Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Jag kommer att ha min katt hos mina föräldrar i sommar när jag åker bort. Mamma har två huskatter som går ute på dagarna. De bor på...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: elbereth
·
Övr. Katt \"Ställa ut\" korsningskatt utan papper? Jag har en fullständigt underbar (jaja, det säger ju alla *s*) perserblandning på 10 år...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Sol
·
Övr. Katt Lite frågor jag skulle vilja ha svar på :) Om man börjar föda upp katter och reggar stamnamn måste man vid deklaration ta upp det? Vad...
Svar
9
· Visningar
1 989
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Våra kattungar kommer hem om några veckor och jag har börjat kolla runt på allt som måste införskaffas. Har stött på ett "problem" som...
Svar
4
· Visningar
2 404
Senast: Ritz
·
B
Övr. Katt Missen min har inte ätit och druckigt på 3 dagar så vi fick köra henne till djursjukhuset idag. Rejält uttorkad. De röntgade henne så...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: tolvis
·
T
Övr. Katt Jag håller på att få krupp på min burmahona nu när hon löper!!! De vrålen är inte att leka med... Att en så liten katt kan alstra så...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: tolvis
·
Övr. Katt Jag blir lika skrajsen vare gång jag ser en ägare av renrasig registrerad kisse som låter den para/bli parad av huskatter eller annan...
Svar
19
· Visningar
1 467
Senast: lime
·
M
Övr. Katt Hej alla, Jag har nyligen förstått att tandsten är ganska vanligt på katter. Min systers 4 år unga hankatt hade förskräckligt mycket...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Kilauea
·
D
Övr. Katt Jag har sett en stackars mager katt som går runt vid en av affärerna i stan. Jag har sett den vid upprepade tillfällen och den ser så...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Grazia
·
M
Övr. Katt Min lille buskille till katt tog sig igår för att studsa upp på spisen. Jag hade använt den en stund tidigare, så en av plattorna var...
Svar
12
· Visningar
9 251
Senast: tolvis
·
Övr. Katt Vi funderar på att skaffa katt, och har tittat lite på Russian Blue. Är det någon som har någon erfarenhet av rasen? Hur är de? Tanken i...
Svar
9
· Visningar
5 535
Senast: Mabuse
·
L
Övr. Katt Jag har haft katter sedan jag var liten och de har fått ungar titt som tätt, aldrig har det varit något annat problem ens om de varit...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: lime
·
S
Övr. Katt Jag jobbade i helgen och jag skulle gå upp kl.05.45 i söndags morses, men jag vaknade en halvtimme innan av att jag hörde ynkliga...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: KESO
·
K
Övr. Katt Ska om några veckor hämta hem två kattungar och ska köpa transportbur :) Har hittat en Gulliver 3, den har storleken 38*40*61. Är den...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: KESO
·
Övr. Katt Helt ny på detta. Om jag vill prova ställa ut i framtiden, vad bör jag tänka på och vad bör jag inskaffa? Vad brukar det kosta och hur...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Katt om några här kommer ihåg en tid tilbax,skrev jag om min nya kattunge som skulle ersätta Nemouse för blacky, jag tyckte inte om henne i...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Lilla Fluffe var ,ed om en traumatisk händelse för en liten stund sedan. Han kom glatt springande och hoppade rakt ner i toastolen...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Usch, tänk vad mycket det finns att köpa. Bäddar och transportburar i stora mängder. Har idag inhandlat en sån här och så har jag köpt...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Ploppsan
·
Övr. Katt en liten fundering. En Ori n (orientalhona) som paras med en Sia d (siameshane)... vad blir det för möjliga avkommor om Ori n har...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Mammadutt
·
A
Övr. Katt Nu har tre av bebisarna flyttat. Konstigt nog har jag inte blivit ledsen men det känns lite ensamt. Isa flyttade till en kompis i...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp