Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nån av mina katter har funnit det lämpligt att pinka på en av mina väskor, förmodligen för att jag har varit bortrest med den så den...
Svar
7
· Visningar
2 742
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Håll i er för här ska jag nu visa historiens sötaste kattunge! Han kom för en vecka sedan och då var allting otroligt läskigt! Men nu...
Svar
5
· Visningar
704
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Aldrig! Det ar klart det finns extremfall, typ tanten i Kingston som hade fler an 300 katter i sitt lilla tvavaningshus :eek: Sa langt...
2
Svar
24
· Visningar
1 577
Senast: Black_Angel
·
Övr. Katt Min lilla Yoga-skrutt fyller hela 4 år idag !! Och 1,5 v kvar tills kastreringen, JAG börjar bli nervös. Men skynda er så ni hinner...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Vi är i flyttartagen och katterna (2 st) ska förstås med! (Vad annars?) Har någon erfarenhet av "kattflytt"? Jag hoppas att det ska gå...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: FUNNY
·
S
Övr. Katt Nu har vi precis flyttat och här finns 6 hemlösa katter utanför. haltar, snuviga, smala, ögonen helt rinniga, saknar svans!!!! :mad...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt Jag har ju tre kissar sedan ett tag tillbaka. När man hade två gick det ju att ha två mindre burar. Visserligen fick jag ont i hela...
Svar
19
· Visningar
1 310
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Jag som trodde att min skogishona skulle föda till helgen har idag vid 12 tiden satt full fart på barnafödandet :D sex stycken...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: shazny
·
L
Övr. Katt Ska så småningom skaffa mig en katt hade jag tänkt. Den kommer att vara innekatt och därför kommer jag att välja en raskatt eftersom...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Nån mer än jag som har skaffat mig det? Min Fia kommer aldrig att ha användning av det, men det ser ju fint ut och låter bra :D Så nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 547
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på min minsting Piraya. Hon är tigrerad men även spottad, stickelhårig, beige/silvrig botten, jag har svårt för...
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Nu är det dags att visa lite bilder på de numera uppvuxna kissebebisarna! Marshmallow, min favorit, som såldes som blivande avelshanne...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: mannis
·
Övr. Katt Att vakna av en katt som gosar med min fot! Att mötas av någon som har längtat när jag kommer hem! Att känna dem stryka sig mot mina ben...
Svar
5
· Visningar
960
Övr. Katt Jag har ingen erfarenhet av raskatter och vet knappt vilka som finns, därför undrar jag om det finns nån bra sida med bild och...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: eldione
·
Övr. Katt Igår kväll ca 22.30 kom det en liten flicka. Men sen dröjde det ända till ca 6.30 i morse innan pojken anlände. Gissa om mammakatt och...
Svar
7
· Visningar
756
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag ska nu förskra mina katter. Men jag hittar inte deras papper nu bland alla flyttkartonger :o Jag ska fylla i ID - nummer och...
Svar
15
· Visningar
832
Q
Övr. Katt I dag var jag på kattutställning i Uppsala :bump: Jag var där med min kompis som ställde ut sin katt :banana: Det var min första...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Queen
·
M
Övr. Katt I morgon ska jag åkt och hälsa på en kompis i Malmö och jag funderar på att ta med mig min ena katt Lasse-Maja Jag ska stanna tills på...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Ammi_L
·
P
Övr. Katt Jag har två katthonor som båda är inne på sitt 17:de levnadsår. Och dom är "still going strong"! Full fart på råttjagandet. Dom har...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: Pippi
·
C
Övr. Katt någon som vill ha en knäpp katt grr hänger i mitt ben nu och vägrar släppa :mad: fast hon är underbar :love: ändå men helt knäpp har...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Vim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp