Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
E
Övr. Katt Jag har letat den perfekta kissen för mig länge, och nu är DOM här!! Jag har fått ta två underbara Bombaykatter på foder. Det är...
2
Svar
22
· Visningar
1 661
Senast: tolvis
·
L
Övr. Katt Ja, det var det vi döpte den lilla till, han/hon såg ut som en liten Videkisse med sin mjuka vita fjuniga päls, men vi lyckades inte, i...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Nin
·
Övr. Katt Var iväg med min katt hos veterinären idag, han har varit lite hängig de senaste dagarna och inte ätit/druckit så mkt. Tog blodprov på...
Svar
15
· Visningar
7 701
Senast: aramis
·
Övr. Katt Jag och sambon har tänkt oss att skaffa en katt. Eftersom jag kommer att vara hemma fram till början på juli och katten därför inte...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: mandalaki
·
B
Övr. Katt Nu har jag varit och hälsat på hos min katts familj för andra gången sedan hon föddes. Den här gången var jag välutrustad med kameror...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: bengibollen
·
T
Övr. Katt Satt just och läste på Hittehunds hemsida (om katter jag lovar) och det var så himla bra skrivet att jag bara måste förmedla det till...
Svar
6
· Visningar
1 017
K
Övr. Katt Hej HAr varit ute på nätet och kollat på olika katthem, jag blir lite förvånad när jag läser att man skriver på kontraket att katten...
Svar
10
· Visningar
908
Senast: aramis
·
Övr. Katt Nyfikna frågor.... Har ni byggt klätterställning till era kissar eller kanske köpt? Visa bilder ni som kan jag behöver inspiration...
2
Svar
33
· Visningar
11 303
Senast: Mammadutt
·
L
Övr. Katt jag har fått 3 kattungar :D :D :Dmen en dog så nu har jag bara 2 :cry: :cry: :cry:
2 3
Svar
41
· Visningar
2 701
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Enligt mina beräkningar så ska kattungarna komma om ca 2 veckor. Men katten är ju otroligt rund, spenarna är svullna och hon är såå...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Kan man låta en annan katt dia min kattunge, för nu har kattmamman ingen mjölk längre och om jag får den att bli lite starkare kan den...
Svar
7
· Visningar
1 778
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Jag är så glad :rofl: Min och pojkvännens katt har kommit hem till oss nu. Vi har väntat och väntat och så äntligen är hon här. "Hon"...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har länge letat efter en förening här i närheten som arbetar med hemlösa katter o dyl, eftersom sambon är allergisk och jag inte kan...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: Dravena
·
L
Övr. Katt Min kattflicka fick två kattungar i morse, något tidigare än beräknat,en var död när den föddes, den andra lever fortfarande men det...
Svar
8
· Visningar
9 321
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Jag ska skaffa en katt till, har nu en 2 årig kastrerad hankatt. Är det bäst att den nya katten är en hona eller hane? Hur gör man i...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Kolla på den här sidan !! Blir man sugen på att köpa eller bygga eget eller vad?
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: idak
·
A
Övr. Katt Läste precis om hundens vara eller icke vara i sängen. De flesta vet precis vad de vill och djuren verkar rätta sig efter det. Men nu...
Svar
9
· Visningar
2 451
Senast: idak
·
K
Övr. Katt Funderar på att skaffa en raskatt som "kompis" till min huskatt. Har hittat två raser som verkar intressanta. Cornish Rex och Ocicat...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: adore
·
Övr. Katt Hur gör ni kattägare när det är dags för sommarsemester? Följer katterna med, har ni kattvakt eller blir det pensionat? Vi har ingen...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: Ammi_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp