälsa Lite spinoff på den andra tråden, men jag tänkte att det kanske blir bättre att bryta loss min fundering... Hur ska det optimala...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: _Maria_
·
Katthälsa Jag har en gammelkatt här hemma, han är i år minst 17år gammal. Jag skriver minst, för ingen vet närmare än så. Jag har själv haft...
Svar
16
· Visningar
5 663
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste bara visa mina finingar här hemma just nu:)
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka