Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Jag har hört talas om att det ska finnas katthem som tar hand om och omplacerar katter. Igår hittade vi en liten övergiven kattunge som...
Svar
7
· Visningar
2 194
Senast: Hannisen
·
K
Övr. Katt Har funderingar på att gå med i en kattklubb i Göteborgsområdet. Har själv en huskatt och skulle därför vilja hitta en klubb som inte...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: kawaii
·
D
Övr. Katt Hej! Jag har problem med att hitta på kattnamn till mina två kattungar... det kanske inte låter så svårt men jag tycker det är...
Svar
16
· Visningar
11 272
Senast: Sentenced
·
J
Övr. Katt Hejsan på er kunniga kattmänniskor :) Jag och min flickvän har ju tänkt att köpa en ragdoll. Har t.o.m en tingad till oss ;) Men vi...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Jangvik
·
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: vippan
·
Övr. Katt Nån som vet hur farliga de är för katter? Mina katter jagar flygfän på balkongen och jag är lite orolig för att de ska tugga på nåt som...
Svar
14
· Visningar
7 622
Senast: netia
·
Övr. Katt Hur bemöter man detta: Bosse älskar att bli kliad och gosad på magen. Så snart han lagt sig ner vänder han upp magen och vill bli...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: bananabambi
·
Övr. Katt Jag har länge funderat över en bra lösning för vart jag ska kasta den gamla kattsanden nu när de stängt igen sopnedkasten och det är en...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vår ena katt, en Helig Birma, har under hela sin levnadstid (3 år) kräkts ovanligt mycket. Hon har hela tiden fått Royal Canins mat...
Svar
7
· Visningar
19 032
Senast: Sol
·
Övr. Katt Passa på och var med i årets roligaste tävling! :idea: Tävlingen där det finaste du har, självklart din kisse ( :D) får stå överst på... 2
Svar
39
· Visningar
2 083
Senast: snurpe
·
Övr. Katt ska vi åka och titta på en katt :banana:, eller rättare sagt vår kompis katt har fått 4 kattungar och vi ska välja en av dom som vi får...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: beauspirit
·
Övr. Katt Släppt \"fångarna\" fria! Igår beslutade vi oss för att låta våra två missar få gå ut... Dom har ju varit innekatter ända sedan i...
Svar
11
· Visningar
783
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Katt :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :love: :love: :love: :love: :love:
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt ja min katt fick kattungar igår å jag e så glad. dom är jätte fina. en hel svar och en svartvitt och en orange!!! jippi vad skoj...
Svar
6
· Visningar
743
Övr. Katt *äntligen* :banana: Hon är supernyfiken på den stora men den stora bara morrar och springer undan (söker skydd hos matte). Fast jag...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Ankan
·
Övr. Katt Lilla kattan är inte kry.... hon kräks och kräks. Så fort hon äter så kräks hon. Veterinären sa att jag ska avvakta. Hon trodde det...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt I dag plockade jag 15 fästingar på min stackars katt.Trots att hon har frontlain på sig och regelbundet.Finns det kanske något som är...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Vi ska hämta hem våran nya kattunge idag (äntlgen :bump:). Vi har ju redan en kattflicka, hur gör vi bäst när dom ska träffas? Man...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Om det nu skulle visa sig att Abbie har HD, hur ska man göra då? Bara låta bli, eller börja ringa runt? Det är nog rätt omöjligt att...
Svar
4
· Visningar
661
·
M
Övr. Katt Har hört att katter inte kan få borrelia men läste idag i en veckotidning att de kan få det. Man blir ju lite förvirrad när vissa säger...
Svar
1
· Visningar
628
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025