Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag och kissen varit på våran första utställning! :banana: Jädrigt dåligt anordnat (höll inte på att hitta dit typ..), osv, men...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min honkatt har börjat kissa inne. Eftersom hon börjar bli könsmogen ska jag kastrera henne. Jag ringde till vet. för att fråga om råd...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: aramis
·
F
Övr. Katt Hej, Hoppas att det är någon som kanske har erfarenhet av detta!? Så här är det: Jag har 4 st 6 ½ veckor gamla kattungar. Den ena...
Svar
2
· Visningar
1 727
Senast: FairLady
·
A
Övr. Katt Hej. Denna fräga har säkert varit uppe förrut men ni kanske kan hjälpa mig. Min ena katt har kissat i soffan! Jag kom på henne en gång...
Svar
2
· Visningar
5 339
Senast: ashe
·
Övr. Katt Är ett av de nya stamnamnen som registrerats i SVERAK. Salmingkatten... okej... Vad är det för innehavare då... JO Katarina Pettersson &...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: mandalaki
·
G
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp igen loveponies eller annan genetik-kunnig. Har hittat en hankatt som skulle vara perfekt åt min skogis Felice...
Svar
19
· Visningar
3 828
Senast: MissDaisy
·
Svar
5
· Visningar
845
Senast: kopparberg
·
L
Övr. Katt Skönheten i egen hög person :love: Flyttade hem till Daniel idag, och har givetvis redan charmat de flesta :cool: :D...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt antar att det inte är något att göra åt nu när han är sju år fyllda... men det känns lite jobbigt att ständigt vara rädd för att lämna...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: burken
·
V
Övr. Katt ...en rexkatt än en "vanlig" katt? Det enda jag har att jämföra med är svärmors katter (nån hus/bondkatt eller nåt), som det flyger...
Svar
10
· Visningar
2 934
Senast: Sol
·
Övr. Katt Föddes inatt, blev tyvärr inte lika kul som man tänkt sig :( De första två var friska och livliga men den tredje hade inälverna utanför...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Sol
·
Övr. Katt Okej imorn kommer lilla Puma hit :banana: men eftersom jag kommer skaffa en, möjligtvis två till så vill jag ha förslag på roliga...
Svar
10
· Visningar
1 405
Senast: Mammadutt
·
J
Övr. Katt Att min siames är smalare än andra visste jag inte förrän jag var på besök hos hans uppfödare och fyra välgödda katter mötte oss i...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Jag har tänkt att åka bort ett par veckor i juni men VAD ska jag göra med kissarna så länge? :confused: De är inte så lätta att lämna...
2
Svar
24
· Visningar
1 627
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Var och kikade på en 5 veckors kull bondkattungar :love: En hona som min mamma tingat åt mej såg verkligen häftig ut. Såklart glömde...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Så här brukar min kisse ser ut när hon slappar... Allmäna slappstilen: Knubbsälsstilen: Hönsstilen (ofta med huvudet rakt...
Svar
15
· Visningar
1 394
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Den här damen, vad är hon för sköldpadda? Tackar på förhand.
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Några Scottebebisar blir det inte förrän till hösten/vintern. Men igår kväll kom vår svart-vita Turkiska Van hona hem från sitt...
Svar
15
· Visningar
1 029
Senast: palle
·
Övr. Katt Och nu undrar jag: Har ni fästinghalsband till era katter? Vilken sort / märke? Rekommenderar ni någon annan lösning? Var kan...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: HD
·
Övr. Katt Hittade bra tyg på IKEA idag så nu har jag inhandlat allt jag ska ha i buren. Sidorna och taket kommer att vara vita/benvita. Botten...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp