Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jaha, så var det dagen jag fasat för sen länge. Första kattungen flyttade hemifrån idag. Maja, eller Saga som hon numera kallas...
Svar
8
· Visningar
676
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag är inte så jätteduktig på att lägga ut bilder och skriva roliga komentarer till länkarna som vissa gör...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Heulwen
·
J
Övr. Katt Tre st. katter i stallet får i princip ALDIRG mat av sin ägare... De är konstant vrålhungrig och en gång stog de o tuggade i min...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det finns verkligen inget gosigare att pussa på än små trampdynor...så underbart muka... :love: :smirk: Någon som håller med? :p
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Är jag ovanligt pjoskig med mina katter när jag anser: Att man aldrig ska lyfta en katt i nackskinnet (utom i extrema nödlägen av någon...
Svar
15
· Visningar
2 698
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Imorse när jag kom ut ur duschen låg min katt på soffan..brevid henne var det två stora pölar av spyor.. :( hon har spytt fre,lörs,sön &...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: mystar
·
I
Övr. Katt Någon som har en katt av rasen rasen Bombay? Jag har en kille på två år och vet att rasen är väldigt ovanlig och nästan "utdöende" :(...
Svar
8
· Visningar
5 976
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Katten ifråga är kastererad, men fortsätter att kissa och markera revir, detta börjar bli ganska jobbigt! Mycket taksam för alla tips!
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Carita
·
B
Övr. Katt Nu är kattungen tre veckor gammal. Nio veckor kvar om jag förstod saken rätt. Ohyggligt länge känns det i alla fall som. Jag har i alla...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: mystar
·
C
Övr. Katt Jag har en liten undran,jag har en ragdolltös sen innan och har övertagit en liten ragdollhane på 7 månader av en vän pga utlandsjobb.Nu...
Svar
4
· Visningar
1 228
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Mamma katt, Pappa Katt (nu kastratsångare :D ) och lilla Fluffe låg igår tillsammans och var sååååå söta att jag var tvungen att knäppa...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Hittade några gamla bilder på vår ena katt :love: http://w1.131.telia.com/~u13130255/mippli1.jpg...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Benzen
·
Övr. Katt Finns det KRAV-märkt kattmat?
Svar
1
· Visningar
1 211
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hur lång tid tar det innan man märker de första tecknen på att katten är dräktig? Vilka är de olika tecknen man kan se om man följer...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: eldione
·
M
Övr. Katt Jag behöver lite råd, min lilla Peppar har krånglig mage. ena veckan har hon fast avföring, andra väldigt rinnig, jag har inte bytt...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: adore
·
N
Övr. Katt härmar MissFideli->burskynke Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Mitt gamla burskynke har jag kasserat, men ska jag ställa Abbie måste jag ju sy ett nytt. Men vad ska jag ha för färg? Köpte ju en...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Sassy
·
H
Övr. Katt Måste bara höra hur vanligt det är att kattmammor låter andra katter hjälpa dem med sina kattungar? Fler som varit med om detta? När...
Svar
11
· Visningar
932
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Måste ta med katterna i bilen. Är inte populärt... Den ena katten jamar och flämtar och ser allmänt döende ut :crazy: Är det fler som...
Svar
7
· Visningar
1 529
Senast: Lydia
·
Övr. Katt Min sambo frågade igår grannen nedanför oss om han besväras av våran ena katt eftersom vi sett den smyga ner till honom (okastrerad...
2
Svar
23
· Visningar
3 385
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp