Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Har en kattunge som är svart. Men man ser även tabby mönster på henne i en mörkare svart färg. Har kollat runt på en kattsida men inte...
Svar
2
· Visningar
1 991
Senast: Sassy
·
Övr. Katt fick nyss flytta min tilda från stallet, hem till lägenheten, av olika anledningar. jag bor på tredje våningen, och balkongen känns...
Svar
10
· Visningar
1 105
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Hej! :) Jag skulle vilja be om lite råd angående våran kattunge på 14 veckor! Han fick avmaskningsmedel av mig förra veckan och efter...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Är inte så insatt i det här med försäkringar. Men vad tycker ni man skall ha för försäkringar? Hos vilka har ni färsäkring på era...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu har jag inte längre bara en katt utan två. :love: I fredags hämtade jag hem lille Chaim, en liten plutt på lite drygt 12 veckor som...
Svar
13
· Visningar
927
Senast: lingonben
·
D
Övr. Katt Var det någon som lysnade på Riks morgon zoo i morse, nu är det verkligen på tiden att den där fylking får sparken. Har stått ut med...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 187
Senast: Spirit
·
E
Övr. Katt Där jag bor finns det katter som får gå ute och dom bajsar i sandlådorna där barnen leker. Det tycker jag är skit äckligt. Om man har en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 781
Senast: Jozze
·
Y
Övr. Katt Hur vanligt är det att katter dregglar? Inget fragmatuggande eller så utan att det bara droppar från munnen? Min äldsta katt, en...
Svar
8
· Visningar
1 834
Senast: cirkus
·
S
Övr. Katt Hej har en liten fråga... tänkte köpa en kompis till våran lilla kissse, en hankatt är det bst att köpa en hona eller en till hane eller...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: MissFideli
·
Y
Övr. Katt Får ju hem min lilla gris (läs katt :p) snart, och han ska ju givetvis försäkras, och då i Agria (har alla djur där, enklast så). Undrar...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har ju tidigare berättat om mina och pojkvännens planer på att utöka vår lilla familj med en liten ulltuss, och nu har vi bestämt oss...
Svar
9
· Visningar
799
Senast: Zody
·
Övr. Katt Då vi inom en snar framtid kommer ha en liten hemma ( :love: ) har massor av funderingar vuxit fram. Vad är egentligen bra foder till...
Svar
7
· Visningar
4 120
Senast: Zody
·
Övr. Katt I dag är min hon katt sterileserad. Hon är ute katt. Ladugårds katt. Nu skall hon vara instängd inne i 10 dagar. Hur ska det gå. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min 11-åriga långhåriga skogskisse fick för 3 veckor sedan kraftig förstoppning. Löstes upp på en par dagar med paraffinolja morgon och...
Svar
9
· Visningar
12 440
Senast: Granne
·
Övr. Katt Nin brorsa ringde mig nu på morron , hans katta har en kula/knöl under en av bröstvårtorna...hon har kattungar nu som är ca 6 veckor men...
Svar
6
· Visningar
5 962
Senast: adore
·
S
Övr. Katt Min ena kisse har ett anorlunda sätt att äta jämfört med dom andra två..Han tar blötmaten å lägger över den i torrfodret å äter sen det...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: adore
·
J
Övr. Katt Igår var jag och tittade på min blivande katt. En vecka lite röd svanslös hane. *jättesöt* Hur som helst. Han skall vara innekatt...
Svar
6
· Visningar
1 132
Senast: domino
·
Övr. Katt Odd Molly 5 veckor... som min syrra ska ha...sååå underbar! :love: :love: älskar silver .... :love:
Svar
9
· Visningar
768
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt OBS ingen annons! Mina små maine coonfrön 4 veckor gamla :love: Överst från vänster Guinness, Corona(stannar hos mig), Alize...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min lilla tös, så himla söt! Först mys i sin egen fåtölj Och sen sitter hon i mattes soffa istället.
Svar
13
· Visningar
904
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp