Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Vår katt stryker sig ofta mot både oss ägare och mot saker - med mungipan. Alltså så att vi blir lite blöta och luktar kattmat och sånt...
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: fjolltroll
·
L
Övr. Katt Fungerar det bra att ha en sterilerad hona och en okastrerad hane utan att det blir bråk m.m?
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Lovely Locks
·
F
Övr. Katt Har börjat ge katten torrfoder nu (han får burkmat också). Tycker att han har gått upp i vikt :confused: Är det mer fett i torrfoder...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Jag har två katter, den ena är 8 år och lite mager. Henne skulle jag vilja ha upp lite i vikt, men sedan har jag en 1½ årig hona som...
Svar
7
· Visningar
757
F
Övr. Katt På vissa påsar med kattsand står det t.ex 5 liter, medans på vissa står det 5 kg. Vad ska man köpa för att få så mycket som möjligt för...
2
Svar
26
· Visningar
5 527
Senast: fotis
·
Övr. Katt Min stora kattpojke Spirit blev troligtvis huggormsbiten idag. Jag fick anti-inflammatoriskt och cortison av vet och han har varit rätt...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Men du bör inte vara pryd på något vis :rofl: Borde visas här i Sverige också, med tanke på situationen...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: minna_mook
·
Övr. Katt Katten luktar oxå på blommorna
Svar
0
· Visningar
120
Senast: bokslukaren
·
Övr. Katt Fick hem två kattungar på 10v igår som jag ska ha hand om tillfälligt åt ett katthem. Mina två hannar på 4år, båda kasterade och...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Jangvik
·
Övr. Katt Abbie är ju solid lila, men spotted i mönstringen. Om hon varit fertil, vad hade jag fått för mönster om jag parat med en tabby, spott...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag funderar på att ställa Abbie i januari då det är utställning i stan. Men jag har ju vissa problem med Yogas reaktion när vi kommer...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Är det någon som vet om man kan använda fästingmedlet Frontline för hund även på katter eller måste man ha det speciella kattmedlet?
Svar
2
· Visningar
682
Senast: MissFideli
·
U
Övr. Katt Hej! Hoppas att nån av er duktiga kattmänniskor kan hjälpa mig med färgen på denna lilla kisse!! :D
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Unghäst
·
Övr. Katt Min lilla Sally fick 5 ungar i dag. Hon är jätte stolt men trött. Hon har varit borta i 10 dagar och jag har varit väldigt orolig för...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: mimus
·
Övr. Katt (har inte varit uppe förut) http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=535&Itemid=
Svar
9
· Visningar
1 299
Senast: Cronis
·
Övr. Katt Alla 6 st.... tyvärr bara de svarta kvar i livet. *saknar dig Kensy \"din röde lille fan\"* Vi kallade ofta honom det då han alltid...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Marlan
·
Övr. Katt Broderi Vad tycker ni om mönstret till mitt broderi? Väldigt verklighetstroget va? 2 stygn hann jag innan ett stycke Yoga lade sig i...
Svar
17
· Visningar
1 128
Senast: fjolltroll
·
C
Övr. Katt Vår förra kattunge Harry, fick den hemska sjukdomen, och vi fick ta bort han när han var 8 månader. Vi väntade ett tag med inköp av en...
Svar
19
· Visningar
5 315
Senast: Unghäst
·
I
Övr. Katt Mina två skogis-killar har varit tillsammans sen jag fick dem som små, det skiljer tre månader i ålder på dem (är födda första kvartalet...
Svar
18
· Visningar
1 171
Senast: Idka
·
Övr. Katt Ska ta över en kattunge från grannen nu i dagarna. Det jag undrar över är att katten är lös i magen (öven de andra två ungarna). Hur...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: maria_b
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp