Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har tappat bort lappen hur mkt man ska ge katten när det gäller axilur. Någon som har koll på det där?
Svar
2
· Visningar
629
S
Övr. Katt Vår älskade katt somnade in för 10 dagar sen och det är så himla tomt här hemma :cry:. Vi trodde det skulle finnas massor av kattungar...
Svar
8
· Visningar
2 128
Senast: java
·
I
Övr. Katt ja,hon är sjuk,viktminsking och gör inne hela tiden,sover mycke.,,,,,nu vet vi vad som är fel. hennes njurar är snart ute av...
2
Svar
20
· Visningar
1 542
Senast: Kilauea
·
K
Övr. Katt Är det någon som vet vad tillverkaren heter som gör klätterträden till katterna?
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Jag får hem två kattungar snart, och jag undrar nu hur det är med avmaskningen. Dom är ju innekatter så när ska man avmaska dom första...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: KESO
·
O
Övr. Katt nu har det hänt något konstigt med min kastrerade hankatt. han lyfter inte längre på svansen, den liksom ligger neråt hela tiden. så har...
Svar
1
· Visningar
1 091
Övr. Katt Idag när vi kom hem så satte vi oss framför TV:n i soffan. Plötsligt hoppas Chivas upp på klöspelaren bakom soffan, och jag får syn på...
Svar
12
· Visningar
1 872
Senast: loveponies
·
N
Övr. Katt Skulle vilja ha mer än pelargoner på balkongen, och humle klättrar ju himla fint (kan ju skymma innätningen lite)... Så, kan det vara...
Svar
3
· Visningar
6 335
Senast: mian1
·
J
Övr. Katt Fick ett amil från min katts uppfödare idag - de har fått nya kattungar!! :rofl:Jag har bara en liten katt som snart är 5 månader, och...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: anna_panna
·
A
Övr. Katt Jag skulle behöva lite tips av er som har flera katter och inte har skaffat katterna samtidigt. Själv har jag haft en ensam katt...
Svar
1
· Visningar
1 220
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Katt Finns det någon uppfödare av denna ras nära eller i jämtland. Var på kattutsällning i helgen och såg denna stiliga katt.
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt \"Step-in\" sele Såg hos veterinären häromdagen att de sålde "step-in" selar/koppel för katter. Tyckte att det verkade väldigt smidiga...
Svar
7
· Visningar
2 219
Senast: Ritz
·
Övr. Katt Jag har ett akut problem (igen)! Jag har blivit bortbjuden över helgen och om jag åker så blir jag borta fredag morgon till söndag...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Houdinie
·
N
Övr. Katt Min skogishona på sju månader kunde gott lägga på sig lite mer hull. Hon äter normalt Hills Kitten, men får kokt torsk som tillskott...
Svar
13
· Visningar
1 601
Senast: NinaNina
·
Övr. Katt jag behöver verkligen hjälp! hela vintern har gått och jag har inte borstat på min fina perser/turskisk van- korsning nånting, eftersom...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt jag håller på och bygger en klöspelare till mina katter, men var får man tag i hampa-rep?? :confused:
Svar
11
· Visningar
3 302
Senast: Millimetern
·
Övr. Katt Medaljong, tår och vitt på magen alltså. Yogas bror har lämnat en kull med sånna tillsammans med en hona med synlig magfläck. Nån som...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: loveponies
·
G
Övr. Katt ...sista p-pillret är det normalt att katten kommer igång och löper igen? När bör man bli orolig?
Svar
2
· Visningar
718
Senast: glimmie
·
A
Övr. Katt Jag tänkte att jag ska testa Everclean, eftersom jag hört så mycket bra om den kattsanden. Är det någon som kan ge lite tips på vilken...
Svar
13
· Visningar
5 798
Senast: elbereth
·
V
Övr. Katt Hej, jag undrar om det är någon som skulle vilja dela med sig lite info om rexkatterna. Jag skulle vilja veta lite om hur rasen är...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp