Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt För en vecka sedan var min kattflicka till veterinären för kastrering, allt gick bra. Sedan i fredags så har hon en bula, ca 1ggr2 cm...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: superstar
·
Övr. Katt Jag flyttade i höstas ihop med min pojkvän och flyttade således från mammas och pappas gård in till stan. Min katt har i hela sitt liv...
Svar
6
· Visningar
920
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Jag har en katt i min närhet (alltså inte min) som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Han är en okastrerad hankatt på 10 år och vid...
Svar
5
· Visningar
1 186
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag tror aldrig jag varit så rädd som ikväll! Vi satt och åt, mamma och jag, när Måns kom skuttande upp på bordet. Jag som var mitt i...
Svar
10
· Visningar
4 735
Övr. Katt jag är lite fundersam, i många katt böcker står om kattraser, typ blå perser, svart perser , chinchilla perser osv Jag undrar om katter...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: Vagis
·
C
Övr. Katt Min ca 10 månaders perser har börjat att massfälla. Han kan ha suttit på ett ställe, sen när han reser sig och går då ligger det en...
Svar
1
· Visningar
715
·
Övr. Katt ...i natt! Vilken pärs! Min älskade lilla tös var hos veterinären i går eftermiddag för hon kunde knappt gå. fick höra att det var en... 2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: Magica
·
Övr. Katt I helgen var jag hemma hos föräldrarna och passade på att fota mina katter som bor kvar där. Det här är Skrållan, madamen i huset...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: tess91a
·
Övr. Katt Jag är totalt ointresserad av datorer och att pyssla med dem, så för mig är det ett stort framsteg att mina katter har fått ett alldeles...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Sacred_Hell
·
C
Övr. Katt Hur bra är det egentligen? Hört så mycket bra om det, finns det något dåligt med det? Kanske risk att det kan hindra upptaget av andra...
Svar
11
· Visningar
4 306
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Vad anser ni om vaccination pest/snuva av innekatter är det viktigt. Jag har fått så olika direktiv om detta så jag vet inte hur jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 179
·
Övr. Katt Upptäckte igår kväll ett rätt stort sår under benet på min kattunge (14v.), ca 1mm i omkrets, helt klotrunt, ca 1mm djupt, men såg rent...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: pixietail
·
Övr. Katt Ha, lång rubrik. Såhär ligger det till: Häromveckan tog jag hem ena stallkatten då han inte alls trivdes och hade magrat rejält...
Svar
5
· Visningar
1 558
Senast: Vagis
·
L
Övr. Katt Imorgon måste jag lämna kissen på kattpensionat för 16 dagar eftersom jag ska åka bort. Ugh.. Det känns jättejobbigt! Jag känner mig...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: TesseToken
·
P
Övr. Katt Hej alla på katt. Brukar inte skriva här men läser rätt ofta. Det var länge sedan jag höll på med katter:( Fick göra mig av med...
Svar
11
· Visningar
925
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Jag är ingen kattmänniska, men tyckte att den va så kul! :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=GVzJj9Bio5g&NR //mimmi
Svar
4
· Visningar
718
Senast: mizz
·
S
Övr. Katt Hej, jag har en kattunge på 12 veckor och idag när jag kom hem såg jag en gulaktig fläck på golvet vid kattlådan "oj tänkte jag, nu är...
Svar
11
· Visningar
19 242
Senast: Marbe507
·
S
Övr. Katt Min katt är allergisk mot något och har klåda runt ögon och slickar sig på mage och bakben. Nu håller jag på att mat-testa honom. Han...
Svar
8
· Visningar
3 037
Senast: Harvester
·
T
Övr. Katt Har är min korsningstjej(två raser). Kan ni se vilka? Som kattunge: http://i142.photobucket.com/albums/r90/Addes_Sandra/Bild364.jpg...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Tjalfe
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått något att engagera mig i när jag är hemma och är förkyld. Jag har börjat trickträna mina två kastrerade...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: Annie_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka