Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Träning hej Jag har 2 st shettis hingstar födda 2002, hur länge kan dom gå i samma hage? Just nu går dom i samma box och hage! När ska jag...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Alkemisten
·
  • Låst
Träning Trådar där Ni bara vill veta om någon ska till en viss tävling hör hemma på Hoppgnägg. Lägg dem DÄR!
Svar
0
· Visningar
4 769
Senast: ameo
·
W
Träning Hej! Jag faschineras av NH och tänker och läser mycket om det. Nu undrar jag om någon kan ge mig några små vardagstips på hur jag ska... 2
Svar
27
· Visningar
2 007
Senast: nettan77
·
R
Träning I går var jag och hämtade min nya häst. Hon har inte åkt transport sen hon var föl och följde med mamma till betäckningen. Efter 3 kvart...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Rattfylla
·
E
Träning hur undviker man att hästen bara knäpper av i nacken? :confused:
Svar
9
· Visningar
1 172
4
Träning hej på er där ute!!!!! jag har ett problem :( den häst vi kommer till att låna hem drar mycket med huvudet och villl inte alls ha betet...
Svar
16
· Visningar
1 302
Senast: Emilia_e
·
Träning Finns underlaget i norrbotten för att anordna en tävling i Luleå i hantering från backen? En tävling där människan och hästen skall...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Moej
·
C
Träning Precis när jag hade köpt min tvåårshingst, testade han mej en del...det hände tre dar i rad att han drämde sitt en "ögonbryn" i huvudet...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Classica
·
Ridning Så har man avverkat sin första AR träning och fått riktig mersmak + en trolig träningsverk i morgon :D Dagens träning gick ut på att... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 260
Senast: Ewa
·
Ridning Har hamnat i en diskussion med en vän om hur man rider galoppombyten. Kan ni berätta hur ni gör och hur ni tänker inför bytet?
Svar
18
· Visningar
1 682
Senast: Gripen
·
C
Träning Köpte en tvåårig hingst för några veckor sen, han är jättegó på alla sett o vis, inte mkt hanterad men han lär sej jättefort!!Lika fort... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 903
Senast: martha
·
P
Ridning Igår hade jag min första AR-lektion! Jag har som jag tidigare skrivit en 5 årig arabkille som absolut inte vuxit klart än och som är...
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: montgomery
·
Träning Vore schysst om så många som möjligt av er kan svara på de här frågorna. Ni behöver inte svara på alla och vill ni inte att alla ska se... 2
Svar
20
· Visningar
1 594
Senast: Tassetass
·
E
Träning i det här fallet handlar det om en ridskoleponny, 8år, antagligen ganska bra kondition. Inte nybörjarlektioner utan i de "svårare"...
Svar
17
· Visningar
2 329
Senast: Xeline
·
Ridning Tycker att barocken verkar intressant, men vi kan inget...inte ens klassisk dressyr :o Varför ska hästen söka sig framåt och neråt? Min...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: svea
·
S
Ridning Har ni några bra tips på att lära in galoppfattningar på ett bra sätt, förberedande arbete, sits osv? Mitt halvblod fattar "hyffsad"... 2
Svar
20
· Visningar
2 848
Senast: Uddi
·
Träning någon mer som ska på campouten 6-10 juli??
Svar
3
· Visningar
856
Senast: skjootan
·
Träning Jag har redan lagt ut denna tråd under hästhantering, men jag tänkte även höra vad ni på NH har att säga :): Jag skulle behöva lite...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Rosenblad
·
Z
Ridning AR-ryttare är ju "kända" för att inte rida skänkelvikning. Så jag tänkte härma Djurjouren lite :) efter en mindre litteraturstudie av...
Svar
11
· Visningar
2 209
Senast: Zora
·
L
Träning Hej! Har läst lite om NH och vill lära mig mer. Så jag undrar om någon vet om dett kommer vara nåhon NH clinic snart i Skåne, helst...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III