Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi köpte en som inte sluter tätt(vid luckan) det resulterar att massor av grus kommer utanför. När vi jämfört med andra verkar detta...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: FadeAway
·
B
Katthälsa Hej igen! Jag ställde frågan om någon MSM till sin kisse men förklarade inte varför jag undrar. Får väl skylla på att jag jobbar...
Svar
11
· Visningar
3 412
Senast: BabaJaga
·
L
Katthälsa Natten till gårdagen gick min lilla exotictjej bort. Hon var en liten tös på 7 månader, mest i växten vilket vi trodde härrörde från...
Svar
7
· Visningar
1 857
Senast: Hedwig02
·
P
Katthälsa Jag är lite orolig för lillkatten som vi endast har haft en månad. Hon är dålig i magen. Hon var det när hon kom till oss, men då trodde...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Hedwig02
·
Övr. Katt Vi har två ungkatter 7 månader gamla (honor) som är utekatter, men sover självklart hos oss i sängen varje natt! :love: Den ena fattade... 2
Svar
21
· Visningar
4 339
Senast: lundborg
·
Katthälsa Min 13-åriga katt har i perioder jamat/skrikit på nätterna, men nu verkar det som att det blivit ett permanent tillstånd. Tidigare har...
Svar
8
· Visningar
6 052
Senast: TantEster
·
M
Övr. Katt Hej. Min kisse fick problem i somras. Han har rasat i vikt och nu har han börjat få perioder när han kräks hela tiden!!! Sedan är allt...
Svar
7
· Visningar
7 041
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vet inte vad jag vill med den här tråden egentligen, Kanske bara få stöd/råd eller höra vad ni hade gjort! Det är så att jag 2 år...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Popcorn
·
A
Övr. Katt Vi har 3 katter här hemma, och nu i eftermiddag ska vi åka iväg med hundarna till sambons morföräldrars lantställe, så att dom slipper...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Vår ena hankatt har blivit knäpp. Han har fått en ny leksak, en pinne med ett tjockt tygband på. Han tar bandet i munnen, börjar...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: Atalantha
·
T
Övr. Katt Jag är så orolig! Min lilla tissa, en 2årig stereliserad liten flicka försvann i tisdags och har varit spårlöst försvunen sedan dess... 2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: Hobnob
·
K
Övr. Katt Jag undrar om det finns något sätt att ta reda på en katts ålder? (inte exakt men på ett ungefär) Har en hittekatt som jag inte vet...
Svar
1
· Visningar
1 388
Senast: Puttis
·
Övr. Katt jag vet inte vad jag har gjort för fel... Men det är bara Vidar som gäller heeela tiden! :p Kan man tro att samma katter morrade...
Svar
5
· Visningar
1 216
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Beter sig era katter annorlunda när ni är sjuka? Jag är hemma på grund av världens dunderförkylning och ligger mest och tycker synd... 2
Svar
21
· Visningar
4 480
Senast: Croon
·
Övr. Katt Vår gammelkatt har (tror man) slagits med en hund. Vid 15.30. Det enda hundens ägare såg var att katten gav hunden vad den tålde, hunden...
Svar
15
· Visningar
2 063
Senast: Constance
·
Övr. Katt Dagens antagligen absolut mest korkade fråga från en total nybörjare. OM man vill ställa ut sin katt så kan man ju gå in på tex...
Svar
11
· Visningar
1 439
Senast: En Mynta
·
Övr. Katt Ni som har dessa raser, hur är de i humöret? Är det någon skillnad på damer och herrar?
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: doglover
·
Katthälsa Hur skapar jag ett bra hem för skygga katter? Jag ska ta två skygga kattungar från ett katthem i närheten och funderar över hur jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 290
Övr. Katt Hur gör ni? Min 7 mån klättrar och välter den hela tiden. Då är den inte ens klädd än:crazy:
Svar
10
· Visningar
7 574
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Pratade med familjen på skype och kära mor ville visa granen (hon har en liten laptop med inbyggd kamera/mic/högtalare) som står inne i...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: enjoyable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka