Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Ser ut som en av mina katter har blod i sitt bajs , vad kan det va för fel då ???
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Mynta2
·
W
Övr. Katt Hejsan! Hur länge går en katt dräktig. har hört och läst många olíka alternativ. Har en Siames/CRX hona, går katter med "orientalisk"...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt vilken kattsand använder ni? är den bra? vilken är bäst? Jag använder pussi ultra, tycker den är bra, men har inget att jämföra med...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Isidor
·
M
Övr. Katt skulle vilja ha hjälp med min lilla kisse. Han är så smal. Han är pigg och glad men va väldigt dålig i vintras när första snön kom...
Svar
13
· Visningar
1 139
Senast: M-Meduza
·
V
Övr. Katt Han är 16 år, har haft honom sen jag var tre år, och senaste året har han fort blivit gammal.. Problem med levern och njurarna sa...
Svar
11
· Visningar
3 537
Senast: M-Meduza
·
M
Övr. Katt jag vill hitta coola kattnamn på B. 2 flickor och 2 pojkar och jag behöver er hjälp. :idea: Kolla bebisarna på hemsidan för att få...
Svar
16
· Visningar
8 950
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt :cry: Han brukar alltid komma in på kvällen men nu drar han så fort han ser oss :cry: han som är så kelig och social, kommer alltid...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Mamma katt vill hellre vara ute. nu har hon varit ute hela dagen och kanske inte kommer in inatt. 2 veckor gamla kattungarna skriker...
Svar
15
· Visningar
1 977
Senast: Malle Palle
·
Övr. Katt Jag ska flytta och såklart ska min katt Ronja också det :) Jag funderar lite över hur man ska göra för att göra det på ett så bra sätt...
Svar
5
· Visningar
754
·
Övr. Katt Har lite funderingar. När veterinären var ute här i veckan konstaterade hon att min katt har kronisk kattsnuva. Hon tyckte dock att hon...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Man undrar ju ibland hur folk är funtade. Har precis annons på våra kisar. Visst det ringer och mailar många seriösa människor men...
Svar
19
· Visningar
2 054
Senast: KungTulle
·
V
Övr. Katt har kommit in på djursjukhuset i Huddik, hur smittar pest?? Genom luften? Mina är vaccinerade men man vet ju aldrig.
Svar
2
· Visningar
845
·
Övr. Katt Det verkar inte som om min systers katt (tillika Yogas kusin) blir så mycket äldre. Hon har länge dragits med diabetes och nån allergi...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: palle
·
Z
Övr. Katt Min nya, nu 4 månader gamla, huligan. Söt va? Fast han är en jävel på soffklös... :devil:
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt på min kattmamma när vi var net till hästarna i hagen :love: Hon satt och väntade på mig medans jag grejjade med hästen Visst är... 2
Svar
27
· Visningar
1 581
Senast: mysko
·
Övr. Katt Men hjälp! :eek: Fet katt
Svar
14
· Visningar
1 108
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt igår när jag skulle åka till jobbet :love: Abbie har tunnat ur lite, men nu när hon är kastrerad så kommer det nog igen. Med råge.
Svar
9
· Visningar
896
·
Övr. Katt mina katter men instruktionsbladet är borta :eek: och har glömt hur mycket & länge Axilur Vet. Snälla hjälp mig :bow: :D
Svar
7
· Visningar
640
Senast: mysko
·
Övr. Katt Nån som vet vars den finns? Har sökt på jordbruksverket och djurskyddsmyndigheten men hittar den inte *suck*
Svar
1
· Visningar
612
Senast: shattis
·
Övr. Katt Det har nu gått ca tre veckor sedan vi var tvugna att avliva våran ena katt och ända sedan den dagen så har den andra katten här hemma...
Svar
5
· Visningar
741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka