Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Jag har en kastrerad kattjej på 5år som följde med mig vid min ihopflyttning med sambon, till en början fick katten sova i sängen tills... 2 3
Svar
57
· Visningar
23 983
Senast: LillMumlan
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
3 200
Senast: Mabuse
·
M
Övr. Katt Vilken dag är vanligast?? Mellan 60-70, men är det vanligare 70 än 60.. Längtar ju..
Svar
4
· Visningar
2 850
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag har en 1-årig bondkatt som var svart när jag fick honom (eller mer chokladbrun eftersom han var solblekt) Han har alltid haft en...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Megs
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 296
Senast: hcw246
·
Katthälsa Vår 2,5-åriga kastrerade hankatt var inne för sin årliga rakning till vet (långhårig huskatt som lätt får tovor) härom dagen. När de...
Svar
7
· Visningar
1 807
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Har en utekatt som börjar få lite för långa "bak klor", han är rätt så gammal och är inte ute så jätte mkt och det låter av klorna när...
Svar
4
· Visningar
5 752
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt Jag ska vara med och ställa ut katten jag är fodervärd åt, för första gången, till helgen. Jag har en kompis som gärna vill komma förbi...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Reykur
·
P
Övr. Katt Som sagt, vi har ju köpt en Cornish rex flicka för två veckor sedan och hon är helt underbar! Gör dock massa saker som ingen utav mina...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: PonnyBus
·
Övr. Katt Bebis, min yngsta katt verkar vara försvunnen. Jag släppte ut honom med de andra imorse. Alla mina 3 katter håller sig i stort sett på...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: pernilla_s
·
Övr. Katt Längesen hon fick visa upp sig nu, men nu e det dags! Corona Brighten har vi varit och hälsat på med :D
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Winni
·
Katthälsa Han är 14, fyller 15 i år. Han äter inget annat förutom hundens torrfoder av märket Eukanuba. Jag hittar honom jämt i hundmatsäcken, och...
Svar
4
· Visningar
1 931
Senast: soffa
·
Övr. Katt Finns det något man kan göra för att katter inte ska vilja gå in i trädgården, men som inte orsakar obehag för andra djur (hundar...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Katt Mina katter (eller åtminstone den ena) har idag kissat i hundens bia bädd. Upptäckte första gången i morse, och så har det hänt igen...
Svar
9
· Visningar
6 109
Senast: Duplica
·
Övr. Katt Har fått en främmande katt på gården - Som anser att han bor här. Pinkar revir, slåss med & jagar vår egen katt som nu varit borta sedan...
Svar
2
· Visningar
1 702
Senast: Megs
·
T
Katthälsa Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Hej!! Vi har en hon katt som har flyttat in i vårt stall, jag har ingen stäorre erfarenhet av katter. Men vi har iaf bestämt att hon...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Majvi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka