Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

V
Övr. Katt med hur många katter? Ställer mej ganska så tveksam till att släppa ut Nils på fri fot, nu ska jag ju flytta (bytte ner mej och Nils var...
Svar
11
· Visningar
998
Senast: amalia
·
Övr. Katt Ena katten har en liten märklig vana som jag funderat över länge. När han skall gosa så kommer han alltid upp och skall stryka sig mot...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Min 8-åriga perserkatt är inte riktigt okej :cry: Det började sent i vintras, februari ungefär. Precis som alla andra år brukar hon...
Svar
2
· Visningar
949
Övr. Katt Behöver tips fort --> Sjuk katt! Vi har fått av veterinären medicin till våran ena katt. I pasta som vi ska spruta in i munnen på...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: eldione
·
N
Övr. Katt Hej skulle vilja höra vad ni gör för att pigga upp era katters vardag. Själv bidrar jag med nyköpta blommor samt urkiga hästäcken...
Svar
6
· Visningar
720
Senast: Moniq
·
Q
Övr. Katt Hur får man en 1-årig katt i dålig hull att lägga på sig lite? Har ni något tips på bra mat för magra katter?
Svar
1
· Visningar
753
Senast: sofia77
·
Övr. Katt min kisse biter eller tar tassen och gör så att vattenskålen lättar på ena sidan och sen släpper han.. Han kan dricka utan att göra...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: sweep
·
G
Övr. Katt Jag är så ledsen, för igår kom en av våra katter hem som varit borta i 1-2 dagar ( brukar alltid komma på kvällen ) Han låg ovanför...
Svar
9
· Visningar
2 059
Senast: Guatemala
·
D
Övr. Katt Yoggi vet vad som är inne nu i sommar. :D Han har länge funderat på om han ska våga och nu har han tagit det stora steget. Han är helt...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Dean
·
  • Låst
Övr. Katt Hur har det gått med lilla Mis???? Väntar spänt på rapport!!!!! Och FOTON!!!! :bump: :banana:
Svar
1
· Visningar
709
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt är inte tillåtna. Problem kring omplacering av katter, typ "Jag ska flytta och kan inte ta med mig min keliga treåriga kastrerade...
Svar
0
· Visningar
1 586
Senast: mandalaki
·
P
Övr. Katt Hur tar man bort en fästing? Det skall väl vridas, är det medsols eller motsols?
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: Pippi
·
M
Övr. Katt min lilla rulta... hon vart påkörd å dog direkt i torsdags.. man fattar inte att det är sant!! :cry:
Svar
12
· Visningar
998
Senast: miffogreta
·
Övr. Katt Dom ringde från OK-macken imorse.. det var en katt där som gärna ville smita in :D Den var grå och såg ut som whiskas-katten, och då...
Svar
18
· Visningar
1 318
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Min lilla sötnos Yoda blev kastrerad för några veckor sedan och allt har förlöpt bra. Kände mej skyldig som fasen i början eftersom hon...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Båda våra katter har under den senaste veckan varit lösa i magen periodvis. De har fått samma mat som vanligt (vi ger dem Bilanx...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Vi brukar ge Hill's Indoor när vi har råd, annars får kisen ett annat torrfoder som jag inte minns namnet på just nu, lila påse i alla...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: cissiny
·
Övr. Katt Kissens ögon rinner och kladdar. Har tvättat rent och sköljt ögonen och det blev bättre. Finns det ngn receptfri ögonsalva man kan...
Svar
3
· Visningar
5 240
Senast: belzebub
·
M
Övr. Katt Någon som haft en katt man varit tvungen att ta av svansen på? Våran va med om något för över ett halvår sedan o efter att såret som...
Svar
4
· Visningar
1 718
Senast: corona
·
Övr. Katt Hej alla kattälskare =) Har äntligen övertalat sambon att skaffa kisse igen. Vill ju helst köpa en från något katthem eftersom kattungar...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka