Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Han är på väg från jordelivet nu. Ägaren ringde och berättade att hon inte trodde han skulle klara sig över natten. :cry: Hon...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: katt mynta
·
S
Övr. Katt Tänkte mig ett litet utbyte av roliga kattlesaker. Detta är något som mina två katter älskar mest av allt: En stor matta som jag...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: katt mynta
·
Övr. Katt det hela började med att vi letade katt,jag o min sambo. så vi tog kontakt med en katt förmedlare. hon hade precis vad vi sökte en...
Svar
6
· Visningar
859
M
Övr. Katt ...kan man se om en katt är dräktig? Våran okastrerade hona rymde obemärkt när vi gick igår morse och var borta ca 10 timmar. Som tur...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vaknade i morse av att min snart femton veckor gamla kattunge låg och diade min sedan ett år tillbaka kastrerade honkatt, Tindra...
Svar
5
· Visningar
700
J
Övr. Katt Ja som några här kanske vet så skall jag skaffa katt. Nu var jag över och tittade till lille "Sixten" som han heter. Han är 7...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: JustME83
·
B
Övr. Katt Kan man ge barnvälling till en kattunge :confused: Mamman börjar sina och visar inget intresse för ungarna :crazy: Kan man då...
Svar
17
· Visningar
10 935
Övr. Katt Jag är så himla nyfiken... ...hur många katter har du/ni och hur många kattsandslådor? Hur ofta gör ni rent dessa? /snurpe 2
Svar
21
· Visningar
1 898
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Kraftigt olikstora pupiller - den enda rund, den andra jättesmal. Så såg min ena katt ut när jag kom hem förut. Han är innekatt och...
Svar
4
· Visningar
4 359
Senast: Blondi3958
·
S
Övr. Katt Upptäckte idag att någon av mina två katter har pinkat inne, i soffan.. :eek: :eek: Vad kan det bero på? Har två katter, två...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: soso
·
Övr. Katt Låt se nu , bilder på era söta katter :banana: här är då mina : Semlan Semlan Fridolf Semlan Fridolf Är dom... 2
Svar
22
· Visningar
1 771
Övr. Katt Vi har en liten blandiskatt tror att hon är blandning skogis och bonnkatt men vet inte säkert då vi köpte henne i "2:a hand". Hon blev...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: arna
·
J
Övr. Katt Hej igen! Nu måste jag skryta lite. Har redan vart så händig att jag slängt ihop ett litet klösträd! Jag och tjejen har snackat om...
Svar
8
· Visningar
3 020
Senast: Jangvik
·
B
Övr. Katt Funderar på att ta hand om en övergiven kattunge, istället för att köpa en. Men vad finns det för risker? Är det smart att ta en...
Svar
19
· Visningar
2 138
Senast: Blondi3958
·
J
Övr. Katt Har fått hem en kompis kattunge som är lika gammal som mina (14v), som jag ska vara kattvakt åt. Den går bra ihop med min ena, men den...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: charmant
·
S
Övr. Katt Tänkte bara hör om det finns något knep för att ta bort tandsten?? Eller måste man åka till en veterinär så att du får ta bort...
Svar
8
· Visningar
1 587
Senast: lisa
·
S
Övr. Katt Någon här som ställer ut sin huskatt? Vad behöver man tänka på beträffande vaccination och sånt? Öronmärkning? Vad "vinner"? Vad...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Har hittat en kattunge typ övergiven! Den är då liten att den precis öppna ögonen ungefär så den måste ju få mjölk. Mamman kommer... 2
Svar
29
· Visningar
2 079
Senast: FridaJ
·
Övr. Katt Vid vilken ålder kan man kastrera? När blir de könsmogna? Våran katt är väldigt ofta och leker med sin syster från samma kull och...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Jag hatar när sådant här händer. Jag klarar inte av schocker. Markus kom hem och sade att Tessi låg i diket vid busshållsplatsen. Jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 542
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår