Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu är hon kastrerad iaf. Det gick inte smärtfritt, tydligen började hon protestera redan när dom skulle lyfta henne från bordet till...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Om två veckor får ja å pojken hem våra 2 katt bebisar :love: Sötast i världen två små sköldpaddsfärgade kisse systrar =) Men nu e d ju...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag skrev nyss en tråd om min katt som dog idag. Vi har lämnat honom hos veterinären och dom skulle ordna med kremering, vi får askan om...
Svar
3
· Visningar
2 583
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här hörde jag i lokalradion för en stund sen: En ung tjej berättade hur hon rastat sina hundar intill en större väg. Från en bil...
2
Svar
22
· Visningar
1 261
Senast: merenwen
·
Övr. Katt Är det nån som vill hjälpa mig att hitta på ett bra namn till min hemsida som handlar om mina 2 katter Tiger och Mimmi...? Har själv...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Våran lilla katt, Rut, dog i morse. :cry: Han började bete sig konstigt i måndags, han var trött och låg och vilade mycket. Jag tänkte...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt I torsdags fick vi hem vår lille Harry. Han är bara 8 veckor, ja jag vet att det är alldeles för tidigt, vet att dom ska vara 12 veckor...
Svar
1
· Visningar
679
Övr. Katt Min älskade kisse är sjuk. Han bor inte hemma hos mig, utan hos mina föräldar psom bor på en gård. Där har han och hans katt kompis ett...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: Splittan
·
S
Övr. Katt ...höll jag på att nästan köra över på väg hem från stallet ikväll. De satt mitt på vägen och började skutta fram mot bilen. Jag klev...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: realist
·
C
Övr. Katt Min katt spyr vad jag anser ganska ofta.Hon har iaf inte spytt så ofta tidigare.Ibland är det hårbollar och ibland bara blankt.Ska prata...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: alazzi
·
Övr. Katt Nu har Tussilago varit hos oss i 6h. Vår katt sedan innan, Lizzy, spottar och fräser en hel del. Tussilago burrar upp sig och fräser...
Svar
4
· Visningar
704
X
Övr. Katt Idag har vi fått hem våran lilla kattflicka. . Hon fick namnet SCSI (uttalas "Skassi"). Hon är så sööööt :love:
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Jag har så länge läst om alla som lägger in trådar här och berättar om hur underbart det är att få hem sin katt. Och nu äntligen är det...
2
Svar
29
· Visningar
1 586
Senast: Ammi_L
·
  • Låst
Övr. Katt Jag har fått en renrasig liten tös :) Min första självklart får hon heta Modig Korn´s Born To Be Champion :love: Hon är ett brittiskt...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt Vår lilla kattflicka måste vara det kåtaste på 4-ben just nu! :D Igår gick hon och la sig och sov ngr timmar medan vi tittade på TV...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: DeCloe
·
M
Övr. Katt All information önskas om Norsk Skogskatt. Tack på förhand. M vH M
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: mannis
·
Övr. Katt Måste bara visa: den här köpte jag till Hanoo i helgen. Hans lilla är så fult och slitet, och han vill ha något att sitta på ute i...
2
Svar
28
· Visningar
3 921
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt Funderar på att i framtiden ev skaffa en Perser. De jag har haft förmånen att träffa på har varit lugna, snälla och extremt gosiga. Är...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Nin
·
Övr. Katt Ny kisslåda = \"skitkul\"! Jag har köpt en ny kisslåda till lilla Tipp-Ex. En med lock och lucka, och hon bara ÄLSKAR den!!!! Springer...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: PollyPlummer
·
Övr. Katt Mamma såg en lapp på affärn här i byn förra veckan där nån jävla idiot försöker sälja kattungar som är bara 6 veckor :cry: :( :mad:. "De...
Svar
9
· Visningar
888
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp