Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Släppte ut katterna som vanligt i morse och dom kutade genast ner till stallet som vanligt, trots att det regnade så ville dom ut...
Svar
3
· Visningar
2 235
S
Övr. Katt jag har en skogkatt som är 1 år. han är jättemager och vi vill verkligen att han ska gå upp lite i vikt. han rör sig massvis hela...
Svar
3
· Visningar
1 356
Övr. Katt Hur vanligt är det att en katt drabbas av detta ? Vad gör man åt det ? Syrran har troligtvis...vi vet inte riktigt för andra gången en...
Svar
5
· Visningar
3 175
Senast: Gnist
·
K
Övr. Katt När jag tog Nisse var han runt 5 månader och hade levt ganska isolerat med sin mamma och kullsyster. Ägaren var nämligen aldrig hemma i...
Svar
9
· Visningar
2 085
Senast: jennyhd
·
L
Övr. Katt släpade någon gång i går/natt (vi har en som kan öppna dörrar och vi hade glömt att låsa) in en mus. Vi vaknade vid halv 6 av att det...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: lenizen
·
D
Övr. Katt Min katt bet mig för en stund sedan och den ena tanden gick rakt in i pekfingret ganska djupt. Ja, jag misstänker att det var det iaf... 2
Svar
24
· Visningar
12 371
X
Övr. Katt Hej min katt har fått 2 st kattungar förra lördagen :) Den ena ska vi behålla själva och den andra ska antagligen min lillasysters... 2
Svar
20
· Visningar
1 660
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Katt http://www.vlt.se/article-article=72553.html Rent ut sagt för :devil: !!!! 2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Finns säkert redan trådar om detta, men hittar inga (dålig på att söka) Jag funderar på att skaffa en katt (eller två), men har lite... 2
Svar
26
· Visningar
1 809
G
Övr. Katt Hur man ger sin katt ett piller: 1. Lyft upp katten och håll den i ditt armveck så som du skulle hålla ett...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: dragonlady
·
S
Övr. Katt Vad ska man EGENTLIGEN vaccinera sin huskatt - som inte går ut - mot??
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Smultronagnes
·
J
Övr. Katt Om jag vill börja föda upp katter, hur gör ja då. :confused:
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Sassy
·
Övr. Katt vilken min! :rofl: :rofl: :D
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Hrima
·
S
Övr. Katt Lillsnuttan hade kräkts på badrumsmattan för en stund sedan. Och det ser ut som att hon har spytt upp något som ser ut som mask?? Men...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Lite frågor ang. Ragdollrasen :love: Hur stora blir dom ungefär när dom är vuxna? Och hur är pälsen att sköta?
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Tysken_
·
Övr. Katt Vad tycker ni om stallkatter? Har hört alla möjliga olika åsikter om dem, vissa tycker att katterna är ett måste för att hålla... 2
Svar
20
· Visningar
1 832
Senast: _gullet_
·
Övr. Katt Ushca.. visst vill man gosa med sin söta lilla katt.. en väldigt pratsjuk katt..problemet är att varje gång hon öppnar käften så...
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: Mynta2
·
G
Övr. Katt Jag har kommit fram till att jag vill ha en kattlucka så att kissarna kan gå ut och in som dom vill. Finns det någon riktigt bra...
Svar
5
· Visningar
4 033
Senast: Grim
·
Övr. Katt hur lång tid kan det egentligen ta? min Tilda tycker fortfarande att det är jättejobbigt att gå i sele. hon lägger sig helt platt mot...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: jos
·
Övr. Katt blir en main coon? Har fått en hane på 11 år, veterinären tyckte att han va enormt fin i tänder kropp päls mm skulle va intressant att...
Svar
5
· Visningar
6 390
Senast: Totti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka