Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Funderar på att skaffa en katt till, eftersom vår ena mise avlivades för ett tag sen. Vi behöver en musjägare till i stallet. Var och...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har för första gången hört om en kull nära som har 2 pappor. Min fd grannes katt. Fler som varit med om det? Annars har man ju bara...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Katt Funderar på att sy ihop såna där små gulliga katthus mm. Ev. ett burskynke..... men vart vänder jag mig för att få tag på de "håriga"...
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: Sassy
·
F
Övr. Katt Jag har precis tagit hand om en liten kattunge. Jag hade redan innan en 4 årig kastrerad hankatt och de kommer mycket bra överens. Himla...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: cruella
·
B
Övr. Katt Mitt dåliga samvete skriker för stackars kissen :cry: undrar om han är ensam alldeles för mycke? Sambon å jag bor i en tvåa..båda...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: Sassy
·
Övr. Katt I novemver 2003 flyttade vi till vår nuvarande lägenhet inne i stan. Våra katter var ute när vi bodde på landet men nu har de varit...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: amalia
·
O
Övr. Katt någon mer som har en katthona som rengör sig ovanligt mycket "där nere"? min har gjort det nu i flera år och jag fattar inte det...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: skuggi
·
T
Övr. Katt I strax efter midnatt när jag var på väg hem tillsammans med min syster och hennes kille fick vi se en kattunge komma springandes på en...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: mandalaki
·
V
Övr. Katt var ute och gick med och fotade min kisse nyss :) så nu får ni se min sötnos.
Svar
3
· Visningar
627
Senast: Vim
·
Övr. Katt Finns det några raser på katter som inte hårar av sig så in i bänken? Eller visst hårar gör dom väl så länge dom har päls och det vill...
Svar
3
· Visningar
4 107
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Är det någon som vet om det finns ett ärftligt tillstånd hos perserkatter som gör att de inte får tänder?
Svar
6
· Visningar
1 028
Övr. Katt Turbo - \"Är du min mamma?\" Turbo har nu bestämt sig för att hundarna inte är några monster i allafall :idea: Han försöker spöa...
Svar
5
· Visningar
729
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt har adopterat en honkatt på 6 år, som vi har ett litet problem med, det är känt från förra hemmet att hon gjorde så der også, från...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Hälsade på ett par kattungar igår. 11 veckor gamla bröder som är helt bedårande :love: Man vill bara skaffa kattungar, men hundarna...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Melli
·
Övr. Katt Min kvarvarande birmadam, 10 år gammal (mamman avlivades för några veckor sen, 14 år) har en mjuk "knöl" under magen, eventuellt vid en...
Svar
5
· Visningar
12 710
Senast: Solen100
·
S
Övr. Katt Min lilla kisse har tagit en orm.Visserligen en liten rackare .Men den hade sick sack på ryggen.Vet inte om det var en huggorms unge.Hon...
Svar
12
· Visningar
880
Senast: Björk
·
Övr. Katt Lilltjejen, vet inte vad hon väntar :devil: Det ska bli skönt, samtidigt som det är lite veligt eftersom hon gav en så bra kull. Men...
Svar
14
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fick dessa underbara bilder av palle och även tillåtelse att lägga upp dom här. Det är alltså Scottish Straight den första, en hona. Den...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: palle
·
Övr. Katt Efter lite problem i morse gick allt bra. Damen i fråga har ett 6:e sinne och sprang och gömde sig när vi skulle åka, men efter lite...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Ett rackarns svårt ett. Mina katters mamma har nu idag påbörjat en födsel till. Bondkatter. (Jag har förr skrivit en tråd här om hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 590
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp