Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Hej tänkte höra om det är någon mer som märkt en förändring i honans temerament efter att hon förlorat sina kattungar. Vår hona födde...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Carita
·
Övr. Katt på mina två skogs katter Kattja och Lukas.. Lukas Kattja :P Båda två man ser att han är lite större :)
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: eldione
·
L
Övr. Katt ... skall åka bort 4 dagar men har bara kattvakt 2 av dessa dagar. Borde katterna klara sig själva torsdag morgon till fredag sen...
Svar
8
· Visningar
10 746
Senast: TECKLA
·
B
Övr. Katt Nu har hon kommit hem. Resan gick jättebra och hon sov på slutet och tittade bara upp lite när vi körde över nåt gupp. När vi kom in, så...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Findus har nu varit spårlöst försvunnen i 9 dygn :cry: Imorgon ska det sättas upp en lapp på I*A hade jag tänkt.. Men jag är lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Sablar22
·
E
Övr. Katt Kattsjukdomen \"FIP\" kan den smitta till människor om man blir biten av en katt som har sjukdomen ? :crazy:
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: roux
·
Övr. Katt finns d allergivänliga katter? Typ på hundsidan har vi juh pudlarna som e mer eller mindra allergiväliga å hos hästarna baskirerna...
Svar
17
· Visningar
3 487
Senast: palle
·
Övr. Katt Bor inneboende i ett radhus, men ägaren (sambons pappa) kommer nog flytta till hösten, och lika så vi. Han har en katt som bott i...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Kilauea
·
B
Övr. Katt [x] kattmat [x] kattlåda + sand + spade [x] klätterställning och klöspelare [x] transportväska [x] sele [x] kattleksaker [x] försäkring...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Va kostar en Sphynx egentligen?
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Hittade igår en stackars katt på vår garageuppfart! Den var jättemager (ryggraden stack upp som en taknock), verkade ha en...
Svar
6
· Visningar
3 448
Senast: Jozze
·
N
Övr. Katt Har suttit rätt länge o funderat hurvida våran senast införskaffade katt är en ren "bondkatt" eller om det faktiskt är ngn form av...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Boll
·
R
Övr. Katt PÅ lördagen blev Scilla BOX kastrat och på söndagen blev hon NOM!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Salvia, Syssla & Simson chokladfärgade kattungar, BRI b Uppfödare: Eivor Lindberg, S* Bokbackens
Svar
8
· Visningar
995
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår håriga katt får sällan tovor, men baktill kan hon bli äcklig och i armhålorna fram kan det bli klumpar som taggar och grejer kan...
Svar
6
· Visningar
3 715
Senast: Marvin
·
S
Övr. Katt Katt som \"snuttar\" Har nu tagit hand om en vuxen hittekatt (via en som tar hand om med hittekatter i väntan på nya hem). Han har en...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: Raeman
·
E
Övr. Katt Vår kissimisse har fått en knöl på näsan, den gör inte ont och vi vet när han fick den. Vad kan det vara? Kan han ha sprungit in i...
Svar
1
· Visningar
1 473
Senast: sweep
·
L
Övr. Katt hmm..jag var lite klantig och slängde ut soppåsen på bron och den var sönderriven när jag kom ut av en eller två nyfikna katter..nu...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Sol
·
Övr. Katt En vit katt av långhårig typ är bombarderad av fästingar trots användning av Frontline. Vad kan det bero på? Finns det något annat mer...
Svar
5
· Visningar
961
Övr. Katt Jag har gång på gång blivit imponerad av min store, röde vän. Han har aldrig gjort behov utanför lådan när han är inne, han har inte...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp