Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Ett problem kanske det inte är, men det är så att vi troligtvis ska flytta. Vi bor nu i ett ganska stort hus utanför en liten by men...
Svar
10
· Visningar
821
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Efter ett lång katt-uppehåll hämtade jag idag hem två katter. En hona och en hane, de är syskon. Båda är ca 4 månader gamla och hanen...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt Ragdoll folk! Finns det sånna här? Fram med era bilder och fakta om kissarna! Om allt går enligt planerna så ska ju Tea få en kompis i... 2
Svar
34
· Visningar
15 386
Senast: Lambi
·
G
Övr. Katt Liam är sjuk... mammas lilla kisse har stor varbildning i rumpan samt svansroten.. var hos veterinären idag och han har inflammerade...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: goggoman
·
Övr. Katt Turbo som kom till oss som 7-veckors kattunge på en vikt av 400 gr. http://i26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/DSCI0005.jpg...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: pippilotta
·
D
Övr. Katt Jag är mycket nyfiken. Har det eller skall det bli några småttingar hos Palle??????
Svar
10
· Visningar
875
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Min fina katt Musse, som jag har haft sen jag var 4 år gammal.
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Otter
·
Övr. Katt Har ni det till era (inne)katter? Måste/bör man ha det? Vilken typ av gräs ska man använda sig av i så fall? Kan man plantera egna frön...
Svar
4
· Visningar
3 024
Senast: Vagis
·
Z
Övr. Katt Har tagit hand om två katter som är ca 6 månader.Kan inte så mycket om katter,tänkte fråga om när dom är vuxna,om hur ofta man bör...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Som endel av er vet så hittade jag i augusti 2005 en liten kattunge på 3-4 veckor. Han blev uppfödd på royal canins...
Svar
7
· Visningar
1 447
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Det är helt otroligt! Jag och min sambo har funderat och klurat för att nu, till sist, bestäma oss för att köpa två katter. Både han...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Pettsson
·
E
Övr. Katt hej min svarta katt har fått som vita små fjun ja exakt som mjäll ungefär. kan katter ha de och hur kan dom få de ? vag ör man åt de ...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Har en katt på 1 1/2 år som har riktigt otäcka anfall. Han bara ligger o krampar, men det varar bara i max 30 sek, knappt det. Dessvärre...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Baldintata
·
Övr. Katt Då jag var barn lærde jag bonnisen Murre att hoppa hinderbana. Han fick en godbit efter varje, och tyckte det var ett ok sætt att få...
Svar
13
· Visningar
994
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Tycker om när jag betyder nåt för dig... Det kan aldrig kännas bättre än så här För nån.. För mig... :love:
Svar
13
· Visningar
1 073
Senast: Magica
·
Övr. Katt Min älskade Tigger lämnade oss här på jorden idag och blev en kattängel...min hjärta blöder men jag vet att det var bäst för honom :cry...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: zask
·
N
Övr. Katt Satt och funderade lite bara... Är det normalt att katter har en lite "sunkig" andedräkt? Speciellt min ena kisseflicka har det. Hon är...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Ja frågar står ju redan. Jag har länge velat ha katt och funderar nu på att göra slag i saken men jag har ingen aning om vad det kostar...
Svar
15
· Visningar
8 202
Senast: Sastra
·
Övr. Katt http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html Länka gärna era favoriter och lägg dem i tråden! Lite störda katter? :rofl: :rofl: 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 347
Senast: verrdogan
·
Z
Övr. Katt hej, tog hand om två syskon som är nu ca 5-6 månader, vi bor på landet med stort hus.Dom har varit ute men fått skabb och det går ju...
Svar
12
· Visningar
2 544
Senast: zanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur