Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu då jag går i väntans tider på att köpa katt tänkte jag ställa lite nyfikna frågor: har ni inne/utekatt? Ni som har toalett, vilket...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 500
Senast: knytt
·
V
Övr. Katt Är det normalt att hankatter är elaka mot honkatter? Jag trodde grabbarna skulle vara antingen underlägsna töserna, eller...
Svar
7
· Visningar
1 582
Senast: veronican
·
L
Övr. Katt Kände bara för att skriva hur otroligt lycklig jag är över att min lilla Sassa finns med mej. Jag köpte henne från ett katthem för tre...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Tänk vad fort tiden går! Redan 9 veckor gamla och söta som socker :love: Tänkte visa hur de ser ut nu. Fluffe Puff De är inte...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Heulwen
·
R
Övr. Katt vackra Scilla är numera kastrat,instängd i badrummet är hon också. Bara för att hon ska få vara ifred. Idag vid 12:00 gick min vackraste...
2
Svar
23
· Visningar
1 562
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Är det så många som inte har sina katter försäkrade????? Läste nyss filiduttans tråd nedanför och insåg det. Har de ej heller hund/häst...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 636
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt ... detta är alltså fortsättningen på foderdiskussionen i försäkringstråden. Såhär ser mina tidigare inlägg i diskussionen om...
2
Svar
29
· Visningar
2 225
Senast: Thesen
·
Z
Övr. Katt Min ena katt verkar ha problem med att kissa emellanåt. :( Det är en hona och enligt en veterinär jag pratade med är chansen väldigt...
Svar
3
· Visningar
2 647
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Nån som vet om den rosa förpackningen är torr el blött foder? Tacksam för svar! Lillmissen har massor med kristaller...Hade inga stenar...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Katt Killen verkar kissa blod... Eller det är blandat...kisset är utspätt rött... Vad skall jag göra? Finns ingen vetrinär man kan ringa till...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt Kan en katt bli (lite) svullen runt alla tuttarna första gången hon löper?? Ehh.. förstår ni vad ja menar.. :crazy: Nu har svullnaden...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: reykurboy
·
M
Övr. Katt och ger kortison med hjälp av inhalator istället för att ge tabletter? Tydligen ska katten inte få samma biverkningar av det som när man...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: majja22
·
Övr. Katt Om man nu får en pärla till katt och vill ta avkommor efter denna, måste man uppnå någon sorts championat på utställningar eller räcker...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Nyss hemkommen från ovan nämnda händelse. Tänkte kolla om det var nån mer som var där. Tanken slog mig när jag åkte hem att jag kanske...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: tolvis
·
Övr. Katt går det? :confused: Anledningen till att jag frågar är denna: Hos mina föräldrar finns en kattdam, som producerar väldig många...
Svar
7
· Visningar
1 417
Övr. Katt Nu har min lillbubbe flyttat. Än så länge tar Abbie det bra, likaså Yoga. Usch vad tom det blir. Förut 5 katter, nu bara 3 :crazy:
Svar
3
· Visningar
774
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt ...Fast inte hemma hos mig men med en hona som var här o parade sig med Marre i Januari. Tre stycken ,två vilt och en blå! alla sålda...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Rallebralle
·
X
Övr. Katt jag VILL ha en till katt. Jag VILL jag vill JAG VILL. Som en treåring lägger jag mig ner framför sambon och skriker tills han ger med...
2
Svar
22
· Visningar
2 141
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hej! När vi nu har sålt vårat hus och våra föräldrar har flyttat ner till Halland ska jag och min tvilling också hitta någonstans att...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Prosit
·
Övr. Katt För det mesta brukar vi köpa Mjau burkmat till katterna men ibland blir det andra. Då har vi märkt att när vi gett Friskies eller Pussi...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Axelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp