Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Har suttit rätt länge o funderat hurvida våran senast införskaffade katt är en ren "bondkatt" eller om det faktiskt är ngn form av...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: Boll
·
R
Övr. Katt PÅ lördagen blev Scilla BOX kastrat och på söndagen blev hon NOM!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Svar
10
· Visningar
795
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Salvia, Syssla & Simson chokladfärgade kattungar, BRI b Uppfödare: Eivor Lindberg, S* Bokbackens
Svar
8
· Visningar
996
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår håriga katt får sällan tovor, men baktill kan hon bli äcklig och i armhålorna fram kan det bli klumpar som taggar och grejer kan...
Svar
6
· Visningar
3 726
Senast: Marvin
·
S
Övr. Katt Katt som \"snuttar\" Har nu tagit hand om en vuxen hittekatt (via en som tar hand om med hittekatter i väntan på nya hem). Han har en...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: Raeman
·
E
Övr. Katt Vår kissimisse har fått en knöl på näsan, den gör inte ont och vi vet när han fick den. Vad kan det vara? Kan han ha sprungit in i...
Svar
1
· Visningar
1 479
Senast: sweep
·
L
Övr. Katt hmm..jag var lite klantig och slängde ut soppåsen på bron och den var sönderriven när jag kom ut av en eller två nyfikna katter..nu...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: Sol
·
Övr. Katt En vit katt av långhårig typ är bombarderad av fästingar trots användning av Frontline. Vad kan det bero på? Finns det något annat mer...
Svar
5
· Visningar
964
Övr. Katt Jag har gång på gång blivit imponerad av min store, röde vän. Han har aldrig gjort behov utanför lådan när han är inne, han har inte...
Svar
11
· Visningar
1 453
Senast: Bri
·
Övr. Katt Skulle dammsuga och ser till min fasa att en av kattans leksaker är demolerad! En pipande mus på resårsnöre, med en plastring i änden...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 234
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Grannens kisse blev skrämd av en hund och for upp i ett träd! Högt och han verkade inte kunna komma ner! Tillslut klättrade min pojkvän...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt hur ofta ska katter avmaskas? funkar banminth mot de flesta maskarna eller är det bara flerdagarskurer med axilur som gäller? funkar...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Nu har den jobbiga säsongen kommit hit. Gnällig katt, ropar på flickor, och grannens hane kommer hit för att slåss genom fönstret. Helst...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Sassy
·
Övr. Katt ..var vi igår med katterna. Våra fega innekatter behöve en hel del övertalning för att uppskatta utelivet. Vi fock bära bort dem 50 m...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: mandalaki
·
J
Övr. Katt Detta är väl en liten spinoff till "När katter uppför sig.." Om jag går på toa så går min katt ALLTID på lådan! Har aldrig varit med om...
Svar
4
· Visningar
1 864
Senast: skuggi
·
K
Övr. Katt Har ett litet problem. Jag köper RC kitten till min katt och han ska enligt tabell ha 75 g/dag men jag har ingen våg. så nu undrar jag...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Katten_Newton
·
Övr. Katt Lite bilder, om någon orkar. Och så vill jag ha namnförslag till den gråa som ska behållas! Båda är troligtvis hannar. Den gråa...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: eldione
·
R
Övr. Katt Ska hämta hem mina kattungar i morgon och resan tar ca 2h. Vill att de ska få en så angenäm upplevelse som möjligt av sin första...
Svar
8
· Visningar
3 195
Senast: KESO
·
Övr. Katt Vet jag att några gjort. Och med det nya ändringarna så blir jag sugen också. Vad kostar det att ta hem en katt från USA? Det lär väl...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Blenda kom in i kväll med en svullen tass, hon är pigg och rör sig som vanligt, det syns inget sår. Jag gissar på att hon blivit...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp