Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vet att de e fel forum men jag vill ha svar nu. Slutar kattens ögaon att lysa/reflektera när katten är död? "Mötte" nämligen en...
Svar
2
· Visningar
1 239
Senast: Möller
·
Övr. Katt SVERAK har ju beslutat att från årskiftet 2004/2005 endast kräva avccinering VARTANNAT år. Detta efter en studie som ett antal...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Sol
·
Övr. Katt Shoppat på IKEA idag, bland annat förvaringsboxar i plast för att ha ovanpå ett skåp. fast jag får nog förvara mina SAKER någon...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: zask
·
Övr. Katt Fast det är inte riktigt bestämmt ännu.. Skulle den kunna bo (för den får inte bo inne) i garaget (inga bilar där) tillsammans med de... 2
Svar
38
· Visningar
2 543
Senast: Björk
·
R
Övr. Katt Våra kattungar växer och frodas men nu har jag en liten fråga. De har i princip fri tillgång på torrfoder Royal Canin men de äter inte...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Ritz
·
Övr. Katt Funderar på att ta hand om ett par "gammelkatter", de är 7 och 9 år gamla. Nån som har erfarenhet av det och vet hur det brukar gå att...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: simpan
·
M
Övr. Katt Jag får förmodligen hem min nya kissebäbis i början av aug, har en 2 årig hane (kastrat) sen tidigare. Hur gör man med foder? Bäbisen...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: kpist
·
B
Övr. Katt min vackra manx ska ha kattungar vilken dag som helst, och hon har en liten, liiiiten kattbur (en såndär i flätad trä eller hur man nu...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Moniq
·
T
Övr. Katt Fick brev från Sverak idag att jag fått mitt stamnamn, det blev S*Quenya's!! (Quenya = alvspråket som Tolkien uppfunnit) Såååå glad...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: loveponies
·
L
Övr. Katt vår ena katt kom in i morse med svansen skadad, antagligen klämd. Jag har suttit och kännt och tittat lite på den, verkar inte så...
Svar
2
· Visningar
1 681
Senast: Lindi
·
R
Övr. Katt Fick hem en kisebebis på 12veckor nu i helgen, dåvar de stora orosmomentet våran andra kise,men de gick fint....men men...nu har vi...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Moniq
·
Övr. Katt En katt, vit långhårig angorakatt, är som en stor fästingbomb med öronskabb. Vad ska man göra!? Har prövat Frontline och fästinghalsband...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: eldione
·
Övr. Katt Vi har just tingat en svart kattunge som än så länge förståss har blå ögon. Mamman (sköldpadda) har gröna ögon, och det vore kul om...
Svar
5
· Visningar
5 860
Senast: Alexandra_W
·
T
Övr. Katt Just nu springer en svanslös, biten, hemlös kisse ute alldeles ensam. Han hör till en koloni med katter söder om Sthlm och har varit ute...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: gejsa
·
Övr. Katt Det är hårt att vara katt. :crazy: Jag ger nu en liten rapport om hur läget är, då våra två kissar fått följa med och numer bor i...
Svar
2
· Visningar
1 108
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Jag har oxå en solskenshistoria om en katthemskatt jag vill berätta..... Jag är en sån där som gärna kärar ner mig i "omöjliga"...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Heulwen
·
  • Låst
Övr. Katt Lilla katungen som vi var intresserade av hos akutgruppen var inte bokad! Kan man ha sådan tur två gånger?? På lördag ska vi och hälsa...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: mandalaki
·
N
Övr. Katt att katterna har många och roliga sovställningar vet vi. :D min birma har börjat sova sittandes. hon sover verkligen, inte bara blundar...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Hur lång tid brukar det ta innan en kattunge börjar bli rumsren?
Svar
3
· Visningar
868
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Nu är jag så nervös ! Kan inte sova, står och stryker en duk. Om ganska precis 6,5 h ska jag möta ägaren till "min" lillkille utanför...
Svar
18
· Visningar
1 038
Senast: HD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Leverera valp vid 12 veckor?