Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt är galen i kyckling så jag brukar få gömma den men nu undrar jag om han kan få äta en liten bit grillad kyckling då jag...
Svar
3
· Visningar
11 445
Senast: Zarro
·
Övr. Katt ...när man inser att ens djur faktiskt mår bättre hos någon annan. :( Igår flyttade hon. Allt har gått bra, hon ha gått omkring och...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: aneeette
·
Katthälsa Ni kanske läste tråden jag hade ute höstas om att vi tog in denna lilla hemlösa vildkattunge. Nu har jag bokat tid till mitt lilla...
Svar
6
· Visningar
2 027
Senast: Babe
·
Övr. Katt Kattungen här hemma är tänkt att fortsätta vara innekatt då folk kör som dårar på vägen här utanför. Men problemet är hur jag skall...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: Minta
·
Övr. Katt Ikväll har jag fått lugna min hankatt flera gånger i hallfönstret. Det sitter nämligen en kisse på stallplanen och tittar upp mot huset...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vår gamla katt (Ca 20 år) var ju i slagsmål med en hund veckan innan jul. Han är helt återhämtad förutom att han inte vågar gå ut. Det...
Svar
3
· Visningar
1 609
Senast: Lilla
·
M
Katthälsa heej! När är en kattunge tillräckligt gammal för att bo permanent ute? AKUT SVAR!! p.s. sktiv gärna allt ni vet om katter! lite sån... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 587
Senast: Giganten
·
Övr. Katt Kan era katter kommandon? Min lilla herre har jag lyckats lära: Dö (han lägger sig helt enkelt på rygg) Kom hit Gå dit (går åt det...
Svar
19
· Visningar
1 536
Senast: SparkleandShine
·
Övr. Katt Den är väl inte "godkänd" i något annat land? http://www.youtube.com/watch?v=F-28S5BdOWA&feature=rec-rev-rn-2r-5-HM
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej Har efter ett antal år på hästdelen här hittat in hit eftersom jag och sambon funderar på att skaffa katt. Planen är att...
Svar
10
· Visningar
3 796
Senast: peperoni2
·
Övr. Katt Om 2 år, när jag är 18, så ska jag nog tatuera in ett porträtt av min katt, just för att han är min bästa vän och jag kan inte tänka mig...
Svar
6
· Visningar
4 626
Senast: Fazeem
·
D
Katthälsa Hej! För någon timme sedan kom katten in haltandes och jag började undersöka vart han hade ont. Visade sig vara i höger framben han...
Svar
4
· Visningar
3 664
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Min katt är statisk :D Det kvittar vad jag har på mig, eller var hon ligger när jag klappar henne - tre långa strykningar sen smäller...
Svar
7
· Visningar
2 602
Senast: lundborg
·
Katthälsa Innan jag kontaktar vet för ev. rådgivning tänkte jag höra med all mighty buke först:D Min katt spyr! Nu snackar vi inte hårbollar... 2
Svar
24
· Visningar
4 016
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Mina katter äter just nu RC kitten, men den "lille" är i smalaste laget. Han är ju i princip aldrig stilla, busar järnet och härjar hela...
Svar
6
· Visningar
3 206
Senast: linzan
·
B
Övr. Katt Hej! Är det nån som vet om det finns nån kattras som kattallergiker tål? Jag älskar katter, och har två hos pappa (familjens) men har...
Svar
9
· Visningar
8 208
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två katter, den ena har nyligen haft urinsten och har då först ätit hills s/d och nu c/d. Katt två har inte haft några problem...
Svar
8
· Visningar
2 195
Katthälsa Hur mycket burkmat kan man räkna på att en 5 kg katt behöver äta varje dag? Varför står det ingen rekomenderad mängd på burkarna som på...
Svar
10
· Visningar
2 001
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hur gör ni då, jag behöver tips om en human och säker teknik. Min kisse har opererats och fått penicillin. Den första veckan var det...
Svar
16
· Visningar
4 984
Senast: Jenny054
·
H
Katthälsa Behöver råd!!!!!!!! Jag har en katt som varit bortsprungen i ett par dagar kommit hem nu, men ligger gömd under min grannes hus och...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Babe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka