Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt http://www.snabbstart.com/film/roliga-katter-mycket-roliga.aspx Kommer inte ångra att ni tittat på det här... Ett gott skratt...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: musen21
·
Övr. Katt :banana: :banana: jag har äntligen lyckats övertala min sambo om att skaffa katt, å om 4 dar så anländer min PIPEN :love: :love...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Tog mig i kragen och fotade de små ljuvliga varelserna :love:. De är knappt en månad gamla och fruktansvärt sociala. Så fort man kommer... 2
Svar
23
· Visningar
1 754
J
Övr. Katt Hur har ni gjort med försäkring, vad kostar det i månaden ungefär? har två vanliga huskatter som ja tänkte försäkra, ifall nånting händer.
Svar
18
· Visningar
1 577
Senast: lingonben
·
G
Övr. Katt Lite roliga bilder på min katt. Full fart! På språng Hopp Stark som en björn! Ta bort http:// för att kunna se bilderna.
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: SandraH
·
Övr. Katt En av våra katter uppför sig mycket märkligt... Han går runt i hela huset, o "pratar" en massa, tar ibland en sväng förbi mig o gosar...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: lisa
·
S
Övr. Katt http://catsinsinks.com/ Det är det enda man kan bli: Glad. Jag har postat en bild på min tösa bit också som gärna sitter i både...
Svar
7
· Visningar
862
Övr. Katt Förra året så avlivade vi vår 16 år gamla katt. Han var då mager och eländig trots all upptänklig vård. Redan som liten hade han...
Svar
14
· Visningar
3 896
Senast: Smultronagnes
·
Övr. Katt :angel: En av mina grabbar (devon rex 1½ år, kastrerad) har hängpattar... eller nästan juver:rofl: Ser inte klokt ut.. Katten är för...
Svar
8
· Visningar
1 850
Senast: MissFideli
·
Y
Övr. Katt ...med min lille Göran, som han så vackert heter och vaccinerade. Gjorde hälsokoll också, där det konstaterades öronskabb och den...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: ainasoja
·
Övr. Katt igår kom en liten kissunge (ca 12 verckor) hit. Idag var hon kvar så jag har tagit in henne. Jag har ringt polisen, satt upp lappar i...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: marieka
·
G
Övr. Katt Någon som har erfarenhet hur det funkar? Har ju en kattdam här hemme som är 13 år. Har blivit lite sugen på att köpa en till katt nu...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Getaway_hon
·
Övr. Katt Igår kväll kom hon inte när vi ropade. Sambon hörde ett kattslagsmål borta vid grannhuset och väntade ett tag, sen kom grannen ut och...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: gejsa
·
Övr. Katt Nog för att dom två små liven är nyfikna men måste dom ramla ner i badkaret hela tiden. Igår hade min gubbe upp vatten i karet och...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: zykk
·
Övr. Katt Min lilla katt som är en birma på 10 år har det ganska jobbigt med sin päls. Hon har de sista åren börjat fälla mycket mer än tidigare...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: simpan
·
S
Övr. Katt Bara nyfiken, hur vet man om en katt är gravid? Min lilltjej har latjsat till det ordentligt, och jag undrar hur man kan se om hon är...
Svar
1
· Visningar
869
·
Svar
8
· Visningar
740
Senast: Eeiram
·
Övr. Katt Vår kisse var ju inte så mager som vi trodde, 4,8 kg väger han, men vetten tyckte att vi skulle ge honom fetare mat. Han äter i...
Svar
3
· Visningar
788
·
Övr. Katt Nu har våran underbara lilla kattbäbis bott hemma i snart en vecka utan att vi har lyckats ge honom ett namn! snälla ni, kan ni inte...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: cusan
·
Övr. Katt Någon med erfarenheter av denna vackra 'kisse'? Bild? Hur är de egentligen att ha? Kan man ha de som utekatter och hur mycket...
Svar
17
· Visningar
3 337
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna