Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Vad är det som gör att det finns sådant motstånd bland vissa kattfantaster mot avlivning i form av ett skott? I jämförelse med att... 2
Svar
26
· Visningar
4 155
Senast: Lambi
·
Övr. Katt Finns det något som man brukar ha hemma som man kan ge för att sänka pH i urinen på en katt som tidigare haft struvitsten och nu visar... 2
Svar
26
· Visningar
3 563
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Hur skulle ni göra om ni hade två katter och killen ni ska flytta ihop med har en katt. Mina är två innekatter, en 8-årig kastrerad...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Vad får man räkna med att ge för en Cornish rex unge om det är honans första kull någonsin? Ungefär? Ni som har en sådan, hur är de i...
Svar
13
· Visningar
1 169
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Måste bara få visa lite bilder på en av våra katter! Magic's Nicole Kidman, är ett brittiskt korthår.. Sötast av alla är hon! :love...
Svar
11
· Visningar
3 801
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Kissen (9 månader gammal) har inte ätit på 3 dagar! Han är jättehänging och alldeles tom i blicken. Normalt sett så äter han som en häst...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad blir skillnaden rent ekonomiskt? Inkl "allt"; mat, sand, veterinär, försäkring etc. Vad är skillnaden rent praktiskt? Hur har era...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Jag har letat runt lite här på kattsidan och det verkar som om de flesta epilepsikatter (som är omnämnda här) är lite äldre. Jag har...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Ragatan
·
Z
Övr. Katt Behöver lite fler åsikter då min närmsta bekantskapskrets tycker jag är hel knäpp. Har blivit mer och mer sugen på att skaffa en katt...
Svar
13
· Visningar
878
Senast: kem
·
K
Övr. Katt Jag undrar om ngn av er provat fodret Nutram till era katter. Tycker att innehållsförteckningen ser ganska ok ut. Jämförbart med bla RC...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Katten blev i slutet av november/början av december diagnosticerad med FLUTD då han en lördag-kväll (självklart...) börjat få...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt jag undrar hur ni andra gör som har inne katter!? klipper ni klorna på dem?? har min första inne katt nu och hon fastnar över allt med...
Svar
19
· Visningar
4 638
Senast: Sirisiri
·
A
Övr. Katt Är det någon här som har erfarenhet av katt med kvalsterallergi?? Hur visade det sig? Behandling?? Min katt har troligen det. Väntar...
Svar
8
· Visningar
1 487
Senast: adore
·
Övr. Katt ...Här har man gått och gjort sig till och köpt dyrt bra foder, men vilket tror ni katterna tycker bäst om. Jo ICAs.... *mutter* :cool:
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Sol
·
Övr. Katt ....om man har tre katter, varav den första SKA ut i snöhögarna, finns en massa spännande saker där. :D Den andra vägrar lämna soffan...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: YorkWann
·
O
Övr. Katt Undrar om det är någon som vet hur det ligger till med rättigheter när det gäller katter. Vi har nämligen problem med grannens katt...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Nussikan
·
C
Övr. Katt Jag stod just nu och lagade mat och gjorde sallad till det. Tappade en gurk bit och min äldsta katt, Elvis, springer fram och äter upp... 2
Svar
25
· Visningar
12 215
Senast: mizz
·
Övr. Katt Min hankatt är 9 månader nu, ska förmodligen kastrera honom snart. Nu råkar det vara så att han har en flickvän, nämligen grannkatten...
Svar
13
· Visningar
2 113
Senast: Mio
·
Övr. Katt Har ni "problem" med katter i trappuppgångarna? Jag har aldrig varit med om detta tidigare så jag måste fråga! I min trappuppgång...
Svar
14
· Visningar
3 312
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Jag har lite bekymmer med min katt. Hon är snabb som en giftkobra och käkar upp minst en småfågel per dag. Det räcker liksom inte med...
Svar
9
· Visningar
2 464
Senast: k-berg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur