Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag håller på att bli tokig på min katt. Nu menar jag inte lite tokig, förbenat tokig. Ja, obeskrivbart tokig. Min katt har en mani för...
Svar
9
· Visningar
15 972
Senast: Rosett
·
Katthälsa Köpte en kattunge för några veckor sen som jag fick besked om att hon skulle vara 12 veckor och kunna fånga möss själv. Kattkunniga... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 365
Senast: Shark
·
M
Övr. Katt Köpte en raskatt (1,5 år) förra veckan, pga sjukdom hos säljaren. Nu ångrar sig säljaren och vill köpa tillbaks katten. Hon har ringt... 2
Svar
29
· Visningar
5 909
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag och min sambo är sugna på att skaffa katt (kommer dock inte bli förrän tidigast om ett år) och vi har fastnat för raserna ragdoll...
Svar
8
· Visningar
9 414
Senast: tralala
·
L
Katthälsa Min kisse som är drygt 7 månader gammal har börjat bita på sina tånaglar. De börjar se smått trasiga ut, och jag är rädd att det ska...
Svar
0
· Visningar
1 439
Senast: Lolou
·
Katthälsa Min katt är 8år i maj och är akut njursjuk. Han har livslust MEN vill inte äta pga sår i munnen. Bara han får näring i sig så har han en...
Svar
2
· Visningar
2 031
Senast: Puttis
·
A
Katthälsa Hej! Kom precis hem och upptäcker att katten bitit av eller dragit ut sitt dränage han fick i onsdags och som skall sitta till imorgon...
Svar
2
· Visningar
1 668
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Är det någon som vet hur läppspalt på katt ser ut? Har en katthona som fått 3 stycken välutvecklade ungar men den ena kattungen...
Svar
5
· Visningar
3 425
Senast: eldkyss
·
M
Katthälsa Jag har ett problem som jag skulle vilja ha lite hjälp med, för jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med att reda ut det själv...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Missfuckhead
·
C
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa mig en Brittisk Korthår, men undrar om detta är en bra eller dålig idé då jag bor i en liten etta på...
Svar
15
· Visningar
3 865
Senast: CarolineRalf
·
Övr. Katt Vår 3-år gamla kastrat har senaste veckan (sedan lillfisan börjat gå ut) fångat möss som han sedan gett till henne. Vi har haft...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Det vill jag se bilder på! Vi ska försöka näta in min balkong men kan inte riktigt komma på hur vi ska göra det. Så snälla, lägg in...
Svar
3
· Visningar
6 636
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Finns det något att spraya där en kattgubbe pissat för att skrämma bort honom? Efter att vi kastrerade våra kattgubbar i lagårn så...
Svar
13
· Visningar
2 129
Senast: Mollgan
·
Övr. Katt Ja, då är cirkusen igång!! Den 1e april fick jag mitt stamnamn godkänt!!:bump: S*Barbabelle's fick det bli efter 10 förslag...
Svar
18
· Visningar
3 187
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Vi har kommit fram till att vår nästa katt blir en raskatt, då två av våra tre huskatter gått bort i förtid pga sjukdomar som troligtvis... 2
Svar
21
· Visningar
2 858
Senast: Sandra78
·
P
Katthälsa min hankatt på fyra år blev igår inlagd, han hade kräkts i två dagar och inte ätit, bara lagat och varit helt ointresserad av omvärlden...
Svar
13
· Visningar
3 909
Senast: monster1
·
L
Katthälsa Kanske någon här har ett bra tips på vad vi ska ta oss till med vår lille fosterkatt? Han bor hos oss i väntan på adoption och blev...
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: bengeten
·
C
Katthälsa Hej..kanske fel grupp och forum, men finns någon här som känner till sjukdomen diabetes på katter? Hur kostsamt är det att "hålla dem... 2
Svar
37
· Visningar
11 854
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Vår utekatt har varit borta i tre eller fyra veckor så vi trodde förstås att hon blivit påkörd eller tagen av räv etc. Dock kom våra...
Svar
8
· Visningar
11 915
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Grannen har en katthona som hon inte har råd (!!) att kastrera. Snälla, inga kommentarer om det - det är hon, inte jag! Katten har mer...
Svar
5
· Visningar
8 389
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka