Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Hej det är så att vi har en liten surpuppa till kissemiss som rä 7 år gammal och innekatt hela året utom på sommaren när vi är i stugan...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Trotting_horse
·
S
Övr. Katt Eller kanske UNGkatt heter det, fortfarande kattunge för mig. Han blev påkörd utanför mamma å pappas gård alldeles nyss.. Vet inte...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt Jag sitter i valet och kvalet om jag skall skaffa en katt till :confused: Så jag tänkte rådfråga er. Det är så att jag har en 3...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Blondi3958
·
M
Övr. Katt En av våra katter ska få börja gå ut. Hur vet man att hon hittar hem? Kan det bli svårare pga att hon är ganska gammal (13 år)? Hur...
Svar
1
· Visningar
722
Övr. Katt Ja, vår ena kastrerade hankatt har börjat markera allt som oftast. Innan har det skett i ren protest och då har vi alltid kunnat tänka...
Svar
1
· Visningar
731
T
  • Låst
Övr. Katt Hej! Är det någon som har hört talas om denna sinnessjuka verksamhet? Kan det verkligen vara sant? Öppna inte om inte vill se...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: Smulu
·
S
Övr. Katt Måste man ge sin katt burkmat? räcker det inte bara med torrfoder? Vad säger ni om att ha en katt i en etta? Den får mkt uppmärksamhet.
Svar
2
· Visningar
614
Senast: lisa
·
H
Övr. Katt JAAA! Jag ska skaffa katt! Nu vill jag ha namnförslag! Katten är beige, hane. Vill ha ett lätt namn att uttala, men det ska ändå...
Svar
5
· Visningar
998
Övr. Katt Det var en gång en liten kattunge, som bodde i en buske vid en hårt trafikerad väg tillsammans med sina syskon. De hade ett hårt liv...
Svar
7
· Visningar
1 161
R
Övr. Katt Hur mycket kostar det att öronmärka på ett ungefär? Kastrering här kostar 450-600 beroende på läkemedel. (av hankatt) Hur skulle ni...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: rattalskare
·
S
Övr. Katt Vill skaffa katt. Är så ensamt där hemma. Finns det nå bra annons sidor? Vad kostar en katt/månaden (c:a pris.)? Fördel med...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: _Sweetheart_
·
Övr. Katt Hej Har för tillfället 2 katter och har ingen tanke på att skaffa en katt till ännu men den dagen jag gör det vill jag stödja ett...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: lingonben
·
S
Övr. Katt Min primadonna får Mjau blötmat och Mjau torrisar som "snacks" ibland. Jag tycker att det känns tryggt att fodra med ett svenskt foder...
Svar
7
· Visningar
989
R
Övr. Katt Hej. Det hela började med att en granne flyttade in i kåken bredvid. Han har två katter med sig, har nu bott här 1 år ungefär. Och...
Svar
15
· Visningar
1 049
·
A
Övr. Katt Katter är det perfekta motivet, men inte alltid lätta att fånga på bild.. Speciellt inte galna kattungar. :p Här är Tösen, ca 3½ månad...
Svar
15
· Visningar
992
·
N
Övr. Katt Ni som har såna dricksfontäner till katter, kan ni inte ge en liten rescension? Vilken sort har ni, funkar det bra, hur reagerade...
Svar
4
· Visningar
1 917
F
Övr. Katt Min älskade lilla katt (8 år gammal) har nu fått små vita grejer i ögonen... Min storebror tror att det kanske kan vara starr, att han...
Svar
5
· Visningar
1 761
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Har just nu en kull med kattungar, som är ca 7 veckor nu. Pigga och friska allihopa . MEN en av honorna är bara ca en tredjedel så stor... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 383
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi har eventuellt en hemlöskatt här i krokarna. Det är en liten tabby hona, mycket smal. Har själv inte sett den men mamma har och hon...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt är inte särskilt kelsjuk utan är det mest bara någon enstaka gång hon kan tänkas sig komma och gosa. Medan svärmors katt är...
Svar
9
· Visningar
1 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka