Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt och ger kortison med hjälp av inhalator istället för att ge tabletter? Tydligen ska katten inte få samma biverkningar av det som när man...
Svar
4
· Visningar
1 251
Senast: majja22
·
Övr. Katt Om man nu får en pärla till katt och vill ta avkommor efter denna, måste man uppnå någon sorts championat på utställningar eller räcker...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Nyss hemkommen från ovan nämnda händelse. Tänkte kolla om det var nån mer som var där. Tanken slog mig när jag åkte hem att jag kanske...
Svar
8
· Visningar
725
Senast: tolvis
·
Övr. Katt går det? :confused: Anledningen till att jag frågar är denna: Hos mina föräldrar finns en kattdam, som producerar väldig många...
Svar
7
· Visningar
1 418
Övr. Katt Nu har min lillbubbe flyttat. Än så länge tar Abbie det bra, likaså Yoga. Usch vad tom det blir. Förut 5 katter, nu bara 3 :crazy:
Svar
3
· Visningar
777
Senast: mandalaki
·
R
Övr. Katt ...Fast inte hemma hos mig men med en hona som var här o parade sig med Marre i Januari. Tre stycken ,två vilt och en blå! alla sålda...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Rallebralle
·
X
Övr. Katt jag VILL ha en till katt. Jag VILL jag vill JAG VILL. Som en treåring lägger jag mig ner framför sambon och skriker tills han ger med...
2
Svar
22
· Visningar
2 142
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hej! När vi nu har sålt vårat hus och våra föräldrar har flyttat ner till Halland ska jag och min tvilling också hitta någonstans att...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Prosit
·
Övr. Katt För det mesta brukar vi köpa Mjau burkmat till katterna men ibland blir det andra. Då har vi märkt att när vi gett Friskies eller Pussi...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Axelle
·
Övr. Katt Vad är symptomen på det? Flytningar vet jag, men syns dom alltid? Rinner det eller bara nån droppe då och då? Yoga ska kastreras om 2...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Lite konstig rubrik kanske... Det är såhär att min katt alltid ska ligga brevid mig på natten, precis där jag vill ha mina armar :D...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Mm 2 månader flyttar jag, sambon och våra två årsgamla kissar från lägenheten till hus. Och, missarna som nu är innekatter ska få bli...
Svar
12
· Visningar
1 390
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Min katt som är dräktig i 3-4 veckan har de senaste dagarna spytt flera gånger. Första gången var det nån mus men de andra gångerna har...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: eldione
·
Övr. Katt hur länge lämnar ni era katter ensamma hemma som längst??
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: Axelle
·
P
Övr. Katt Brukar era Main Coon:s apportera leksaker? Detta är min katts favorit sysslesättning :D vilket iofs är väldigt roligt! Läste idag i en...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt hej! undrar om någon här har ragdoll katter? tycker dom verkar jätte häftiga!
Svar
1
· Visningar
652
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Min lillkille är 1,5 år gammal och han är kastrerad. Han har aldrig haft nå problem med att kissa i lådan. Men under två dagar har han...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Finns det fler än jag som har katter som totalt ratar detta foder? Har två matfriska pojkar hemma, den ena sväljer bara, tuggar aldrig...
Svar
4
· Visningar
752
R
Övr. Katt Hej! Min hankatt Simba kliar sig ofta i sina öron och ibland jamar han till för att det gör ont. Jag har läst mycket ang djurets öra...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Riddari
·
Övr. Katt Igår kväll vid ca 23.00 så hör vi en väldig smäll. Det visar sig vara lilla Fluffe 7 veckor som har ramlat ner från övervåningen, rakt...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Axelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp