Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Vår honkatt på 4 mån (ca 1,5-1,7 kg) beter sig lite som att hon löper (vilket jag tycker verkar vara VÄLDIGT tidigt), dessutom har...
Svar
4
· Visningar
10 022
Senast: Ritz
·
P
Övr. Katt Är det vanligt att kattungar (drygt 3 månader) fortfarande skiter och pissar lite varstanns. Våra 2 katter både skiter och pissar...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Vaccan
·
L
Övr. Katt är dom kortdistansare eller är dom långdistansare? Eller är det olika? (Förstår någon vad jag menar överhuvudtaget?) Har studerat mina...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt \"Morrhår\" på benen. Min katt har långa strån som påminner om morrhår (inte av den grövre typen då), som sticker ut från en svart...
Svar
5
· Visningar
3 331
  • Låst
Övr. Katt Jag vet inte om ni sett det, men under två år har jag drivit något under Gnägg som gått under namnet Bukegala. Min idé är att göra något...
Svar
17
· Visningar
1 146
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vad utfodrar ni era katter med och hur gamla är dem? Jag har 2 katter: Den ena på nästan 2 år och den andra 1 år. Båda får Royal Canin...
2
Svar
26
· Visningar
1 908
Senast: Airy
·
V
Övr. Katt min katt har blivit väldigt besvärad av någonting i pälsen. hon springer runt och kliar och jamar nu hela tiden. verkar ha det jobbigt...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Solen100
·
Övr. Katt Yoga fick sitt chip i januari i år, och jag betalade 250:- till vet för det. Men jag fick aldrig någon räkning från SKK? På huskatten...
Svar
11
· Visningar
871
Senast: Vaccan
·
L
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt/katter var gör ni av resterna efter den dagliga rengöringen av kattlådan? (bajset alltså :D ) Kastar...
Svar
16
· Visningar
1 348
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt hur långt kan en honkatt egentligen gå innan man tar bort ungarna? har trots tre katter och bestämt "kattstopp" fått ytterligare 2...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: SannaQ
·
Övr. Katt Den här färgen på nos - heter den något särskilt? Och kommer den bara med vissa pälsfärger och i så fall vilka? Jag har en svart nos...
Svar
10
· Visningar
962
Senast: loveponies
·
A
Övr. Katt Jag hade tänkt köpa två katter, som jag även tänkte ställa ut vid tillfälle. Vilka kattraser lämpar sig bäst för sånt? :confused:
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag kom precis på att jag inte fått en enda mus/råtta av Fia i år. Förra året fick jag över 20 st, och Yoga fick 2 :love: :love: (en...
Svar
6
· Visningar
721
Senast: Houdinie
·
L
Övr. Katt Saknar ni en högdräktig gräddvit honkatt ? Hon har liftat med en minibuss på väg till Norge och befinner sig nu med sina nyfödda på...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Lejonflickan
·
S
Övr. Katt hejsan på er. eftersom det finns så många hemlösa katter och för få hem som kan ta hand om alla, så har jag länge funderat över att...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Att hitta den här kissen på en fullt seriös sida var roande: Grönare katt får man leta efter :rofl:
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Katt Hästen som jag rider är på sommarbete nu långt ut på landet. Där uppe finns massor av katter som lever som vildkatter. Igår när jag kom...
2
Svar
32
· Visningar
1 738
Senast: shazny
·
E
Övr. Katt jag starka funderingar på att skaffa en misse till och det lutar åt dessa katter..men jag bor i en lägenhet och har nu hört ryktas om...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: shazny
·
Övr. Katt Kan inte det här med katter så bra.... Hur många gånger/år löper en katt? Med vilka intervaller? Om man ska para sin kisse, när är det...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: shazny
·
Övr. Katt Har en gång sett en sida där man kan kolla vad det blir för färgresultat när man parar katter (siameser) med olika färger..... någon som...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundbeteende

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp