Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag blir tokig, vi får vildkatter hela tiden, våran granne 1 km bort svämmar över av katter och då flyttar dom yngre kattgubbarna till...
2
Svar
23
· Visningar
2 397
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har två innekatter, en hona på 5 år och en hane på 4 år. Båda är kastrerade och väldigt "mammiga". Dom har enbart varit innekatter...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: mysko
·
V
Övr. Katt Letar efter en ragdoll och har hittat två kullar som jag var intresserad av, båda kullarna har dött. Är detta vanligt eller har jag (och...
Svar
2
· Visningar
1 544
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag har en kattfröken på 15 veckor med päls som är som plysch, hon ser ut som en levande dammråtta! Jag försöker kamma henne så gott...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Smultronagnes
·
A
Övr. Katt här kan vi lista o motivera. - innekatt, inne/utekatt, utekatt? - raskatt, hus/bondkatt? - avmaskning, vaccinationer, id-märkning...
2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: lingonben
·
S
Övr. Katt Ni som har utekatter - vad är det "värsta" de har släpat in? Min gamla katta har rekordet hittils. I början av sommaren kom hon hem...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: rocketmin
·
M
Övr. Katt Vi har en 13 år gammal honkatt. Hon har juvertumörer som vi inte ska operera bort, utan har tänkt ha kvar henne så länge hon mår bra...
Svar
6
· Visningar
1 793
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Men jag undrar var man kan hitta sisalrep? Ska snurra det runt papprören så att kisarna kan klösa loss ordentligt! Eller finns det något...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: TesseToken
·
S
Övr. Katt Min lilla Ludde 4 år har epilepsi efter ett fall från hög höjd, vi har pratat om det här med olika veterinärer, och vi kom fram till att...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Isa_79
·
Övr. Katt Förtillfället har jag ingen lägenhet och min hankatt som snart är två år bor just nu hos min pappa. Tidigare ikväll ringde han och...
Svar
1
· Visningar
1 224
Senast: Artbitch
·
  • Låst
Övr. Katt Hur gör man det? Vi har en katt sen tidigare har också ett barn på nu 3 månader. Jag skulle så vilja ha en katt till, dels för att ha...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 947
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Tänkte presentera mina två Norska Skogkatter nu när jag äntligen (host!) lyckats lista ut hur man postar bilder! De heter Fred och...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Unghäst
·
Övr. Katt Nja, lite överdrivet dom är ju födda i Sverige båda 2. Men njuta kan man göra för det. Sen en lite söt bild på mor och dotter som...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: TesseToken
·
Övr. Katt Jag kommer under hösten att resa ned till Malmö (från Stockholm) en helg, och skulle behöva ta med mig katten. Två alternativ finns...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt behöver hjälp att komma på namn till mina två sötnosar! :) helst ska dom börja på samma bokstav! Den ena är ljusgrå/vit randig, och den...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Nettan83
·
S
Övr. Katt första besöket här. ville bara visa några bilder på dom nya kattungarna samt deras plastmorsa som avgudar sina bebisar på alla sätt ;)...
Svar
19
· Visningar
849
Senast: Carolus
·
Övr. Katt Så här ser min lilla miss ut. http://i19.photobucket.com/albums/b188/missan1/30r004.jpg Inte så ovanlig färg men ett gulligt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 597
Senast: HD
·
F
Övr. Katt Vilken burkmat använder ni? Jag har märkt att på billigare märken så blir allt en enda gegga from mitten av burken och neråt. Jäkligt...
Svar
16
· Visningar
1 335
Senast: lisa
·
E
Övr. Katt Hej! Jag behöver verkligen råd av någon som har vana med katter och att flytt av katt. ALLA råd är guld värda! Jag skall försöka att...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: gentleknight
·
Övr. Katt Jaha, nu verkar det som att Maja börjar löpa. Orolig, mer skrikig än vanligt, och kissar på husse i sängen, på mattes sminkväska...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp