Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Hon verkar inte fatta att hon är dräktig... hon ligger typ i fönstret, bordet, golvet. Hon har iofs varit i sin "föda låda" några gånger...
Svar
8
· Visningar
3 025
Senast: Melikemycat
·
G
Övr. Katt Jag har mer och mer blivit förälskad i denna ras när jag tittat på bilder och fått höra om deras temperament. Jag vet att det är flera...
Svar
16
· Visningar
4 022
Senast: Sassy
·
Katthälsa Upptäckte igår att vår ena kattunge hade ett litet sår på ena bakbenet. Hon är 10 dgr gammal idag. Ser ut som ett skavsår och hon är...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag har 2 katter vid namn Cecilia & Astrid. Dom har bott ihop några månader nu och fungerar jättebra ihop. Idag åkte Cecilia iväg på...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Haukur
·
Katthälsa Min kompis katt (hona, okastrerad, under året, normalviktig) kräks, har diarré och är väldigt trött. Hon hade tidigare problem med...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Tittade på en massa kattmöbler och blev lite putt på att de var så dyra. :mad: Jag menar SÅ svårt kan det väl inte vara att göra en... 2 3
Svar
47
· Visningar
15 957
Senast: Vica
·
T
Katthälsa För en vecka sedan kastrerades min konkatt (10 månaders Maine Coon), själva såret har sett fint ut ända sedan dag 1. Men nu när hon...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: thea
·
P
Övr. Katt Här lägger vi in dagens bild på dom små kattsingarna :) Jag känner mig på något konstigt vis manad att börja... :angel:
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Crazycanada
·
Övr. Katt Min lilla ragdolltös har vuxit på sig bra. Från ha varit bara en liten dunig boll så börjar hon nu bli stora damen. En kisse med stor...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Niangi
·
Övr. Katt någon här som har koll på om det går att köpa en kattsele i Umeå av kraftigare stil? Ungefär en sån jag länkat till...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: banjo
·
Övr. Katt Verkar figurera en/flera bedragare som är väldigt aktiva nu. Finns på bl.a blocket under flera olika namn och håller till i...
Svar
1
· Visningar
1 376
Senast: JeanetteH
·
A
Katthälsa Hej! Haft min lilla bosse som är innekatt på ett år i drygt en vecka. Två dagar efter vi hämtat honom så har han inte vart bra i magen...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste bara få visa lite bilder. Går i väntans tider och det är svårt att inte tänka på katten HELA tiden. Om lite mer än en vecka får...
Svar
6
· Visningar
2 571
Senast: MissFideli
·
M
Katthälsa jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt.. jag har en katt som är 1 1/2 år...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Sol-Mone
·
Katthälsa Jag har köpt hundgodis, pressade, torkade skivor av kyckling och lax. De är väldigt hårda och katterna får verkligen ta i med...
Svar
5
· Visningar
2 674
Senast: Huffsa
·
I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 846
Senast: isfrida
·
Övr. Katt Eller sparka lite på hunden :p Knäppkatten :love:
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Som rubriken säger så kommer mina katter behöva åka 100 mil i bil om 3 veckor och jag skulle vilja höra lite hur ni hade gjort. Hur...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar på att ta en kull ungar här hemma. Katten är snart 1½ år så det är väl dags att ta första kullen om det inte ska bli för...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Håller ju på och flyttar, idag packade vi alla möbler i kärran och jag och tjejerna ska sova kvar i tom lägenhet i natt för att åka till...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka