Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hejsan. Om drygt en vecka ska jag hämta hem min blivande katt. :) Han är då 12 veckor. Behöver lite tips vad jag ska tänka på... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 330
Senast: sandra87_
·
Katthälsa I vintras plockade jag in en väldigt liten och utmärglad vildkattunge. Jag har gissat på att hon är född kring årsskiftet. Hon var...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Ja, som titeln lyder, är min dröm om att ha med min tjockis på promenader naiv? Uppenbarligen är det mest för min skull dessutom...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Roxer
·
I
Övr. Katt Vi har nyss fått hem en liten kattunge på 6 veckor som inte har nån mamma. Vi har haft han i en vecka och igår när vi kom en var det en...
Svar
7
· Visningar
1 667
Senast: bengeten
·
X
Katthälsa Precis som rubriken säger,men nu undrar jag hur man kan märka att det e på g..har läst en massa nu på nätet..är fyrkantig i ögonen...
Svar
6
· Visningar
21 806
Senast: Nemo1
·
Övr. Katt Mina små charmtroll :blink: S*Big Silver's Love Gun S*Big Silver's Black Diamond S*Big Silver's Cmon And Love Me S*Big...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Bylund
·
D
Övr. Katt Hej, är lite halv lycklig och bara måste berätta min historia. Jag har en kattmamma som har ungar på två veckor. Hon har fått sitt...
Svar
5
· Visningar
2 863
Senast: Cheeserica
·
S
Katthälsa Jag har en kastrerad Maine Coonhane som fyller tre i november. Han är väldigt kräsen med maten och otroligt smal. Han har fri tillgång...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: sextusen
·
Övr. Katt Jag tyckte de små behövde en egen tråd där de ska visas upp med jämna mellan rum. Jag har ju redan tagit en hel del kort... :o... 2
Svar
34
· Visningar
3 078
Senast: soffa
·
T
Övr. Katt Har en katt som har varit extremt skyk redan som liten hon va det när ja hämta henne hon var sist i kullen men trodde att de skulle gå...
Svar
10
· Visningar
1 113
Övr. Katt Ellda gick visst sönder :D Annars kan hon vara så här söt
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Gullegrisen
·
Katthälsa Jag har råkat få kattungar. Det var INTE meningen. Men som det blev ack så välkommet. Våra gamla katter har nämligen blivit "för... 2
Svar
25
· Visningar
10 544
Senast: Inte_Ung
·
Z
Övr. Katt Det är inte lätt att gå till betet för att hämta hem hästen, blev stannad utav små söta missar och då helt plötsligt blev jag kär - i en...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Heulwen
·
I
Katthälsa Pappas katt fäller mycket och har gjort det under en lång tid nu , kan han behöva vitaminer eller vet du/ni vad det är?? Katter brukar...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: icanfeelit
·
T
Katthälsa Nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Jag har precis blivit av med min ena katt. o hanen som är kvar verkar så fruktansvärt ensam. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: soffa
·
Övr. Katt Hur transporterar man säkrast två katter i en bil? Eller allra säkrast antar jag visserligen att en krocktestad typ hundbur är, men sett...
Svar
13
· Visningar
3 634
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag är inne på att köpa mig en Maine Coon. Hittills har jag bara haft hittekatter och katter jag har räddat. Men jag har alltid velat ha...
Svar
6
· Visningar
3 182
Senast: Sol
·
Katthälsa Vad kan orsaka det? Katten är inte irriterad eller liknande och jag gissar att det inte har någon praktisk betydelse, men skulle ändå...
Svar
2
· Visningar
1 691
Senast: psychogrrl
·
L
Övr. Katt Hej! Har för närvarande två innekatter boende med mig och en som mestadels är ute. Precis innan jul blev den ena kissen hängig, åt och...
Svar
6
· Visningar
2 933
Senast: sockertuss
·
Övr. Katt en vildkatt har lagt sina ungar i vårat stall! Igår tog vi och la över dem i en kartong, så att vi skulle ha möjlighet att göra dem...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31