Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ena katten har fått öronskabb i ett öra,skall till apoteket imorgon,frågan är: Skall jag behandla andra örat också där han inte har...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Kl 11 fick Norpan en liten unge, nu har det gått mer än 2h. Inget händer och jag kan inte se att den fått nån mjölk. Bekymrad....
Svar
10
· Visningar
852
Senast: Lena
·
S
Övr. Katt Ok, here´s the deal: Om två veckor så flyttar mina nyinköpta kissar in, de ska vara innekatter. Jag har främst hört att innekatter inte...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt på två tjejer häromdagen i en icabutik, de stod och läste på en lapp om européer till salu, varpå den ena tjejen säjer; JAG skulle...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Min långhåriga katt börjar bli till åren och sköter inte sin päls särskilt bra. Det brukar bildas några enstaka tovor längst bak på...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Är det någon som vet hur lång tid det tar om man har haft framfall av tredje ögonlocket pga mask innan det blir bra efter avmaskning?
Svar
1
· Visningar
839
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skaffa inte sommarkatt!! När några människor åker på semester åker de kanske till en sommarstuga för att tillbringa ett par välförtjänta...
Svar
11
· Visningar
939
Senast: Qvip
·
J
  • Låst
Övr. Katt Jag har lite panik! Nästa helg skall jag resa bort för att vara med vid ett stort evenemang. Problemet är att mina kattvakter och...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Har funderat på en sak när det gäller katters beteende. För ett tag sen var vi kattvakt åt en bekants perser. Snäll och trevlig, men...
Svar
5
· Visningar
789
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Yoga och Abbie gör alltid det. Yoga har gjort det sålänge jag kan minnas, men det är så gulligt för Abbie springer ju såklart efter sin...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: domino
·
A
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp igen :smirk: Min katt ska få börja gå ut men jag har varit lite osäker på när jag kan låta henne gå ut. Vi hade...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Katt Hej! Nyligen berikades mitt liv ännu mer när katten Sam flyttade över från min Bästis till mig. Får han mat från en nyöppnad...
Svar
18
· Visningar
3 635
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu får ni äntligen bilder på Simon/Toby från min kull. Han är nu drygt 8 månader (blir det 4/8). Han ser väldigt hängig ut på bilderna...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Sassy
·
P
Övr. Katt Och vid vilken ålder ändras färgen från blå till grönare ton? Försöker att åldersbestämma min rymlings bebisar...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Jet
·
S
Övr. Katt Låt höra alla argument för eller emot att ha innekatt. Jag och min sambo håller på att bli galna utan katt(har haft det hemma hela...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Min syster har ju en kusin till Yoga som hon och hennes sambo fick hem när katten var 2,5 år ca. Efter ett tag visade det sig att hon...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: fjolltroll
·
M
Övr. Katt Snabbt svar tack !!! Hur länge är en katta dräktig ?? Misstänkt fet och juverstinn ! :crazy:
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Miranza
·
P
Övr. Katt Har funderat på att skaffa katt. Skulle bli jätteglad om någon har några tips på vad man ska tänka på... 2
Svar
20
· Visningar
1 471
Senast: tirre
·
N
Övr. Katt Hej Efter att ha presenterat ena honan för tre olika trevliga hanar är jag färdig att ge upp. Hur får man en kräsen katthona att...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Barret
·
A
Övr. Katt Är det någon som testat kristaller i kattlådan? Jag har bara hört om detta, som jag förstått det så byts kristallerna ut rätt sällan...
Svar
5
· Visningar
2 234
Senast: belzebub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025